Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flopperdeflopperdeflop!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Flopperdeflopperdeflop!

Da's nu iets dat mij regelmatig opvalt en dat ik in al die jaren nooit geweten heb. Typisch op de snelweg ziet ge autos waarbij er onderaan iets heel hard aan't oscilleren is. Wat is dat dan, merkt ge dat als uw auto dat doet en moet ge daar iets aan doen?

Mijn gok is dat het een stuk van de uitlaatlijn is dat alleen nog maar aan een rekkerke vasthangt en alle momenten kan losschieten, maar voor't zelfde geld zit er ergens gewoon wat veel speling en kunt ge zo jaren rondrijden.

Iemand die er het fijne van afweet?
    30 jaar Mr Yuge!

Volgens mij dikwijls de bodemplaten die los hangen

Comment

Sommige garagisten hangen na een herstelling of onderhoud die onderste platen maar half vast wegens bouten kwijt, geen zin, geen interesse, geen tijd. Als je dan soms nog een boutje verliest, gaan die dingen snel flapperen.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ook olie opvangplaat genoemd bij bepaalde merken ...

Comment

was 1 van de weinige nadelen van mijn golf 4, het bonken (eigen schuld natuurlijk) op drempels en de daaruit voortvloeiende flopperdeflop bodemplaat

Comment

Ok, het trillen is dus beperkt tot 'zaken die alleen maar afdekken'. Snel en duidelijk, tx.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
            X