Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij hebben hier een Dolfke 4. Een heel saaie uitvoering, met een (typisch voor VW) heel saai interieur. Ook uiterlijk is dat maar een saaie wagen. Is verre van bullit proof, maar toch voelt die nét iets degelijker aan dan de iets goedkopere alternatieven. Mja, ons Dolfke mag zeker nog een tijdje blijven, alle, als ie nog een tijdje mee gaat natuurlijk.
Zo ben ik dus van anti naar pro VW gegaan. Al blijf ik het echt super saaie wagens vinden. Behalve de nieuwe Passat in (hoe noemt het?) Cross versie ding en in zijn plug-in hybride versie.
En die TSi en DSG-dingen zijn ook wel cool.
Edit : en een Golf variant vind ik ook wel tof. Eigenlijk dus alles wat VW Variant is, met een TSi en DSG kan ik wel smaken! De rest laat me compleet koud.
Hier 200000% pro Vag, maar komt voornamelijk omdat mijn vader overduidelijk pro vag is en we hebben het met de paplepel erin gekregen.in een vag wagen instappen is als thuis komen mijn vader heeft altijd audi voor zichzelf gekocht, met soms een bmw of mercedes ertussen en mijn moeder heeft altijd en rijdt nog steeds volkswagen. Hierzelf twee seat leonnen , vw polo, superb en nu een octavia als historie. Vriendin eerst vreemd gegaan met een corsa, daarna fabia en nu octavia
Altijd al meer sympathie gehad voor de underdog dan voor the top of the food chain, eerder voor de rebel dan voor de gevestigde waarde. Maar om dat nu te gaan vertalen naar pro of contra...
jammer dat een sjoemeldraad wordt gereduceerd naar anti en pro vw, maar ik veronderstel dat elke reactie in de ogen van een musketier als anti werd aanzien
excuise me als ik mis ben, en snap tegelijkertijd de sluit niet van een relevante draad waar de onderste steen nog niet ven boven gekomen is
Ik volg je hierin direct.
De reden waarom zo een actueel topic gesloten wordt (voor er een effectieve uitspraak is zelf) is mij volkomen onbekend.
Dat er een paar assholes het topic verpesten is ten eerste triestig van hun kant, maar ook triestig van de moderators om niet in te grijpen.
Het is voor hen gemakkelijker om een topic te sluiten (en zo een zielig topic als dit te laten openen), dan de mensen verantwoordelijk hiervoor aan te spreken.
Door zo een topic te sluiten en dit te openen, gaan we terug naar de tijd van de papschool. Maar als ik sommige reacties zie in het vorige topic, is dat misschien nog geen slecht idee, sommigen zijn die fase nog niet ontgroeid.
Ik stel voor dat het topic terug wordt geopend, als het moet als v2. Want dit topic, stelt inhoudelijk niks voor.
Simpel, pro VAG > anti MB. (toch en kleine nuance hier, haat < > liefdesverhouding omdat ze soms zo mooi zijn)
Met vriendelijke groeten,
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
De reden waarom zo een actueel topic gesloten wordt (voor er een effectieve uitspraak is zelf) is mij volkomen onbekend.
Dat er een paar assholes het topic verpesten is ten eerste triestig van hun kant, maar ook triestig van de moderators om niet in te grijpen.
Het is voor hen gemakkelijker om een topic te sluiten (en zo een zielig topic als dit te laten openen), dan de mensen verantwoordelijk hiervoor aan te spreken.
Door zo een topic te sluiten en dit te openen, gaan we terug naar de tijd van de papschool. Maar als ik sommige reacties zie in het vorige topic, is dat misschien nog geen slecht idee, sommigen zijn die fase nog niet ontgroeid.
Ik stel voor dat het topic terug wordt geopend, als het moet als v2. Want dit topic, stelt inhoudelijk niks voor.
Open jij een nieuw?
Ik ging gisteren eentje maken over de aantijgingen van de VRT maar da's ook weer niet absoluut zeker. Over VW weet ik niet veel maar zie wel dat het aandeel gisteren een bijzonder goede dag kende.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Als de discussie niet voltooid is in de eerste twee paginas, zal er nooit een eind aan komen. Vanaf de tweede pagina evolueert elk topic (je kan dat dan offtopic noemen) en heeft niets meer met het openingsbericht te maken. Dat is zo op elk forum, en bij cafepraat....
Ofwel accepteert iedereen dit of men sluit elk topic van zodra het antwoord op de vraag gegeven is. Dat laatste is dan wel de dood van je forum...
Als de discussie niet voltooid is in de eerste twee paginas, zal er nooit een eind aan komen. Vanaf de tweede pagina evolueert elk topic (je kan dat dan offtopic noemen) en heeft niets meer met het openingsbericht te maken. Dat is zo op elk forum, en bij cafepraat....
Ofwel accepteert iedereen dit of men sluit elk topic van zodra het antwoord op de vraag gegeven is. Dat laatste is dan wel de dood van je forum...
Met beide volledig eens.. ik heb het nooit kunnen begrijpen waarom fcapri weg was
Comment