Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto laten checken op schade.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto laten checken op schade.

Ik ben op zoek om een andere wagen te kopen.
    Nu ben ik 1 op het oog gekomen en technisch is ie in orde.
    Nu hebben we gezien dat ie aan de zijkant gespoten is en wat slecht bijgewerkt.
    In eerste instantie heb ik dus gezegd dat ik niet meer geïnteresseerd ben, maar de wagen is wel voor de rest volledig mijn goesting.
    Is er een manier om te zien wat soort schade dit was ? Enkel wat lakschade of toch meer ?
    Kan gecontroleerd worden als ie op een trekbank gestaan heeft ?
    Kan een goede carrosserie man dit zien of zijn er firma's die dit kunnen uitlezen ?

zet er eens een lakdiktemeter tegen.
    kan al veel onthullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      zet er eens een lakdiktemeter tegen.
      kan al veel onthullen.
      Maar is dat niet gewoon om te zien als m gespoten is ?
      Daar zijn we al over uit, want dat is heel slecht gedaan en de stofdeeltjes hangen er nog op en ze hebben hier en daar wat geplamuurd, maar niet goed afgeschuurd.

Comment

Laten staan, tenzij de prijs zo goed is dat je dat kan laten herdoen...

Als de afwerking slecht is, dan zal de antiroestbehandeling ook twijfelachtig zijn, en zit je binnenkort met een roestbak.
        Vraag de factuur van de herstelling, dan weet je net iets meer, maar aan je beschrijving lijkt het me eerder een "de beste maat van mijn achternonkel heeft een spuitpistool" reparatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
          Maar is dat niet gewoon om te zien als m gespoten is ?
          Daar zijn we al over uit, want dat is heel slecht gedaan en de stofdeeltjes hangen er nog op en ze hebben hier en daar wat geplamuurd, maar niet goed afgeschuurd.
          met zo'n meter kan je ook zien waar en hoeveel plamuur er op hangt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Laten staan, tenzij de prijs zo goed is dat je dat kan laten herdoen...

Als de afwerking slecht is, dan zal de antiroestbehandeling ook twijfelachtig zijn, en zit je binnenkort met een roestbak.
            Vraag de factuur van de herstelling, dan weet je net iets meer, maar aan je beschrijving lijkt het me eerder een "de beste maat van mijn achternonkel heeft een spuitpistool" reparatie.
            Er is geen factuur van en de handelaar die de auto verkoopt stond er eerst van versteld dat ie gespoten was en hij weet er dus verder ook niets van.

Comment

Met een sterke magneet zie je ook direct waar er plamuur is aangebrzxgt
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
                Er is geen factuur van en de handelaar die de auto verkoopt stond er eerst van versteld dat ie gespoten was en hij weet er dus verder ook niets van.
                Tuurlijk, die kopen en verkopen auto's, en weten meestal niks.

Laten staan! Ander en beter zoeken, en handelaar vermijden.
                Als jij beter dan die handelaar ziet dat er een ongeval mee gebeurd is, dan zegt dat veel over die handelaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  Met een sterke magneet zie je ook direct waar er plamuur is aangebrzxgt

met een zwakke merk je dat nog beter :-)

Comment

Ik zou hem laten staan tenzij als de prijs zo laag is dat je de slechte herstelling gemakkelijk kan laten corrigeren en er dan nog een koopje aan doet. Is het een exclusieve of moeilijke te vinden wagen?
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                    X