Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderhoudscontract interessant of net niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onderhoudscontract interessant of net niet ?

Bij Honda is er momenteel een onderhoudscontract beschikbaar.
    Garantie van 3j naar vijf jaar vijf onderhoudsbeurten en vijf jaar VAB ondersteuning.
    Voor de Jazz is dat 1330€ interessant of niet?
    www.skodaforum.eu

zeker. 5 onderhoud beurten alleen kosten je toch al minstens 1330 t e samen (eerder meer) e dan heb je nog geen 2 jaar extra garantie of VAB ondersteuning.
    als je veel kilometers doet zodat je ook echt dat onderhoud 1x jaarlijks echt nodig hebt dan nog meer.

Comment

Prijs lijkt me zeker OK.

5 jaar VAB is al dik 500€.
      Dan heb je nog 800€ voor 5 onderhoudsbeurtjes. Dat betekent dus 160€ per onderhoud.
      Als ze natuurlijk onnozel doen en zeggen dat de stukken (olie, riemen, blokken) niet inbegrepen zijn, dan is het vrij zinloos.
      Wat is de km beperking?

Comment

Honda Assistance kost 40€ per jaar en is gratis zolang ge garantie hebt..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

Ook in het buitenland, en met vervangwagen?

Comment

1330 over 5 jaar lijkt mij best goedkoop!
            Bij duitse merken zit je snel aan 1000 per jaar..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Ook in het buitenland, en met vervangwagen?
              http://www.fl.honda.be/cars/owners/r...ssistance.html

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

Wat gebeurt er eigenlijk als je in die periode je auto verliest door diefstal of ongeval? Voordeel kwijt?
                Dan kan je misschien toch beter opteren voor een grotere korting in dezelfde waarde.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bij verlies wagen weg voordeel.
                  In mijn omnium zit al bijstand wereldwijd, en aangezien ik deze min vijf jaar ga nemen.

Dus er schiet over, twee jaar extra garantie maar aangezien de wagen ongeveer een 7000km per jaar zal bollen vraag ik mij af wat er op 35000 over vijf jaar allemaal kan misgaan bij een merk en model dat onlangs als een van de betrouwbaarste uit de bus is gekomen.

En dan zijn er de 5 onderhoudsbeurten die kosten mij dan 1330€ dat is 266€ per beurt is dat niet wat te veel voor zo een kleine Jazz?
                  www.skodaforum.eu

Comment

Ik heb zo een beetje de zelfde vraag bij m'n nieuwe BMW : 150 000 km ofte 4 jaar 137,18 EU/Maand = 6584,64 EU voor onderhoud incl BTW en vervangwagen. Ik heb al 3 jaar garantie bij de aankoop gehad. Dit lijkt me behoorlijk duur ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurensWIT Bekijk Berichten
                      Ik heb zo een beetje de zelfde vraag bij m'n nieuwe BMW : 150 000 km ofte 4 jaar 137,18 EU/Maand = 6584,64 EU voor onderhoud incl BTW en vervangwagen. Ik heb al 3 jaar garantie bij de aankoop gehad. Dit lijkt me behoorlijk duur ?
                      Heel heel duur , zeker doen
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                      X