Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tyreset

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tyreset

Hallo allemaal

Heeft er iemand ervaring met de website "tyreset.be"?
    Ik kom er regelmatig reclame van tegen op facebook; maar hun prijzen lijken me echt te goedkoop..

Alvast bedankt

Koop ze dan waar wacht je nog op.

Comment

ik denk dat ge met alles moet rekening houden : montage moet nog bijgerekend worden, zit de btw er in, recyclagepremie, doen ze ook opslag van uw banden, als ge de foute banden besteld, hoe gebeurt omruiling/teruggave ? Wat als er een probleem is met de banden... komen ze dan ook terug thuis bij u om de boel opte lossen ? etc etc...

Ik snap niet dat mensen die paar euro's die een bandenhandelaar duurder is, hem die marge niet gunnen om u echt goed te kunnen bedienen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
        Ik snap niet dat mensen die paar euro's die een bandenhandelaar duurder is, hem die marge niet gunnen om u echt goed te kunnen bedienen...

omdat het soms gaat over meer dan een paar euro. bij twee bandendealers prijs gevraagd, respectievelijk €80 en €140 (!) meer dan online.

Comment

Een prijs die ik graag betaal als er service aan gekoppeld is.
          Een handelaar kan nooit aan de prijs van een webshop, aangezien zijn lasten veel hoger liggen.

Ja, ik gun ze dat.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Een prijs die ik graag betaal als er service aan gekoppeld is.
            Een handelaar kan nooit aan de prijs van een webshop, aangezien zijn lasten veel hoger liggen.

Ja, ik gun ze dat.

akkoord. m'n tweede set heb ik ook, samen met de velgen, bij de lokale bandendealer gekocht. service, goede uitleg en heel vriendelijk.
            moet wel zeggen dat het prijsverschil niet zo groot was als in m'n twee eerste voorbeelden (ongeveer €30). €140, da's vijf banden betalen en er vier krijgen.

Comment

Ik heb hun wat vragen gesteld, antwoord was zeer snel (15 min?)

Prijzen zijn ook ok, en de montage aan huis lijkt me wel wat.

Het argument 'lokale bandenboer vs. online' kan je ook tot in het oneindige voeren, maar ze zijn ook een bedrijf, toch?

En trouwens, over de lokale bandenboer valt ook niet altijd iets goeds te zeggen...

1. Afspraak maken en als je langskomt blijken de banden 7 jaar oud te zijn (kijk altijd de productiedatum na!)
              2. Afspraak maken incl. montage en dan blijkt balanceren extra te kosten want..."veel mensen vragen montage zonder balanceren hoor meneer, dat is altijd extra"
              3. Korting krijgen via je werkgever, en als je dat zegt gaan ineens de prijzen omhoog zodat de korting nog maar voor de helft meetelt...

Grootste voordeel van een lokale handelaar vs. online is dat het makkelijker is, je springt even binnen na het werk...maar als ze aan je huis komen, dat is nog eenvoudiger natuurlijk!
              Mijn Skoda

Comment

Hallo, bedankt voor uw interesse in Tyreset!!
                Onze prijzen zijn laag omdat we onze marge laag houden. Dit komt alleen onze klanten ten goede. De banden zijn merkbanden en de productiedatums recent. De prijzen van de banden zijn incl btw de plaatsing en milieubelasting moet er nog bijgerekend worden. Balanceren zit in de montageprijs. Als u banden in uw mandje plaatst en uw gegevens invult kan u de totaalkost zien vooraleer u hoeft te betalen.

Vriendelijke groeten

Comment

We hebben ook een bandenhotel, u kan makkelijk online een seizoenswissel aanvragen met stockage indien gewenst.
                  De oude banden worden bij een wissel natuurlijk meegenomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                    omdat je als koper ook hard moet werken voor je centjes zeker? Als je ergens op kan besparen, doe je dat toch? En service? Ik heb om de vier jaar banden nodig, dan hoef ik geen super relatie met mijn bandenboer.

trouwens, dat de reguliere bandenboer hem ook aanpast. Er zijn quasi geen bandenhandelaars die reeds een webshop hebben. Allemaal willen ze get hebben van hun reguliere verkoop. Als je dan ziet dat het aankoopgedrag van jouw klant zich verandert en jij, als bandenboer, wilt je niet aanpassen, moet je toch niet gaan klagen.

Comment

Working...
                    X