Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
22 mei wordt eraan begonnen en ergens in oktober zou het afgerond moeten zijn :-). Halve rug. Kan zijn dat hij sneller klaar is en dat het minder kost. Alles wat dan nog over is aan tijd, gaat naar het vrouwke.
Nooit meer dan 7 % van je vermogen in een auto steken lijkt me een gezond principe om problemen te vermijden.
Denk dat zo goed als niemand dat toepast buiten een select groepje
Wat ik wel doe is zelfde bedrag als aankoopprijs wagen in reserve zetten op spaarboek, voor moest er iets voorvallen.
Denk dat zo goed als niemand dat toepast buiten een select groepje
Wat ik wel doe is zelfde bedrag als aankoopprijs wagen in reserve zetten op spaarboek, voor moest er iets voorvallen.
Ik "leen" het resterende bedrag (na verkoop van vorige wagen) dat ik nodig heb voor de aankoop van de spaarboek, en zet het er terug op via een afbetalingsplan Je moet altijd een goed bedrag opzij hebben voor als er iets voorvalt. Wat de wagen betreft, als je een recente koopt, is een goede omnium lekker safe.
En wat is vermogen? Prijs van je immo eigendommen etc erbij, of enkel je spaargeld?
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Niet bepaald.. Misses is niet zo into auto's, bij haar moet het vooral een ronde vorm hebben, hoekige auto's ziet ze niet graag en zijn bij haar al afgeschreven... Vreemde gedachtengang heeft ze vaak. Toen ik aant kijken was voor een opvolger van mijn IV wou ze per se wel mee naar al de garages om testritjes te doen omdat het ' leuk is ' om in alle auto's te zitten en mee te rijden... Toen ik de volvo en de bmw ging gaan testen zonder haar was ze wel ff pissed ( care ).
Toen ze zag dat mijn voorkeur naar de golf ging heeft ze ook niet veel meer gezegd buiten bij elke andere auto dat de golf toch al mijn goesting was. Op termijn wil ik nog wel een weekendding erbij, maar op de moment nog niet realiseerbaar ( coupe/cabrio).
Oja elk met zijn eigen geld, meningen en discussies uiteraard.
Niet bepaald.. Misses is niet zo into auto's, bij haar moet het vooral een ronde vorm hebben, hoekige auto's ziet ze niet graag en zijn bij haar al afgeschreven... Vreemde gedachtengang heeft ze vaak.
Tsja, ik heb wel graag autos en zie ook veel liever rond dan hoekig.
Ik meld het ter kennisgeving zeg maar. Als ik vind dat een nieuwe auto noodzakelijk is, ga ik daar niet uitgebreid over discussiëren, laat staat dat ik mijn vrouw om ga kopen met prullaria. Discussie daar over heeft vaak toch geen zin.
Dan heb ik het telefonisch met mijn vader bijvoorbeeld over MTB's en dan komt ze aanzetten met het krantje van de Carrefour met daarin een MTB. Tsja...
Comment