Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Universitair onderzoek naar P2P-carsharing
Collapse
X
-
Heel beperkte enquete hé.
Je peilt helemaal niet naar het waarom...
Ik wil mijn auto niet delen omdat:
1. Eén van de 2 een firmawagen is, en dus niet toegelaten.
2. Het risico op schade, en het niet terugbetaald krijgen van die schade véél te groot is.
3. risico op verborgen schade
4. Geen controle over wie er met mijn auto rijdt
5. gebrek aan flexibiliteit
6. Geen zin om iedere keer de auto uitgeleend is die helemaal te gaan controleren op blutsen en krassen
7. Het geld dat je er voor krijgt (ik schat 20-30€ per dag) niet opweegt tegen al wat hierboven staat.
...
-
Oorspronkelijk geplaatst door AliTurkoz Bekijk Berichten
Universitair onderzoek naar P2P-carsharing
Beste leden,
Wij zijn studenten in Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Vrije Universiteit Brussel en in het kader van ons bachelorproef onderzoeken wij het gebruik van peer-to-peer carsharing in Brussel. Wij hebben een online enquête opgesteld en zijn momenteel op zoek naar respondenten die het kunnen invullen om ons verder te helpen met ons onderzoek.
Het zou ons onderzoek enorm voorthelpen indien u onze enquête kunt invullen en indien u het kan verspreiden aan kennissen die aan peer-to-peer carsharing doen. Wij hebben de enquête zowel in het nederlands als het frans opgesteld en het zou max. 5 minuten van uw tijd in beslag nemen.
De link naar onze enquête:
Frans: https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/278282/lang-fr
Nederlands: https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/717753/lang-nl
Indien u meer informatie wenst omtrent ons onderzoek en/of enquête, dan kunt u ons altijd bereiken op het nummer: 0487/638.607 of via E-mail: Ali.Turkoz@vub.ac.be, Mohamed.el.Bouazzani@vub.ac.be
Wij hopen van harte op een positief antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Ali Türköz
Mohamed el Bouazzani
Ik woon niet in het Brusselse, bent u dan alsnog in mijn mening geïnteresseerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AliTurkoz Bekijk BerichtenBeste,
Het concept peer-to-peer carsharing wordt uitgelegd op de eerste pagina van de enquête. De enquête is voornamelijk bedoeld voor Brusselaars maar indien u werkt of studeert in Brussel, dan kunt u dit ook invullen.
Bovendien is mijn wagen een bedrijfswagen. Het contract staat niet toe dat ik die uitleen.
Comment
Comment