Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sleutelloos openen en starten. DIEFSTALGEVAAR ! ! !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sleutelloos openen en starten. DIEFSTALGEVAAR ! ! !

Een groot gemak in het gebruik maar blijkbaar enorm makkelijk te kraken.

Ongeloofelijk

Comment

Er zijn in de UK zo al honderden RRS gestolen in het verleden. Is niet nieuws.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Inderdaad, weinig dat die mannen tegenhoud als ze hem willen.

Sent from my Apple muziekdoos.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mja, maar was dat niet door de sleutel te klonen ipv het sleutelsignaal te versterken zoals hier? (Wachten tot ze hem zogezegd sluiten, signaal blokkeren, is dus nog open, dan via odb sleutel klonen)

En als ze dit al langer weten waarom doen ze er dan niets aan?

Comment

De Vivaro heeft dat ook, heel handig maar inderdaad veilig is het niet als je het zo bekijkt. Ik zou al een emc kastje ofzo moeten hebben liggen thuis om de kaartjes thuis in te steken.

Comment

Ik denk dat je met elk systeem diefstalgevaar hebt hoor. Auto's worden al 100 jaar lang gestolen, op alle systemen vinden ze wel een oplossing.
              Maar wat wordt er juist verteld in dat filmpje ? Ik versta geen Duits.

Comment

Als ik nu een doos maak (op faraday's wijze) om de sleutels in te bewaren, zou dit het dan niet tegenhouden?

Comment

Met mijn Nissan zou dit niet lukken, deuren zouden openen maar starten NOOIT.
                  Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
                    Als ik nu een doos maak (op faraday's wijze) om de sleutels in te bewaren, zou dit het dan niet tegenhouden?
                    Yep, of gewoon in aluminiumfolie wikkelen.

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                    Met mijn Nissan zou dit niet lukken, deuren zouden openen maar starten NOOIT.
                    Dan hebt ge een bijkomend alarm of iets dergelijks. Zoniet zijn ze er zo mee weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Dan hebt ge een bijkomend alarm of iets dergelijks. Zoniet zijn ze er zo mee weg.

self made
                      Z4 M40i

Comment

Vertel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                          Ik denk dat je met elk systeem diefstalgevaar hebt hoor. Auto's worden al 100 jaar lang gestolen, op alle systemen vinden ze wel een oplossing.
                          Maar wat wordt er juist verteld in dat filmpje ? Ik versta geen Duits.
                          Ze klonen geen sleutels, ze versterken via een apparaat het signaal van uw sleutel en kunnen tot op 300m afstand de auto openen en ermee wegrijden zonder enige sporen van braak. De test werd uitgevoerd bij 18 verschillende wagens en alle 18 wagens kon men op afstand starten.

Comment

Okee, merci voor de vertaling :-)
                            Maar daarna zijn ze toch niets meer met de auto ? Ze moeten hem toch ooit afzetten, en dan kunnen ze hem toch niet opnieuw starten ? Of kunnen ze dat opgevangen signaal opslaan of zo ?

Comment

goede verzekering afsluiten.... als een echte professionele dief je wagen wil zal ie hem ook hebben.
                              Klassieke stuurstangen en zo zijn waarschijnlijk nog de beste oplossing, maar ik ga er niet mee beginnen ...
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Maar daarna zijn ze toch niets meer met de auto ? Ze moeten hem toch ooit afzetten, en dan kunnen ze hem toch niet opnieuw starten ? Of kunnen ze dat opgevangen signaal opslaan of zo ?
                                Ze karren er eerst 2-3000 km ver mee, droppen die in een afgesloten garage en dan is het op het gemakje knutselen zoveel ze willen
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

gestolen autos worden verhandeld in onderdelen. die wordt pas stilgelegd als hij ter plaatse is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                    Ze karren er eerst 2-3000 km ver mee, droppen die in een afgesloten garage en dan is het op het gemakje knutselen zoveel ze willen

denk niet dat ze over de grens gaan... althans niet in 1 stuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                      goede verzekering afsluiten.... als een echte professionele dief je wagen wil zal ie hem ook hebben.
                                      Klassieke stuurstangen en zo zijn waarschijnlijk nog de beste oplossing, maar ik ga er niet mee beginnen ...
                                      Die stuurstangen hebben ze op de BBC eens getest.
                                      Tussen de 3 en 10 sec en dat ding lag op de achterbank.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Iedere wagen heeft stroom nodig om te kunnen starten.
                                        Als je dus zorgt....

Comment

Working...
                                        X