Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ledstrip "Ford Fiesta"t

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ledstrip "Ford Fiesta"t

Hallo allemaal...

Ik ben namelijk op zoek naar een ledstrip die je kan insteken op een 12v aansluiting.(sigarettenaansteker)
    Ik heb hem op internet gevonden maar dan moet ik hem via het buitenland laten komen.
    Nu daar ben ik niet zo een voorstander van dus vraag ik hier of niemand hier in de regio limburg (of iets verder) geen winkel weet die dat verkoopt.
    Het zijn namelijk de strips die ook op muziek reageren.
    Ik hoop dat hier snel op gereageerd word en dat ik verder geholpen kan worden.
    Alvast bedankt

Hier vind je de link van de ledstrip die ik zoek.

groetjes
    Last edited by ; 03/03/2016, 16:20.

Misschien praktisch als je de link van het product zou posten.

Comment

In de Euroshop (Kortrijk, Maldegem, Roeselare) verkopen ze dat, Europoint (Waregem) heeft ook veel van dat merk. Truckstop in Anzegem ook. Moet je in regio Limburg ook wel vinden dan in zo'n winkels.

Comment

Super !
        dan weet ik toch al ongeveer waar ik kan gaan zoeken.
        Alvast bedankt

Comment

Voila Fiestaboy,

een snelle google gaf bij 2e resultaat truckstop anzegem waar ik van sprak: http://www.delrue.be/nl/product/Leds...cm-12V24V.html

Comment

En euhm die dingen van Ikea werken ook op 12volt. Standaard zit transfo op, maar als je die doorknipt op de kabel tussen transfo en die controller (met dat draaiwiel voor kleuren en programma's) en dat sluit je op 12volt aan, werkt het ook. Kun je bovendien uitbreiden en is niet duurder. Een ikea hebben ze wel in limburg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
              Voila Fiestaboy,

een snelle google gaf bij 2e resultaat truckstop anzegem waar ik van sprak: http://www.delrue.be/nl/product/Leds...cm-12V24V.html
              Die prul reageert toch niet op muziek???

Comment

Working...
              X