Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Video: Agent filmt straatrace op A12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Video: Agent filmt straatrace op A12

Is dit de nieuwe manier van straatracen? beetje het verkeer ophouden om dan om ter snelst rechtdoor te rijden?

Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
    Is dit de nieuwe manier van straatracen? beetje het verkeer ophouden om dan om ter snelst rechtdoor te rijden?

http://nieuws.vtm.be/binnenland/1823...aatrace-op-a12
    Volgens mij was dat ook de oude manier van straatracen.

Comment

Wat ik vooral raar vind is dat die agent blijkbaar niet direct zijn collega's opgeroepen heeft, dan hadden ze die mannen onmiddellijk kunnen pakken.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik vind het uberstoer, jammer dat ik het zelf niet durf.

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Is in geknipt in het filmpje.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Vraagt om zeer veel techniek en rijmanskunst. Zeer spannend ook, want de wagen met het meeste vermogen was de snelste.

Comment

zie ik het goed dat daar een brakke w202 tussen rijdt?
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

wat is die ene op de rechterrijstrook met zen Honda aan het proberen? die zit al bijna direct in het gat van de voorganger
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  wat is die ene op de rechterrijstrook met zen Honda aan het proberen? die zit al bijna direct in het gat van de voorganger
                  Die voor de Honda heeft duidelijk het startsein gemist.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Wat ik vooral raar vind is dat die agent blijkbaar niet direct zijn collega's opgeroepen heeft, dan hadden ze die mannen onmiddellijk kunnen pakken.
                    Misschien omdat de beelden werden gemaakt door een agent
                    'die niet aan het werk was'.

Zegt men toch duidelijk in het filmpje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                      Misschien omdat de beelden werden gemaakt door een agent
                      'die niet aan het werk was'.

Zegt men toch duidelijk in het filmpje...
                      ja, en ge weet dat ge niet moogt bellen achter het stuur, hij had dus ook een voorbeeldfunctie
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        ja, en ge weet dat ge niet moogt bellen achter het stuur, hij had dus ook een voorbeeldfunctie
                        Handsfree e
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Die Ibiza Cupra rookt ook wel lekker

Comment

Bij mijn weten is het nooit anders geweest als op deze manier.
                            Buiten in verlaten industrietreinen 1 op 1.

Ik heb wel weet van een industrieterrein in het Aalsterse waar ze een circuit hadden. Waar ze vertrokken op een rechte lijn voor zo een 800 a 900 meter die dan overging naar een scherpe bocht naar rechts en zo een grote ovaal vormde.
                            Maar heb dat nooit meegemaakt, is van horen zeggen en al meer dan 10 jaar geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Die Ibiza Cupra rookt ook wel lekker
                              Niet goed te zien op het filmpje maar zou goed mijn ex-ibiza kunnen zijn
                              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                              Audi S3 '02 sold => topic
                              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                Niet goed te zien op het filmpje maar zou goed mijn ex-ibiza kunnen zijn

Medeplichtig!

Comment

En de gewone burger mag niets online plaatsen.... En nu doen ze het zelf....

Comment

WEER NE LUL DIE DENKT DAT DE HELE WERELD AAN ZIJN BALLEKES HANGT OMDAT HIJ EEN KLAKSKE IN DE WEEK MAG DRAGEN
                                    wereld gaat naar de kloten
                                    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      zie ik het goed dat daar een brakke w202 tussen rijdt?
                                      ik zweer dat ik dat niet ben!!!
                                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                        WEER NE LUL DIE DENKT DAT DE HELE WERELD AAN ZIJN BALLEKES HANGT OMDAT HIJ EEN KLAKSKE IN DE WEEK MAG DRAGEN
                                        wereld gaat naar de kloten
                                        Dus de onenigheid hier gaat enkel over 'wiens kloten'?
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                        X