Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je zou moeten weten hoeveel zelfstandigen/ondernemers hun Porsche/Ferrari/... niet bij hen thuis stallen, maar in de garage van hun appartement aan de kust.
Uit vrees van de negatieve, jaloerse reacties die ze zouden kunnen krijgen van hun klanten.
bekijk je dan elke boekhouding van alle zaken waar je koopt? Is toch ook heel kortzichtig. Ken heel veel mensen die eruit zien als sukkelaars, maar die een dik vermogen hebben en ken veel van die goed draaiende zaken die eigenlijk boven hun stand leven.
Als ik een aannemer zoek voor een verbouwing dan kan het zijn dat ik dat bedrijf eens bekijk op de site van de balanscentrale.
Je kijkt altijd wel naar oude cijfers, maar het geeft een indicatie.
Met mijn zonnepanelen is dat toch gelukt. De firma waar ik gekocht heb bestaat zelfs vandaag nog. (was niet de goedkoopste, en de eigenaar reed met een Tesal Roadster op dat moment).
Als jij nu zelf eens deze tekst opnieuw leest.
Moet je dan niet toegeven dat jij eigenlijk een beetje jaloers bent op die garagist ?
Want die stoute meneer rijdt met ne Porsche en die stoute meneer zet die dan nog op Z platen zodat hij ook nog minder belastingen betaald.
Dus ga jij daar zeker gene oto kopen, want diene mens zou iets aan u kunnen verdienen.
aandachtig herlezen en tot de conclusie gekomen dat het toch echt helemaal niet jaloezie is of was.
het is uw recht dat te betwijfelen natuurlijk!
Finaal hangt veel er van af voor welk merk je gaat werken. Elk merk is anders, en binnen het merk is elke garage anders.
Mijn beste advies zou zijn om goed rekening te houden met de uren - dat zijn er meestal een pak meer dan contractueel vastgelegd, en vaak op onaangename momenten (wanneer de klanten niet aan het werk zijn).
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik denk niet dat ik ga solliciteren. Niet persé door wat er hier gezegd wordt, maar ik zat sowieso al in ernstige dubio.
De lange dagen en weekenden waren dingen waar ik al fel over twijfelde. Ik hecht veel belang aan tijd met mijn kindjes. Als ze wat groter zijn is dat misschien anders, maar nu wil il eigenlijk niks missen.
De vrije momenten wilde ik misschien misschien nog wel opgeven in ruil voor het ideale beroep. Als ik hier dan lees dat het iets minder romantisch en ideaal is dan ik dacht (doelen, geen autoliefhebbers, MOETEN verkopen, cijfers boven mensen etc), denk ik dat ik toch meer voldoening haal uit wat ik nu doe. Misschien dat ik binnen een jaar of 10 van mening verander..
Iedereen bedankt voor de reacties.
Het ging trouwens over een Peugeotgarage.
Ik denk niet dat ik ga solliciteren. Niet persé door wat er hier gezegd wordt, maar ik zat sowieso al in ernstige dubio.
De lange dagen en weekenden waren dingen waar ik al fel over twijfelde. Ik hecht veel belang aan tijd met mijn kindjes. Als ze wat groter zijn is dat misschien anders, maar nu wil il eigenlijk niks missen.
De vrije momenten wilde ik misschien misschien nog wel opgeven in ruil voor het ideale beroep. Als ik hier dan lees dat het iets minder romantisch en ideaal is dan ik dacht (doelen, geen autoliefhebbers, MOETEN verkopen, cijfers boven mensen etc), denk ik dat ik toch meer voldoening haal uit wat ik nu doe. Misschien dat ik binnen een jaar of 10 van mening verander..
Iedereen bedankt voor de reacties.
Het ging trouwens over een Peugeotgarage.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
als je alsnog wil proberen, zoek eens een dealer die je tijdens een opendeur weekend wil laten proeven van het verkopen van wagens.
Ik denk dat je voor jouw situatie echt wel een verstandige beslissing genomen hebt. Hopelijk kan je met veel plezier blijven les geven. Succes in je verdere loopbaan!
Als ik hier dan lees dat het iets minder romantisch en ideaal is dan ik dacht (doelen, geen autoliefhebbers, MOETEN verkopen, cijfers boven mensen etc), denk ik dat ik toch meer voldoening haal uit wat ik nu doe.
Zou dit ook te doen zijn als part-time? Bijvoorbeeld 2 dagen/week ergens bijspringen of in drukke momenten? Dit op zelfstandige basis, dus ze moeten u niet in dienst nemen (wat al een heel groot verschil maakt denk ik).
Ken iemand die telkens op zondag bij Cardoen ging werken als verkoper.
Niet al te vet betaald, maar het hielp. (wel rekening houden met het feit dat hier bij je maandelijks loon weing voorheffing betaalt, maar dat de rekening pas een jaar later komt...). Gewoon dik 40% opzij leggen, dan kan de afrekening alleen maar meevallen.
Die 2 dagen zullen dan waarschijnlijk wel in het WE of 's avonds zijn hé.
Comment