Is dit de nieuwe manier van straatracen? beetje het verkeer ophouden om dan om ter snelst rechtdoor te rijden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Video: Agent filmt straatrace op A12
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenIs dit de nieuwe manier van straatracen? beetje het verkeer ophouden om dan om ter snelst rechtdoor te rijden?
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1823...aatrace-op-a12
-
Wat ik vooral raar vind is dat die agent blijkbaar niet direct zijn collega's opgeroepen heeft, dan hadden ze die mannen onmiddellijk kunnen pakken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik vind het uberstoer, jammer dat ik het zelf niet durf.
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Is in geknipt in het filmpje.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenIs dit de nieuwe manier van straatracen? beetje het verkeer ophouden om dan om ter snelst rechtdoor te rijden?
Comment
-
wat is die ene op de rechterrijstrook met zen Honda aan het proberen? die zit al bijna direct in het gat van de voorgangerKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenwat is die ene op de rechterrijstrook met zen Honda aan het proberen? die zit al bijna direct in het gat van de voorgangerOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWat ik vooral raar vind is dat die agent blijkbaar niet direct zijn collega's opgeroepen heeft, dan hadden ze die mannen onmiddellijk kunnen pakken.
'die niet aan het werk was'.
Zegt men toch duidelijk in het filmpje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenMisschien omdat de beelden werden gemaakt door een agent
'die niet aan het werk was'.
Zegt men toch duidelijk in het filmpje...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenja, en ge weet dat ge niet moogt bellen achter het stuur, hij had dus ook een voorbeeldfunctieKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Bij mijn weten is het nooit anders geweest als op deze manier.
Buiten in verlaten industrietreinen 1 op 1.
Ik heb wel weet van een industrieterrein in het Aalsterse waar ze een circuit hadden. Waar ze vertrokken op een rechte lijn voor zo een 800 a 900 meter die dan overging naar een scherpe bocht naar rechts en zo een grote ovaal vormde.
Maar heb dat nooit meegemaakt, is van horen zeggen en al meer dan 10 jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie Ibiza Cupra rookt ook wel lekkerSeat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenNiet goed te zien op het filmpje maar zou goed mijn ex-ibiza kunnen zijn
Medeplichtig!
Comment
-
wereld gaat naar de klotenMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenzie ik het goed dat daar een brakke w202 tussen rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenWEER NE LUL DIE DENKT DAT DE HELE WERELD AAN ZIJN BALLEKES HANGT OMDAT HIJ EEN KLAKSKE IN DE WEEK MAG DRAGEN
wereld gaat naar de kloten
Comment
Comment