Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NR-plaathouder met eigen klever

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• NR-plaathouder met eigen klever

Juist naar de controle geweest maar mijn nr-plaathouder valt er af.
    Ik heb er nog 1 liggen van een ander merk en dealer dat ik wil overplakken of zwarte stift er over. Of mag je zelf wat maken ?
    Of is zo'n plaat is beschermd,publiciteit,auteursrechtelijk beschermd?® © ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Ik heb er nog 1 liggen van een ander merk en dealer dat ik wil overplakken of zwarte stift er over. Of mag je zelf wat maken ?
    Of is zo'n plaat is beschermd,publiciteit,auteursrechtelijk beschermd?® © ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

gebruik de andere nr-plaathouder zo als hij is, of gebruik er geen?

Comment

koop u een blanco nrplaathouder, kost je max 5 euro
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Wat bedoel je met "valt er af"?
        Bij één van mijn vorige wagens merkte ik op een dag dat de nr-plaathouder achteraan scheef hing. Bleek dat 1 van de 2 bouten doorheen de plaathouder geschoten was.
        Heb ik hersteld door een voldoende grote sluitring te monteren tussen nr-plaathouder en bout (een rondelle).

Comment

Door de achterklep telkens dicht te klappen is dat plastic murw en sprok. Met 1 vijs hing het nog vast.
          Neen, ik wou in dat vakje van garage m'n eigen naam plakken. Mag dat ? ?
          --Ik heb er een QR code opgeplakt.

Last edited by wielscheel; 01/04/2016, 10:15.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Door de achterklep telkens dicht te klappen is dat plastic murw en sprok. Met 1 vijs hing het nog vast.
            Neen, ik wou in dat vakje van garage m'n eigen naam plakken. Mag dat ? ?

Dat lijkt me geen enkel probleem.
            Het enige wat je niet mag manipuleren is de nummerplaat zelf, met de rest doe je wat je wil.

Comment

Waarom zou je dat niet mogen of kunnen?
              Als een garagist zijn naam daar op mag zetten, waarom jij niet?
              Al vind ik 'wielscheel' wel iets raars om onder je nummerplaat te zetten ????
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Je eigen naam op je plaathouder zetten ? ... heu ?

Comment

Sommigen zetten die op hun nummerplaat. Dit is een goedkoper alternatief
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Die zit ! ... waar staat hier de Vind-Ik-Leuk-knop ? ...

Comment

Working...
                    X