Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TP volume radio/navigatie BMW 116 EFF (2014)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TP volume radio/navigatie BMW 116 EFF (2014)

Hello,

Ik heb altijd mijn TP opstaan in de wagen. Als de verkeersberichten komen, wordt het volume aanzienlijk luid verhoogd. Sind deze week niet meer. Heb ik misschien de volumeknop of knop in de middenconsole verkeerdelijk ingedrukt? Ik wil het volume van deze meldingen kunnen regelen maar vind het nergens terug. Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan instellen? Ik heb bij de wagen Franstalige manuals gekregen van zowel de wagen zelf als van de radio. Heeft iemand de NL manuals misschien ergens in pdf-formaat in zijn bezit en wil me deze doorsturen?

Alvast enorm bedankt,

Arnaud

Heb in een andere post gelezen dat u uw wagen aankocht bij een officiele bmw dealer.
    Ik dacht dat deze verplicht was om een nederlandstalige handleiding bij te voegen.
    Anders Bornem even bellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nobeats2003 Bekijk Berichten
      Hello,

Ik heb altijd mijn TP opstaan in de wagen. Als de verkeersberichten komen, wordt het volume aanzienlijk luid verhoogd. Sind deze week niet meer. Heb ik misschien de volumeknop of knop in de middenconsole verkeerdelijk ingedrukt? Ik wil het volume van deze meldingen kunnen regelen maar vind het nergens terug. Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan instellen? Ik heb bij de wagen Franstalige manuals gekregen van zowel de wagen zelf als van de radio. Heeft iemand de NL manuals misschien ergens in pdf-formaat in zijn bezit en wil me deze doorsturen?

Alvast enorm bedankt,

Arnaud
      Harde zetten als er info binnenkomt...
      Oorzaak: Je zal deze op dat moment juist stiller gezet hebben...
      Last edited by ; 05/03/2016, 15:35.

Comment

denk het beste inderdaad even Bornem een mail sturen, bij de vorige Premium zat er ook een FR handleiding (wagens blijken uit Luxemburg te komen)

Comment

En je probleem ?
          opgelost ?
          Oorspronkelijk geplaatst door nobeats2003 Bekijk Berichten
          denk het beste inderdaad even Bornem een mail sturen, bij de vorige Premium zat er ook een FR handleiding (wagens blijken uit Luxemburg te komen)

Comment

probleem van de TP is opgelost maar de handleidingen niet. Antwoord BMW Bornem:

Wij hebben uw e-mail van 7 maart 2016 goed ontvangen, waarvoor onze dank.
            Voor deze informatie neemt u best contact op met uw BMW verdeler.
            Indien u nog geen verdeler heeft, kan u via onze websites een BMW verdeler lokaliseren die zich het dichtst bij uw werk of woonplaats bevindt.

Had eerst al een mail gedaan naar de dealer en wacht nu ook al 4 dagen op antwoord :-s

Comment

Working...
            X