Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Och, het kan erger. Als je denkt het hebben van een getunede auto erg is, je bent pas een echte bandiet als je een superbike hebt ! Allemaal doodrijders !
20 doden meer per jaar waar? In uw dorp of wat... in 1972 vielen er in België 3101 doden in het verkeer in 2010 was dit gedaald tot 840 toch wel een net iets grotere daling dan 20 hé...
Is dat de reden van de overbevolking in de wereld?
Iedereen willen redden door alle risico's te vermijden.
Sent from my Apple muziekdoos.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Veralgemenen, een typisch menselijk iets. Nu, die racebananen zie je hier wel een pak minder de laatste jaren. Tsja, je kan er dan eigenlijk ook niets meer mee aanvangen in dit dicht geslibte landje.
ik heb het je al eens gezegd Jocar: als je echt go for zero wil, snelheidsbegrenzer in elke auto, maar dan niet op 120km/h, ha nee, potentieel dodelijk! Eerder op 15 km/h.
Willen we dat? Ik niet. Dat beest noemt vooruitgang. De dag dat de mens sneller beginnen gaan is dan hij kon lopen, nam het risico op fatale ongelukken exponentieel toe.
Waarom, in de naam van zinnigheid, moet alles vandaag zo overbelicht worden? Ik weet dat ik een risico loop als ik in mijn auto stap. Dat risico draag je. Net zoals je een risico loopt als je fiets (in mijn ogen te groot dus ik fiets niet).
Ik heb zowel een nonkel waarmee ik zeer close was én een goede vriend verloren in het verkeer. Doch wil ik niet dat alles overgereguleerd is om alle risico in te perken.
For f*cks sake, ge moogt zeggen wat ge wilt, maar vroeger moet het leven echt gemakkelijker geweest zijn. Ge mocht overal roken, uw diesel mocht dat ook, niemand keek u vermanend aan als je de wagen een half uur liet draaien, te snel rijden was stoer en was totaal nog geen prioriteit voor de popo, ge mocht zuipen en rijden, in't zwart werken, echt alles mocht. Er vielen 20 doden meer per jaar maar diegenen die leefden leefden ook echt, voor 110%, zonder alle verzuurde reacties die je nu ziet.
Elk verkeersslachtoffer is er 1 teveel, dat was vroeger zo en dat is nog zo. Jouw vergelijkingen hier slaan echt op niks.
In het huidig drukke verkeer is geen plaats voor idioten. Ieder zijn mening!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
ik heb het je al eens gezegd Jocar: als je echt go for zero wil, snelheidsbegrenzer in elke auto, maar dan niet op 120km/h, ha nee, potentieel dodelijk! Eerder op 15 km/h.
Willen we dat? Ik niet. Dat beest noemt vooruitgang. De dag dat de mens sneller beginnen gaan is dan hij kon lopen, nam het risico op fatale ongelukken exponentieel toe.
Waarom, in de naam van zinnigheid, moet alles vandaag zo overbelicht worden? Ik weet dat ik een risico loop als ik in mijn auto stap. Dat risico draag je. Net zoals je een risico loopt als je fiets (in mijn ogen te groot dus ik fiets niet).
Ik heb zowel een nonkel waarmee ik zeer close was én een goede vriend verloren in het verkeer. Doch wil ik niet dat alles overgereguleerd is om alle risico in te perken.
For f*cks sake, ge moogt zeggen wat ge wilt, maar vroeger moet het leven echt gemakkelijker geweest zijn. Ge mocht overal roken, uw diesel mocht dat ook, niemand keek u vermanend aan als je de wagen een half uur liet draaien, te snel rijden was stoer en was totaal nog geen prioriteit voor de popo, ge mocht zuipen en rijden, in't zwart werken, echt alles mocht. Er vielen 20 doden meer per jaar maar diegenen die leefden leefden ook echt, voor 110%, zonder alle verzuurde reacties die je nu ziet.
Ik ben volledig akkoord,de meeste mensen nu kunnen niks meer verdragen,kliklijnen werken prima,elke overtreding is een moordpoging enz. Belgen hebben een triestige mentaliteit,ik zie nog geen enkele Marrokaan een filmpke posten van een andere Marokkaan omdat die de wet overtreed door wa snel te rijden of elkaar te verklikken door wa zwartwerk..
Elk verkeersslachtoffer is er 1 teveel, dat was vroeger zo en dat is nog zo. Jouw vergelijkingen hier slaan echt op niks.
In het huidig drukke verkeer is geen plaats voor idioten. Ieder zijn mening!
Het huidige drukke verkeer... In dat filmpje is de baan zo goed als leeg...
Het wordt heel moeilijk je aan de snelheid te houden als je weet dat een baan 5 jaar terug 90 was, naar 70 is gebracht en onlangs aangepast en je er 50 moet. Met een degelijke auto doe je 50 in 2e versnelling, met een racemoto in 1e.
Dat men dan zelfrijdende auto's maar wat sneller invoert, geen boetegeld meer binnenkrijgt en ook ineens de hele transportsector en de haven automatiseert. Zet die mensen maar aan de dop. Ook ineens België vol appartementsblokken zetten om de overbevolking aan te kunnen. En wat tentjes ook, voor de vluchtelingen die daar momenteel nog in verblijven voor ze onze plaats gaan innemen.
Het wordt heel moeilijk je aan de snelheid te houden als je weet dat een baan 5 jaar terug 90 was, naar 70 is gebracht en onlangs aangepast en je er 50 moet. Met een degelijke auto doe je 50 in 2e versnelling, met een racemoto in 1e.
Dat men dan zelfrijdende auto's maar wat sneller invoert, geen boetegeld meer binnenkrijgt en ook ineens de hele transportsector en de haven automatiseert. Zet die mensen maar aan de dop. Ook ineens België vol appartementsblokken zetten om de overbevolking aan te kunnen. En wat tentjes ook, voor de vluchtelingen die daar momenteel nog in verblijven voor ze onze plaats gaan innemen.
Wat een vergelijkingen en voorstellen allemaal, lijkt wel de lezersrubriek van HLN
Een onverwachte hindernis kan altijd opduiken en dat de baan leeg is denken sommige idioten, die andere mensen kwetsen of doodrijden, ook elke week, kijk maar naar de motorrijder het voorbije weekend.
Ik ben ook tegen de bekrompen mentaliteit van bespieden, klikken en een politiestaat maar als dit helpt om regelmatig een zot met een potentieel moordwapen uit het verkeer te halen ben ik voor.
Op een autoforum mag je dit niet schrijven blijkbaar. Nogmaals, mijn mening hé, en als jij of iemand anders hier verder de held wil uithangen, ga je gang, ik kom je niet filmen hoor
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
We zaten in dit geval op een snelweg, dus qua snelheidsbeperking was er geen klagen me dunkt.
Wat een vergelijkingen en voorstellen allemaal, lijkt wel de lezersrubriek van HLN
Een onverwachte hindernis kan altijd opduiken en dat de baan leeg is denken sommige idioten, die andere mensen kwetsen of doodrijden, ook elke week, kijk maar naar de motorrijder het voorbije weekend.
Ik ben ook tegen de bekrompen mentaliteit van bespieden, klikken en een politiestaat maar als dit helpt om regelmatig een zot met een potentieel moordwapen uit het verkeer te halen ben ik voor.
Op een autoforum mag je dit niet schrijven blijkbaar. Nogmaals, mijn mening hé, en als jij of iemand anders hier verder de held wil uithangen, ga je gang, ik kom je niet filmen hoor
Inderdaad, wat heeft dit nu met politiestaat te maken, of met klikken. Die auto's waren gewoon in overtreding.
Mag ik er trouwens op wijzen dat we niet weten hoe ze verder nog gereden hebben, want dat staat niet op het filmpje. Het is goed mogelijk dat, nadit filmpje op het nieuws is geweest, er daardoor getuigenverklaringen zijn binnengekomen bij de politie, waardoor dit heel wat minder zogezegd "onschuldig" kan geweest zijn dat het voor sommigen lijkt.
Hopelijk heeft ie het niet gedaan maar als flik zou hij wel perfect een PV kunnen opstellen voor één van de gasten.
Heb van zo'n losers ook al eens iets in mijn brievenbus gekregen.
Send from somewhere, used Tapatalk.
das woord tegen woord en zo'n flik is geen gram meer waard dan iemand anders.
wel altijd kut dat je bij het niet akkoord gaan naar de rechtbank moet...
in brugge dacht ik trouwens dat ik op een beschutte werkplaats terecht gekomen was... en dan nog zo'n idioot die dacht dat em nog int school zat en kwam zagen als je gsm tijdens de zitting afgaat pak ik hem af... right!
soit was dus mijn woord tegen dat van 2 flikken en na 3min was ik al vrijgesproken wegens ontbreken van enige vorm van bewijs
das woord tegen woord en zo'n flik is geen gram meer waard dan iemand anders.
wel altijd kut dat je bij het niet akkoord gaan naar de rechtbank moet...
in brugge dacht ik trouwens dat ik op een beschutte werkplaats terecht gekomen was... en dan nog zo'n idioot die dacht dat em nog int school zat en kwam zagen als je gsm tijdens de zitting afgaat pak ik hem af... right!
soit was dus mijn woord tegen dat van 2 flikken en na 3min was ik al vrijgesproken wegens ontbreken van enige vorm van bewijs
Ene met een politieklak is nog steeds een beëdigd persoon, dus die moeten ze wel geloven. Als die toen een pv zou opstellen voor bvb wisselen van rijstrook zonder richting aanwijzers te gebruiken mogen ze het komen uitleggen op de politierechtbank, dat klopt.
Dat is dan ook precies wat ondergetekende heeft gaan doen na die valse betichtingen. Het toppunt was dan nog de aanleiding. Ik bevond mij op een wegvallend rijvak aan werken en mijnheer in een privéwagen vond het niet nodig om daar mij, als pinkende ritser tussen te laten niet tegenstaande het daar stond aangegeven maar toen nog wel niet verplicht was. Hij vond maar dat ik hem de pas had afgesneden en mijn richtingaanwijzer niet had gebruikt. (aldus het pv).
Veroordeeld geweest voor 1 jaar met uitstel voor het niet gebruik van men richtingaanwijzer (terwijl we dit dus juist wel hadden gedaan) en de gerechtskosten. Was wel beter dan de €200+ aan boete die we oorspronkelijk hadden opgelopen.
Nu heeft mijn vrouw ook weer eens iets voor.
HIJ!!! (aldus het PV) zou al bellend gespot geweest zijn door een vrouwelijke politieagente in een donker voertuig in het Brusselse (een locatie die ons totaal onbekend is) met een gsm aan ZIJN oor.
1°) bij het instappen van het voertuig worden onze gsm-toestel automatisch geconnecteerd met de wagen. Hoeven we geen enkele handeling voor te maken.
2°) die dag, op dat uur stond de wagen in mijn garage en lag mijn vrouw naast me in bed.
3°) wij hebben een lichtkleurig voertuig & geen donker.
4°) tot nadere berichtgeving is mijn vrouw nog steeds vrouw & geen man.
Waarschijnlijk kunnen we weer een halve dag gaan opofferen om het te gaan uitleggen omdat ZIJ beëdigd is en jij/wij/ik niet.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment