Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"alle nieuwe diesels doden ons"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geld moet rollen. Ik had een leraar met de hoogste diplom.'Oudere diesel,daarvan valt de roet naar beneden op de grond,bij de direct of common rail zweven die roetdeeltjes in de lucht'. Daarom zie je ook meer smog-verkeersborden bij windstilte.
    En bij 3 bomen thuis in je hof = zuivering van je uitstoot(1auto).
    Vele kankers zijn te wijten aan uitlaatgassen, maar die artikels verdwijnen.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
      Om nog niet te spreken over de geluidshinder die diesels veroorzaken. Deze morgen om 7u nog gewekt door het geratel van de buurman die met zijn oudere Mercedes 190d pistoleekes ging halen.
      Om nog maar te zwijgen over al die 'zware' benzines die je al van km's ver hoort afkomen.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
        Om nog maar te zwijgen over al die 'zware' benzines die je al van km's ver hoort afkomen.

Mijne naft is muisstil
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Mijne naft is muisstil
          Als de sleutel niet in het contact zit zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Ik als ervaren chauffeur weet maar al te goed waar welke snelheid gepast is.
            Dan is het goed. Jij hoeft je niet aan te passen aan de limieten.
            Jij, en die 3.000.000 andere chauffeurs die denken dat regels toch niet voor hen gelden.

En dan vragen we ons af waarom we qua verkeersdoden op gelijke hoogte staan met Polen, Estland, Slovenië,...

En ik vermoed dat het voor jou als ervaren chauffeur ook geen probleem is om snel even te sms'en?
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Klopt, het zijn de anderen die niet kunnen rijden... Man man man... Zolang ieder maar kan doen wat hij wilt, kijken ze niet naar de gevolgen voor anderen. Puur egoïsme, noem ik dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                Om nog niet te spreken over de geluidshinder die diesels veroorzaken. Deze morgen om 7u nog gewekt door het geratel van de buurman die met zijn oudere Mercedes 190d pistoleekes ging halen.

Dikke zever ! Een 200D & 190D waren bekend om hun stille diesels... een pompverstuiverende TDI maakt meer lawaai...

Ik rij nog steeds liever met mijn trage atmo diesel dan met mijn turbo diesel.
                Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Vannacht heeft Capri ons bezocht, maar vind het topic niet meer terug. Was onder een andere nick dat hij hier was en het was eenmalig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    Klopt!!

de benzines komen ongetwijfeld in het vizier nadat met diesel afgerekend is.

We zullen electrisch rijden (diegenen die het kunnen betalen want grondstoffen zijn te schaars om iedereen een Lithium batterij te kunnen geven, om nog te zwijgen over het electriciteitsnet) of met de fiets/OV.

Comment

benzines liggen nu al in het vizier door roetuitstoot en aardgas is ook al afgerekend http://www.bondbeterleefmilieu.be/page.php/15/show/966
                      ...maar de staat moet eerst de dieselrijder (het grootste aandeel) meer doen betalen hee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Vannacht heeft Capri ons bezocht, maar vind het topic niet meer terug. Was onder een andere nick dat hij hier was en het was eenmalig.
                        Is al verwijdert door mods.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Mijne naft is muisstil
                          en de mijne heeft 2 luchtfilters (1 per cilinderrij) om de roet van de voorligger op te zuigen
                          Z4 M40i

Comment

Awel, veel mensen geloven mij niet als ik dit zeg. Maar als ik in een bos ga wandelen of ga mountainbiken en ik kom dan terug 'in de bewoonde wereld' dan voel ik dat efenaf aan mijn adem, dat pakt zo precies efkes op mijnen adem.
                            Geen idee of ge er mee aan het lachen zijt, maar ik heb dat dus weldegelijk. Nu niet perse na een klein bosje, maar ik kan het wel soms moeilijk hebben met echte slechte lucht.
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                              Geld moet rollen. Ik had een leraar met de hoogste diplom.'Oudere diesel,daarvan valt de roet naar beneden op de grond,bij de direct of common rail zweven die roetdeeltjes in de lucht'. Daarom zie je ook meer smog-verkeersborden bij windstilte.
                              En bij 3 bomen thuis in je hof = zuivering van je uitstoot(1auto).
                              Vele kankers zijn te wijten aan uitlaatgassen, maar die artikels verdwijnen.

smog wordt veroorzaakt door NOx, niet door roet.

Comment

eigenlijk vooral die lichte... 150-200kg met een cilinderinhoud van +- 1 liter...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                  Zucht

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    benzines liggen nu al in het vizier door roetuitstoot en aardgas is ook al afgerekend http://www.bondbeterleefmilieu.be/page.php/15/show/966
                                    ...maar de staat moet eerst de dieselrijder (het grootste aandeel) meer doen betalen hee
                                    Yup. Eerst iedereen naar de diesel, dan diesel verketteren en iedereen naar de benzine om dan eveneens de benzine als des duivels te beschouwen.

Iedereen op de fiets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Yup. Eerst iedereen naar de diesel, dan diesel verketteren en iedereen naar de benzine om dan eveneens de benzine als des duivels te beschouwen.

Iedereen op de fiets.
                                      Waterstof!

Is van de ene dag op de andere de toekomst volgens de overheid, terwijl het al jaaaren bekend is.
                                      BMW X5 45e

Comment

das een zuivere verbranding, maar produktie wreet energie en stockage problematisch + het is enorm ontvlambaar (tss 4 en 96 vol %)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          toch kurjeus wat hij te vertellen had

Comment

Working...
                                          X