Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Video: Agent filmt straatrace op A12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hoe is die dashcammer voorbij de "straatracers" geraakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
      Moet zijn sarcastisch denk ik. Bij sarcasme presenteert ge een heel negatieve mening als iets schijnbaar positiefs. Bij ironie distantieert ge uzelf vooral van de uitspraak. Dat kan veel vormen aannemen, zelfs die niks negatief hebben, maar dikwijls is het 'sarcasme light'.
      Cynisme is gewoon de houding om het slechtste in de mens te vermoeden.
      Een trol in de strikte zin is iemand die mensen provoceert met de bedoeling ze dingen te laten zeggen waarmee ge ze kunt doen afgaan. Voor wie het allemaal te moeilijk is is alles dat niet helemaal gemeend is een vorm van trolling.
      </bel gaat, eind van de les>
      Nog niet terug binnen? Straks heb je een valling.

Sent from my Apple muziekdoos.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Nog niet terug binnen? Straks heb je een valling.
        Zeg ik moet nu wel bekomen van de intellektuwele inspanning zunne!
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          als dit wettelijk mag buiten z'n uren
          "flik" ben je 24/7 van Aarlen tot Zwankendamme
          Je hoeft zelfs geen bewijzen te hebben als beëdigd ambtenaar

Meesten doen het niet wegens een hoop achternageloop en niet alle collega's vinden het tof als je op hun "domein" komt (WPR bvb.)
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ben al blij dat het een echte agent was en niet de zoveelste nep-agent met dashcam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Hoe is die dashcammer voorbij de "straatracers" geraakt?
              Hoezo voorbij de straatracers?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Straatraceke nu en dan moet kunnen. Het mag niet maar daarom staan er ook boetes op en iedereen weet wat de gevolgen kunnen zijn. Een fietsend kind rij je zo alvast niet om

Comment

gelukkig waren het alleen gasten die honderd procent zeker zijn dat ze alles onder controle hadden en dat er nimmer of te nooit een fout manoeuvre kan uit voort komen ..
                  Niet zoals die anderen die dan al dan niet in het weekend aan hun einde komen en/of anderen daarin meesleuren.
                  Gelukkig waren zij wel betere chauffeurs ..
                  Last edited by ; 14/03/2016, 21:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Hoezo voorbij de straatracers?
                    Mja, je ziet de start, vervolgens missen we schat ik 5 a 10km van de A12 en dan zien we een beeld waarbij de agent in burger ingehaald wordt door vermoedelijke straatracers, terwijl hij voorbeeldig 120 rijdt op het rechtervak. #timewarp

Comment

Hoezo "hopelijk"?

Hij is flik, en stelt een overtreding vast, waarom zou hij geen overtreding mogen vaststellen (als dit wettelijk mag buiten z'n uren)?
                      Tuurlijk mag die dat (alhoewel ik me daar moeilijk mee kan verzoenen) en het waarom wordt hieronder al vermeld. Beetje vrij onschuldig allemaal hé.

Ik zie dagelijks veel ergere dingen dat dat. Trouwens veel bewijslast is er volgens mij niet. In het eerste stuk mag er daar max. 90 gereden worden, dus alles wat daar minder gereden worden wordt is toegestaan. In het tweede stukje mag er daar 120 gereden worden en dan zijn de meeste al uit het zicht verdwenen en kan er door hem geen exacte snelheid meer bepaald worden.
                      Maat voor niets dus.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Dat er ergere dingen in de wereld zijn dan een paar auto's die in het midden van de nacht eens optrekken tegen elkaar.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Wat is dat nu voor nonsens, er zijn duizend ergere dingen dan dat.
                        Trouwens, het is maar wat je "erg" beschouwt, je zal zo'n racer maar tegen je aangeknald krijgen.

Neem niet weg dat dit een overtreding is, en hij ze perfect kan vaststellen.
                        Vertel eens even over welke verkeersovertreding het gaat?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Sensatie he. Een heuze straatrace in Belgie. Amai stel u voor! Al die brave huismoeders geschokeerd, HLN in rep en roer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                            Zeg ik moet nu wel bekomen van de intellektuwele inspanning zunne!
                            Lol

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Sensatie he. Een heuze straatrace in Belgie. Amai stel u voor! Al die brave huismoeders geschokeerd, HLN in rep en roer.
                              Ja zo kwam er eens iets anders in het nieuws dan vluchtelingen.

Ik vind het veel erger dat die bewakingscameras in Nieuwpoort nu nog steeds niet werken sinds het vorige voorval...
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Mja, je ziet de start, vervolgens missen we schat ik 5 a 10km van de A12 en dan zien we een beeld waarbij de agent in burger ingehaald wordt door vermoedelijke straatracers, terwijl hij voorbeeldig 120 rijdt op het rechtervak. #timewarp
                                Hier zit maar ongeveer 1 km tussen. tussen het kruispunt van den duvel en den oprit a12 van de meerstraat in Londerzeel, juist voorbij de beyers koffie (carré aan de overkant).
                                Kan je ook zien aan de tijd op de dashcam, zit ongeveer 40-50 seconden tussen.

Op zich vind ik dat een keer gas geven zeker moet kunnen (verantwoord en liever zonder het verkeer te hinderen), maar zoals hier al zo mooi sarcastisch is aangehaald, rechtdoor is maar rechtdoor he.
                                Als ik echt gas wil geven trek ik wel voor een dagje richting Nurburg.
                                Last edited by AocAoc; 15/03/2016, 03:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  20 jaar sossen beleid is de oorzaak van deze degeneratie van onze jeugd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                    gelukkig waren het alleen gasten die honderd procent zeker zijn dat ze alles onder controle hadden en dat er nimmer of te nooit een fout manoeuvre kan uit voort komen ..
                                    Niet zoals die anderen die dan al dan niet in het weekend aan hun einde komen en/of anderen daarin meesleuren.
                                    Gelukkig waren zij wel betere chauffeurs ..
                                    Vind ik leuk Ze zullen het toch nooit snappen, tot het heel dichtbij gebeurt.
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Vertel eens even over welke verkeersovertreding het gaat?

Dat sommigen dit nog ok vinden, soms lijkt dit een puberforum.

Comment

Strikt wettelijk is het uiteraard niet allemaal oké. Maar uiteindelijk zie ik eigenlijk weinig gevaarlijke toestanden in dat filmpje.

Comment

Het is niet omdat er geen ongelukken gebeuren dat het niet strafbaar is.
                                          In groep auto's hinderen en tegen elkaar racen, in combinatie met onaangepaste snelheid is voldoende om tot gevaarlijke situaties te kunnen leiden.

Comment

Working...
                                          X