Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe banden

Ben nu op zoek naar nieuwe autobanden in de maat 225 45 17 91v. Heb gebeld naar de banden boer die raaade mij seiberling aan dit zou een ondermerk zijn van brigdestone.heeft hier iemand ervaringen mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Nog nooit van gehoord en wat ik niet ken koop ik niet.

Comment

Hou het gewoon minstens bij goede B merken zoals Fulda , Falken , Yokohama , Hankook....
      Deze zijn prijs kwaliteit zeer goed.

Comment

snap helemaal niet dat iemand Seiberling aanraadt pfffff
        Michelin, Continental, Uniroyal, Goodyear, Dunlop, Bridgestone ja, maar Seiberling ???
        Waarschijnlijk heeft hij daar een iets hogere marge op dan op bepaalde andere producten..

Comment

Maar als het een ondermerk is van bridgestone?zouden die dan zoveel slechter zijn?kan het mis hebben hoor.ik zelf wou hankook banden laten steken.

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Comment

echt slecht zullen ze wel niet zijn, maar om ze nu aan te raden ?? Toch een rare smaak die uwe garagist heeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
              echt slecht zullen ze wel niet zijn, maar om ze nu aan te raden ?? Toch een rare smaak die uwe garagist heeft...
              Op een joppie joppie merk verdienen ze meestal meer dan op een A merk .

Comment

Hangt sterk af hoeveel power uw wagen heeft op een 80-100 Pk fwd moeten het geen michelins zijn. Neem wel geen minerva, gt radial,... Enz neem dan een goed b merk.

Comment

Working...
                X