Oorspronkelijk geplaatst door McLovin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Video: Agent filmt straatrace op A12
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenSorry, inderdaad niet iedereen, maar toch een aantal :-)
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWij zijn de fans. Daarnet mijne Paul Walker achterruitsticker op mijn snelle kar nog eens opgepoetst sé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenUwe fiets ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWij zijn de fans. Daarnet mijne Paul Walker achterruitsticker op mijn snelle kar nog eens opgepoetst sé!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDit is toch net iets ernstiger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Comment
-
Schoolvoorbeeldje van immatuur gedrag, dit. Een bewijs voor mij dat eigenlijk geen enkele van deze 'bestuurders' zijn rijbewijs waard is...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGedeeltelijk akkoord wat je schrijft, anderzijds vind ik dat alle middelen goed zijn om zotten uit het verkeer te halen want die horen daar niet thuis. De talrijke drama's dagelijks met sommige van die gasten bewijzen dat. Elk verkeersslachtoffer is er 1 te veel, en al zeker als dat is door toedoen van zo'n cowboy.
Willen we dat? Ik niet. Dat beest noemt vooruitgang. De dag dat de mens sneller beginnen gaan is dan hij kon lopen, nam het risico op fatale ongelukken exponentieel toe.
Waarom, in de naam van zinnigheid, moet alles vandaag zo overbelicht worden? Ik weet dat ik een risico loop als ik in mijn auto stap. Dat risico draag je. Net zoals je een risico loopt als je fiets (in mijn ogen te groot dus ik fiets niet).
Ik heb zowel een nonkel waarmee ik zeer close was én een goede vriend verloren in het verkeer. Doch wil ik niet dat alles overgereguleerd is om alle risico in te perken.
For f*cks sake, ge moogt zeggen wat ge wilt, maar vroeger moet het leven echt gemakkelijker geweest zijn. Ge mocht overal roken, uw diesel mocht dat ook, niemand keek u vermanend aan als je de wagen een half uur liet draaien, te snel rijden was stoer en was totaal nog geen prioriteit voor de popo, ge mocht zuipen en rijden, in't zwart werken, echt alles mocht. Er vielen 20 doden meer per jaar maar diegenen die leefden leefden ook echt, voor 110%, zonder alle verzuurde reacties die je nu ziet.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichtenik heb het je al eens gezegd Jocar: als je echt go for zero wil, snelheidsbegrenzer in elke auto, maar dan niet op 120km/h, ha nee, potentieel dodelijk! Eerder op 15 km/h.
Willen we dat? Ik niet. Dat beest noemt vooruitgang. De dag dat de mens sneller beginnen gaan is dan hij kon lopen, nam het risico op fatale ongelukken exponentieel toe.
Waarom, in de naam van zinnigheid, moet alles vandaag zo overbelicht worden? Ik weet dat ik een risico loop als ik in mijn auto stap. Dat risico draag je. Net zoals je een risico loopt als je fiets (in mijn ogen te groot dus ik fiets niet).
Ik heb zowel een nonkel waarmee ik zeer close was én een goede vriend verloren in het verkeer. Doch wil ik niet dat alles overgereguleerd is om alle risico in te perken.
For f*cks sake, ge moogt zeggen wat ge wilt, maar vroeger moet het leven echt gemakkelijker geweest zijn. Ge mocht overal roken, uw diesel mocht dat ook, niemand keek u vermanend aan als je de wagen een half uur liet draaien, te snel rijden was stoer en was totaal nog geen prioriteit voor de popo, ge mocht zuipen en rijden, in't zwart werken, echt alles mocht. Er vielen 20 doden meer per jaar maar diegenen die leefden leefden ook echt, voor 110%, zonder alle verzuurde reacties die je nu ziet.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Manier van spreken.
Auto's waren toen een pak onveiliger, je kan nu doodsmakken overleven waar je toen gegarandeerd in bleef.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten20 doden meer per jaar waar? In uw dorp of wat... in 1972 vielen er in België 3101 doden in het verkeer in 2010 was dit gedaald tot 840 toch wel een net iets grotere daling dan 20 hé...
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenTellen is moeilijk héHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenFor f*cks sake, ge moogt zeggen wat ge wilt, maar vroeger moet het leven echt gemakkelijker geweest zijn. Ge mocht overal roken, uw diesel mocht dat ook, niemand keek u vermanend aan als je de wagen een half uur liet draaien, te snel rijden was stoer en was totaal nog geen prioriteit voor de popo, ge mocht zuipen en rijden, in't zwart werken, echt alles mocht. Er vielen 20 doden meer per jaar maar diegenen die leefden leefden ook echt, voor 110%, zonder alle verzuurde reacties die je nu ziet.
Voor mijn gevoel leef ik ook voor 110% hoor. Hell, voor 200% als het aan mij ligt. Maar de dingen die jij hier aanhaalt heb ik daarvoor niet vandoen hoor. Ieder het zijne zeker.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
Comment