Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sleutelloos openen en starten. DIEFSTALGEVAAR ! ! !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat is het nut dan ook van een "Key less" systeem. Als ge al te tam zijt om op een knopke te duwen en uw contactsleutel te verdraaien dan ist al ver gekomen. Is zo een optie die enkel voor kosten/problemen kan zorgen. Zelfde is een elektrische koffer. Een gewoon koffer gaat ook automatisch omhoog (alleen al sneller). Kan dus ook alleen maar kapot gaan of problemen geven.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

het nut van keyless entry is gewoon dat het heel gemakkelijk is voor tamme mensen, ik inbegrepen
      Zoals een afstandsbediening voor de centrale vergrendeling makkelijk is voor semi-tamme mensen ?
      of elektrische ramen en stuurbekrachtiging ?

beetje mee met de tijd gaan he
      niets is nodig, we kunnen perfect met onze oldtimer ook dagelijkse verplaatsingen doen, maar waarom je de luxe ontzeggen als het kan ?
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
        Wat is het nut dan ook van een "Key less" systeem. Als ge al te tam zijt om op een knopke te duwen en uw contactsleutel te verdraaien dan ist al ver gekomen. Is zo een optie die enkel voor kosten/problemen kan zorgen. Zelfde is een elektrische koffer. Een gewoon koffer gaat ook automatisch omhoog (alleen al sneller). Kan dus ook alleen maar kapot gaan of problemen geven.

Stop met achterlijke commentaar geven. Of staat gij op uit uw zetel om de post op uw tv te verzetten ? Ik denk het niet hee. Gij zijt ook te tam en gebruikt de afstandsbediening, toch ?

Comment

Moet ge daarvoor 41 jaar zijn? Ik geef gewoon een mening....
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Heb eens 2 weken met zo een wagen gereden. Resultaat meermaals sleutels binnen vergeten omdat ze nog in mijn andere jas/broek zaten. 1x per ongeluk in wasmachine gestoken. Terwijl andere sleutel heb je in je hand en ik leg die altijd op dezelfde plaats als ik thuis kom. Dus voor mij toch liever een gewone sleutel. Noem mij ouderwets, maar een contactsleutel omdraaien hoort voor mij bij het plezier van het autorijden.

Comment

Heb zo ook in Washington gestaan met de Chrysler 300 die ik gehuurd had. Was een valet parking dus de wagen afgezet. Ondertussen weg gegaan om "The White House" te gaan bezoeken. Omdat het bakken regende ben ik snel terug gelopen om een paraplu uit de koffer te halen. Die mijnheer van de parking vrij boos omdat ik de sleutel nog in mijn zak had zitten. Een werknemer had hem stil gelegd en ondertussen versperde mijn wagen de inrit van de parkeer garage In het hotel ook een paar keer telefoon gehad omdat ik de autosleutels vergat af te geven.

Comment

Moet ge daarvoor 41 jaar zijn? Ik geef gewoon een mening....

Nee, jij geeft geen mening, jij zegt dat we tam zijn omdat we een keyless systeem hebben. Een mening geven is iets anders. Moet je daarvoor 30 jaar geworden zijn ? Ik heb dat systeem niet gekozen, het zat gewoon in het totaalpakket .. :-S

Comment

Mijn mening is dat ik dat een domme optie vind (met daarbij de reden waarom juist...). Mijn oprechte excuses als u zich daardoor geshockeerd voelt.

Comment

Jij bent dan ook tevreden met een Opel.

Opel doet momenteel niks anders dan dure opties die op veel diurdere autos soms nog niet te krijgen zijn al aanbieden op een Astra.
                    Ge zult binnenkort naar Dacia moeten oveschakelen.

Comment

Nee ik zal liever naar een fiets overschakelen, maar dan wel één zonder versnellingen

Comment

Mijn mening is dat ik dat een domme optie vind (met daarbij de reden waarom juist...). Mijn oprechte excuses als u zich daardoor geshockeerd voelt.
                        Ik zou keyless entry niet als optie genomen hebben, maar bij mij zat dit standaard inbegrepen op mijn huidige auto. En ik moet zeggen dat ik het heel handig vind en moest dit niet standaard zijn op mijn volgende auto, zou ik overwegen om het als optie te nemen.

Heeft niks met lui zijn te maken, is gewoon luxe die heel handig is. Je loopt gewoon naar je auto, neemt de klink en de auto gaat automatisch los, zonder sleutel te nemen. En als je uitstapt hoef je niet op slot te doen. Van zodra je een meter van je auto bent, hoor je biep, biep en de auto is op slot. Noodzakelijk? Nee. Handig, ja.

Net zoals een electrische koffer overigens. Dat heb ik wel als optie genomen en is super handig. Als ik iets in de koffer moet leggen, druk ik terwijl ik naar de auto ga even op knopje van afstandsbediening en tegen dat ik aan de auto ben, is de koffer open.

Comment

Zo staan er op mijn A5 ook nog wel "overbodige" opties. Buiten de keyless, ook automatische airco die zichzelf uitzet zodra het dak opengaat, B&O geluidsinstallatie terwijl een gewone radio ook wel gaat, internet aansluiting op de MMI terwijl ik dat ook op mijn gsm heb, verwarmde zetels + nekverwarming terwijl ik thuis een vest heb en een sjaal. En ga zo maar door. Waarom staat het erop? Gewoon, omdat ik het leuk vind en het autorijden voor mij plezanter is met die opties.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                            niets is nodig, we kunnen perfect met onze oldtimer ook dagelijkse verplaatsingen doen, maar waarom je de luxe ontzeggen als het kan ?
                            Zelfs die heeft een afstandsbediening, elektrisch open dak, elektrische ruiten en airco met 2 zones.
                            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                            1990 Volvo 344
                            1991 Mercedes W124 230CE
                            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                            1980 Volkswagen Derby CLS
                            1990 Mercedes W124 230CE
                            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Perfect aansluitend bij dit verhaal. Kan je de afstand van een keyless systeem laten inkorten? Ttz: de afstand beperken tot 1 a 2 meter afstand van je wagen?
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Tot hoe ver werkt dat bij u a5? Bij bvb de insignia is dat effectief maar 1 a anderhalve meter.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Tot zeker 5 meter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Tot hoe ver werkt dat bij u a5? Bij bvb de insignia is dat effectief maar 1 a anderhalve meter.
                                    bij mijn Nissan is dit ongeveer 0.5 m
                                    Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Tot zeker 5 meter.
                                      Oeh das wel redelijk ver eigenlijk.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Is, dacht ik, met dat de kap open gaat via keyless.

Comment

Bedieningsknoppen op het stuur is dan het toppunt van tam zijn. Niet alleen keyless, maar 'k ben nog eens te tam om mijnen arm uit te steken lol.

Comment

Working...
                                          X