Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sleutelloos openen en starten. DIEFSTALGEVAAR ! ! !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
    Nu mag je eens raden hoe mijn ramen opengaan in mijn daily Op de auto van mevrouw en mijn oldie zijn het wel elektrische hoor. Daarvan zie ik op comfort gebied nu wel nog het nut van in, maar uw sleutel moeten meebrengen om hem dan niet te gebruiken en dan toch nog zelf uw deur te moeten opendoen (tenzij je instapt via de koffer die vanzelf opengaat)...

Nu ja het voornaamste is dat je zelf gelukkig bent met welke opties je hebt. Ik vind het gewoon spijtig dat die opties altijd per pack zijn tegenwoordig en dat je niet exact zelf kan kiezen wat je wel of niet wil.
    Was inderdaad standaard bij mij, maar je kan dat gewoon uitzetten als je dat niet wil. En dan kan je gewoon je slot open en dicht doen door op knopje te drukken van je afstandsbediening. Iedereen content.

Als ik toch een nadeel moet noemen, soms ben je dingen in de auto aan het leggen om bv. op uitstap te gaan en telkens als ik binnenga om iets te halen en de deur van de auto dicht doe gaat die automatisch op slot tot ik terug in de buurt kom. Ondertussen kan mijn madam niet in de auto. Is ook wat stom dan dat die telkens op slot en terug open gaat met telkens de spiegels die in en terug uitklappen. Dus dan doe ik die manueel met knopje open.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Stel nu dat je keyless hebt en je auto staat op de parking van je bedrijf vlak buiten je bureau (je kijkt erop vanop de eerste verdieping. Dan blijft die wagen toch open, tenzij je hem manueel sluit?

Voor dat soort ongein heb ik bewust niet voor een keyless gekozen.
      Bij gaat die op slot van zodra je ongeveer 1m van de auto verwijderd bent. Dus sowieso bij het naar binnen gaan van je bureau. En die gaat pas terug open als je binnen de 1m van de auto bent, dus nooit als je zelf binnen zit.

Comment

Kan mijn wagen zowel bedienen met sleutel als keyless. Beide systemen zijn dus bruikbaar.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
          Bij gaat die op slot van zodra je ongeveer 1m van de auto verwijderd bent. Dus sowieso bij het naar binnen gaan van je bureau. En die gaat pas terug open als je binnen de 1m van de auto bent, dus nooit als je zelf binnen zit.

wat als de sleutel er nog in ligt, en het pilleke is plat?

Comment

Working...
          X