Pff ik zou geld geven om die opties niet te moeten hebben. Binnenkort ben je hier echt de man met een zelfrijdende auto want dat is echt rijplezier... Iedereen koopt wat hij wil en dat is zijn volste recht, maar ik zou onnozel worden van al die prullen. Keyless maar ge moet dan wel nog uw sleutel bijhebben. Dat is zoals de post van uw tv te kunnen verzetten door aan de juiste post te denken, maar ge moet wel nog het kaske in uw broekzak steken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sleutelloos openen en starten. DIEFSTALGEVAAR ! ! !
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenal die prullen assisteren maar, ge moet 100% zelf rijden he kunt geen boekske lezen het zijn veiligheidsitems ter ondersteuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenDie veiligheidsitems ben ik volledig akkoord mee. En comfort ook tot zekere mate, maar die prullen zoals keyless enz. Hoeveel van die mensen hebben thuis ook een keyless voordeur, als het toch zo makkelijk is. (ja dat bestaat ook).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenWat heeft een huis nu met opties op een auto te maken? Ik heb thuis ook geen electrische ramen. Ga jij je ramen in de auto dan ook manueel open draaien stel ik voor.Op de auto van mevrouw en mijn oldie zijn het wel elektrische hoor. Daarvan zie ik op comfort gebied nu wel nog het nut van in, maar uw sleutel moeten meebrengen om hem dan niet te gebruiken en dan toch nog zelf uw deur te moeten opendoen (tenzij je instapt via de koffer die vanzelf opengaat)...
Nu ja het voornaamste is dat je zelf gelukkig bent met welke opties je hebt. Ik vind het gewoon spijtig dat die opties altijd per pack zijn tegenwoordig en dat je niet exact zelf kan kiezen wat je wel of niet wil.
Comment
-
Uw naam zegt het al, retro, gij blijft in het verleden hangen hee.
Jij was 15 jaar geleden waarschijnlijk ook zo één van die gasten die GSM's niet nodig hadden, of die geen CD's maar nog steeds LP's bleven kopen.
Maar ik veronderstel dat je ondertussen wel een smartphone hebt ? Da's dan geen prul om onnozel van te worden ?
Kijk je nog altijd op een oude tv, en heb je geen digicorder ook ? En je slaat je gegevens op floppy's op ? En je gebruikt nog steeds een kodak met filmrollekes ? En een VHS om iets op te pakken ?
Misschien draag je zelfs hawai hemdjes en heb je een nektapijt :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenUw naam zegt het al, retro, gij blijft in het verleden hangen hee.
Jij was 15 jaar geleden waarschijnlijk ook zo één van die gasten die GSM's niet nodig hadden, of die geen CD's maar nog steeds LP's bleven kopen.
Maar ik veronderstel dat je ondertussen wel een smartphone hebt ? Da's dan geen prul om onnozel van te worden ?
Kijk je nog altijd op een oude tv, en heb je geen digicorder ook ? En je slaat je gegevens op floppy's op ? En je gebruikt nog steeds een kodak met filmrollekes ? En een VHS om iets op te pakken ?
Misschien draag je zelfs hawai hemdjes en heb je een nektapijt :-DOp een smartphone zet je zelf wat je al dan niet acht nodig te hebben he. Ik had trouwens 19 jaar geleden al een gsm. Die VHS heb ik wel nog.
Ik begrijp wel wat je wil zeggen hoor. Maar moest die keyless nu echt werken zonder sleutel dan zou ik het nut er van nog begrijpen. Ik ga hier nog wat verderwerken op mijn commodore 486 zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik had de 64 was 10
Voldoet nog uitstekend, ik kan er zelfs mee op het forum dankzij deze modem!Last edited by Maurice P.P.; 04/04/2016, 07:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenMijn superkrachtig machien dat ik nog steeds gebruik is een TRS 80 met standaard 4Kb RAM geheugen, een extra uitbreiding met 16 kB RAM en 1 floppy disk-drive van 180 kB.
Voldoet nog uitstekend, ik kan er zelfs mee op het forum dankzij deze modem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenWat er ook van is, echt slim kan je de constructeurs nu ook niet noemen om zomaar heel de tijd uw auto een onversleuteld signaal te laten uitzenden. Natuurlijk kan iedereen dat simpel versterken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenStel nu dat je keyless hebt en je auto staat op de parking van je bedrijf vlak buiten je bureau (je kijkt erop vanop de eerste verdieping. Dan blijft die wagen toch open, tenzij je hem manueel sluit?
Voor dat soort ongein heb ik bewust niet voor een keyless gekozen.
Bij mijn vorige auto kon ik gewoon de klink vastpakken om te openen. En om te sluiten was dat even de klink aanraken aan de buitenkant, en die ging dicht.
Ben dikke voorstander van die systemen, en geloof me, voor de autobouwers is dat een besparing.
Wat denk je dat het meeste kost: een echt sleutelgat met een paar schakelaars er achter, of een antenneke en wat software.
Dat ze er meerprijzen voor aanrekenen is gewoon marketing.
Comment
Comment