Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel vermits die mannen anti renault zijn stem ik tegen Wolkwagen.... (is een grapje hoor vooraleer ik hier weer op mijnen donder krijg. Vind anti een merk zijn belachelijk. Zag op FB enen die met een oude BMW reed en die zat af te geven op het 4 wheel drive systeem van Renault. Hij kon beter sturen en had dat allemaal niet nodig, was voor jeanetten. T was echt ferm om te lezen zijn tiental reacties. K heb daar compassie mee.
Komt er ook van andere merken een pro en contra topic? Want anders heeft dit geen meerwaarde?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ik vind VW (VAG eigenlijk) de dag van vandaag maar monotoon geworden... Doe mij maar een VW uit de jaren '80!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
jammer dat een sjoemeldraad wordt gereduceerd naar anti en pro vw, maar ik veronderstel dat elke reactie in de ogen van een musketier als anti werd aanzien
excuise me als ik mis ben, en snap tegelijkertijd de sluit niet van een relevante draad waar de onderste steen nog niet ven boven gekomen is
jammer dat een sjoemeldraad wordt gereduceerd naar anti en pro vw, maar ik veronderstel dat elke reactie in de ogen van een musketier als anti werd aanzien
excuise me als ik mis ben, en snap tegelijkertijd de sluit niet van een relevante draad waar de onderste steen nog niet ven boven gekomen is
Je hebt gelijk.
Kunnen alleen hopen dat Atenza z'n mening herziet.
Lees eens sommige/veel topics hier en je kunt van veel merken zo'n pro/anti topic maken. Meestal heeft dit meer met gevoel te maken het pro of anti zijn dan met feitelijke argumenten, hoe goed dat eerste wagentje wel niet was 30 jaar geleden, of men heeft eens een maandagochtend wagen gehad (en dus alle wagens van dat merk zijn slecht)...
Velen zo niet de meeste onder ons zullen wel een merk hebben waar ze niets voor voelen maar of je daar nu anti moet voor worden???
En ja voor ik het vergeet ik ben pro VW, en neen niet omdat ik er zelf mee rijd, velen rijden met veel plezier met hun Up!, Polo, Golf, Beetle, Scirocco, Jetta, Touareg, Tiguan, Passat, CC, Touran, Sharan, Amarok, Caddy, Caravelle, Multivan, California... en dat plezier gun ik hen.
Lees eens sommige/veel topics hier en je kunt van veel merken zo'n pro/anti topic maken. Meestal heeft dit meer met gevoel te maken het pro of anti zijn dan met feitelijke argumenten, hoe goed dat eerste wagentje wel niet was 30 jaar geleden, of men heeft eens een maandagochtend wagen gehad (en dus alle wagens van dat merk zijn slecht)...
Inderdaad, zo kan je wel van elk merk een bashtopic maken. Totaal overbodig dit, wat je hier wil schrijven kan je ook in alle specifieke topics van het merk vermelden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Buiten het feit dat elk VAG product (voornamelijk Skoda Superb's) die hier op het terrein stonden allemaal gezever hadden, toch even dit:
Na VAG is het nu Mitsubishi dat een probleempje heeft. De Jappen zouden fouten hebben gemaakt bij verbruiksmetingen van vier verschillende benzineauto’s. Hierdoor zouden de cijfers van in totaal zo’n 625.000 auto’s incorrect zijn. Vergeleken bij de omvang van Dieselgate geen wereldramp, maar de gevolgen zijn voor Mitsubishi nu al voelbaar. Het aandeel zakte nadat het nieuws naar buiten kwam prompt 15% in waarde. Bovendien zou Nissan, dat auto’s van Mitsubishi onder eigen naam verkoopt, eveneens de klos zijn. Ongetwijfeld een mooi dossiertje voor de juridische teams van beide merken. Of er ook auto’s getroffen zijn die buiten Japan worden verkocht, is tot dusver niet bekend. Maar da’s ongetwijfeld een kwestie van tijd. UPDATE: blijkens de persconferentie gaat het om de eK Space en de eK Wagon, auto’s die niet in Nederland zijn verkocht. Wat de Nissans betreft: bij de Dayz en de Dayz Roox zou zijn gerommeld.
Er gingen geruchten dat (het eerste gebruik van) de software stamt uit 2008, waar andere bronnen weer 2005 aanhielden als het jaar waarin Volkswagen hun motoren dingen liet doen die niet mochten. Duitse media gaan echter nog een stevige stap verder. Volgens de krantHandelsblatt was Audi in 1999 namelijk al bezig met het ontwikkelen van software waarmee men de motoren bepaalde dingen wel of niet kon laten doen, al gebruikte het merk uit Ingolstadt deze software nog niet. Volkswagen zou diezelfde software later wel hebben gebruikt om emissietests door te kunnen komen. Naar verluidt is de software alsnog ingezet omdat het de knappe koppen bij VW’s motorenafdeling niet meer lukte om hun krachtbronnen aan wet- en regelgeving te laten voldoen. Of dit nieuws heel grote gevolgen gaat hebben voor VAG is een beetje lastig te zeggen. De meeste partijen zullen hun schadeclaims intussen hebben ingediend en het is de laatste weken eigenlijk vrij rustig rondom Dieselgate. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Comment