Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende toerentallen (volvo c30)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Verschillende toerentallen (volvo c30)

    Hallo

    Ik ben aan het kijken om een tweedehands volvo C30 te kopen. Op de foto's zie ik dat het toerental in het rood gaat bij 4500 toeren.
    Als ik op youtube kijk naar beelden van deze auto zie ik dat daar pas bij 6500 toeren de meter in het rood gaat.
    Is dit normaal?

    Bedankt

  • #2
    Die op de foto's zal een diesel zijn en die in je filmpje een benzine.

    Comment


    • #3
      Was ik inderdaad ook al aan het denken.

      Comment


      • #4
        Ok, hartelijk dank.
        Wat denken jullie van een tweedehands volvo c30?

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Lukasguy Bekijk Berichten
          Ok, hartelijk dank.
          Wat denken jullie van een tweedehands volvo c30?
          Gast

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Gast
            Tweedehands zijn die toch altijd slecht???

            Comment


            • #7
              Niet slecht neem wel de 2.0d de 1.6d is saai en heeft injector issues

              Comment


              • #8
                de 2.0 is inderdaad beter!

                Comment


                • #9
                  Wat is precies het grote verschil tussen een 1.6 en een 2.0? Is dit de nieuwe versie van 2010?
                  Mijn budget is ongeveer 7000-8000€.
                  De opties die ik het belangrijkst vind is een 6e versnelling, audio opties aan het stuur en misschien start/stop.
                  Bedankt voor alle hulp

                  Comment


                  • #10
                    de 2.0 heeft minder last van turboproblemen en egr-problemen.

                    6de versnelling heb je bij de 2.0 altijd.
                    Bij de 1.6 is dit maar vanaf de 2de helft van 2010.

                    Start-stop zit enkel op de modellen vanaf 2012 dacht ik.

                    Comment


                    • #11
                      Is er een groot versch tussen de oude 2.0 versies en de nieuwe? ( de nieuwe heeft een andere voorkant)

                      Comment


                      • #12
                        als het een 2.0 is, dan is het 136pk (dit zijn allemaal dezelfde motoren)
                        als het een D3 is, is het een 2.0 150pk (dit zijn de nieuwere)

                        Comment


                        • #13
                          En is er een groot verschil tussen de 1.6 en de 2.0 (allebij d3)?
                          Ik heb een d3 1.6 gezien met 6e, start stop voor 7350 en een 2.0d (geen d3) voor 5500.
                          Enig idee welke ik het best zou kopen?

                          Comment


                          • #14
                            1.6 is D2.
                            2.0 is altijd beter.

                            Comment


                            • #15
                              Ok, ik zal dus een 2.0 zoeken.
                              Hartelijk dank voor alle hulp.

                              Comment


                              • #16
                                Waarom is start/stop zo belangrijk? Was het eerste wat ik altijd uitschakelde als ik in m'n auto stapte.

                                Comment


                                • #17
                                  Toen ik met de auto van mijn broer reed vond ik het nog handig.
                                  Het is wel iets waar ik zonder kan. Zorgt dit ook niet dat de starter vlugger zal verslijten?

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lukasguy Bekijk Berichten
                                    Toen ik met de auto van mijn broer reed vond ik het nog handig.
                                    Het is wel iets waar ik zonder kan. Zorgt dit ook niet dat de starter vlugger zal verslijten?
                                    Ik vind het een verschrikkelijk irritant systeem, en mij kan men toch ook echt niet overtuigen dat dit gezond kan zijn voor de wagen... Maarja. Milieu...

                                    Comment


                                    • #19
                                      Je doet veel autostrade neem ik aan? (aangezien je 6 versnellingen wilt)
                                      Neem dan de 2.0 dan heb je toch net iets meer ademruimte met invoegen en inhalen.
                                      2012 Abarth 500 'esseesse'

                                      Comment


                                      • #20
                                        Is er een groot verschil tussen de nieuwe en de oude 2.0D?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X