Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"alle nieuwe diesels doden ons"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    toch kurjeus wat hij te vertellen had
    Kort samengevat dat bepaalde mods partijdig zijn, en dan zijn uitleg gebackupped met screenshots, lange tekst zoals we gewoon zijn enz...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      das een zuivere verbranding, maar produktie wreet energie en stockage problematisch + het is enorm ontvlambaar (tss 4 en 96 vol %)
      Lege ondergrondse parkings

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        Kort samengevat dat bepaalde mods partijdig zijn
        Waar haalt ie zoiets, in godsnaam?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Waar haalt ie zoiets, in godsnaam?
          Lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            Geen idee of ge er mee aan het lachen zijt, maar ik heb dat dus weldegelijk. Nu niet perse na een klein bosje, maar ik kan het wel soms moeilijk hebben met echte slechte lucht.
            Nee zulle, ik ben serieus.
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Dan is het goed. Jij hoeft je niet aan te passen aan de limieten.
              Jij, en die 3.000.000 andere chauffeurs die denken dat regels toch niet voor hen gelden.

En dan vragen we ons af waarom we qua verkeersdoden op gelijke hoogte staan met Polen, Estland, Slovenië,...

En ik vermoed dat het voor jou als ervaren chauffeur ook geen probleem is om snel even te sms'en?
              Regels zijn een beetje belachelijk aan het worden. En ja ik hou me niet altijd aan de regels, maar ik zeg het erbij. Hangt af van de situatie en het verkeer. Ik denk vooral dat de meeste ongevallen gebeuren door onoplettendheid en nee ik bel of sms nooit terwijl ik aan het rijden ben. Ik vind da ze daar zelf is meer mogen gaan controleren want ik erger mij ook aan. Maja flitsen is natuurlijk gemakkelijker e...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Klopt, het zijn de anderen die niet kunnen rijden... Man man man... Zolang ieder maar kan doen wat hij wilt, kijken ze niet naar de gevolgen voor anderen. Puur egoïsme, noem ik dat.
                Ik heb nog geen enkel accident op mijn palmares staan, wel al veel kunnen vermijden door idioten die het nodig vinden van te bellen of sms'en of hun pinkers ni gebruiken en noem het allemaal maar op! Allemaal veel erger dan een beetje sneller rijden.
                Swat, terug on topic. Leg alle vluchtheuvels plat, zal ook al veel schelen kwa uitstoot!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                  Ik heb nog geen enkel accident op mijn palmares staan, wel al veel kunnen vermijden door idioten die het nodig vinden van te bellen of sms'en of hun pinkers ni gebruiken en noem het allemaal maar op! Allemaal veel erger dan een beetje sneller rijden.
                  Swat, terug on topic. Leg alle vluchtheuvels plat, zal ook al veel schelen kwa uitstoot!
                  En die smsende generatie, die beweren dat jij veel te snel reed...
                  een spelletje zonder einde, en veel geld voor de kas.

Vergeet niet dat die vluchtheuvels er gekomen zijn. Omdat oa. Jij en ik te snel reden...

Comment

Vergeet niet dat die vluchtheuvels er gekomen zijn. Omdat oa. Jij en ik te snel reden...
                    Als je wommelgem door rijdt, kom je er makkelijk 17 tegen. Not bad!

Comment

Die zijn er vooral gekomen door mensen die te snel reden EN daarbij nog is accidenten veroorzaken. Het is pas wanneer er ongevallen gebeuren dat er regeltjes volgen. Ook op mijn werk zie ik die trend.
                      Als ik zie wat ik nu allemaal moet doen om volgens de regels te werken en 10 jaar terug. En gebeuren er minder ongevallen? Bij mijn weten juist meer...
                      Last edited by ; 24/04/2016, 16:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Idd wommelgem is hatelijk.
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Die zijn er vooral gekomen door mensen die te snel reden EN daarbij nog is accidenten veroorzaken. Het is pas wanneer er ongevallen gebeuren dat er regeltjes volgen. Ook op mijn werk zie ik die trend.
                          En de gevolgen er van... En snelheid is een dodende factor...
                          ik ben trouwens ook ongevalvrij... Heb jij jezelf nog nooit betrapt, op hoeveel moeite je doet om je overdreven snelheid goed te praten?

we leven in een democratie en een sociaal systeem... Als je de regels van het spel niet respecteert, zou je ook niet van de voordelen mogen genieten.

een democratie, laat wel toe dat je je mening kan geven! En regels aanvechten. Maar je moet je wel aan de regels houden... En niet ondermijnen. Regels worden gemakkelijker gehandhaafd als er sociale controle is...

Ik heb er geen moeite mee als een kennis me wijst op men rijgedrag... Maar een boete komt altijd zuur aan...

Iedereen rijdt graag mee, met een veilig gevoel... Kan iedereen dit zeggen?

nb: het is vooral de onervaren medemens die ziet hoe ervaren rotten iets uitvoeren, en ze willen dit nabootsen met alle gevolgen vandien... En het is juist door dit verschil in ervaring, dat gevolgen heeft op de openbare weg... De wetgeving zorgt voor een nivellering tussen ervaren en onervaren, kundig en onkundig... Ervaren piloten kunnen dit bewijzen op een circuit, vol met gelijken.... En zelfs daar zijn er regels...
                          Last edited by ; 24/04/2016, 16:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            En dat gaat dankzij een paar idioten alleen maar erger worden, tijd om te chippen zou ik zeggen
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              En dat gaat dankzij een paar idioten alleen maar erger worden, tijd om te chippen zou ik zeggen
                              DPF delete en roeten van de ene drempel naar de andere.

Comment

En de gevolgen er van... En snelheid is een dodende factor...
                                ik ben trouwens ook ongevalvrij... Heb jij jezelf nog nooit betrapt, op hoeveel moeite je doet om je overdreven snelheid goed te praten?

we leven in een democratie en een sociaal systeem... Als je de regels van het spel niet respecteert, zou je ook niet van de voordelen mogen genieten.

een democratie, laat wel toe dat je je mening kan geven! En regels aanvechten. Maar je moet je wel aan de regels houden... En niet ondermijnen. Regels worden gemakkelijker gehandhaafd als er sociale controle is...

Ik heb er geen moeite mee als een kennis me wijst op men rijgedrag... Maar een boete komt altijd zuur aan...

Iedereen rijdt graag mee, met een veilig gevoel... Kan iedereen dit zeggen?
                                Jullie denken waarschijnlijk da ik het dubbel rij van wat mag, maar ik spreek hier wel maar over 20 km/u e... 70 waar 50.
                                Ik wil gewoon maar duidelijk maken da de goei het altijd moeten bekopen met de slechte. Op alle gebied. Je mag 10 jaar op de een manier werken, rijden,... Er gebeurd 1 accident door nen idioot en plots moet je op een andere manier rijden, werken,... Aja want plots is da nimeer veilig op die ene manier. Waar ze dan geen rekening mee houden is da die persoon waarschijnlijk onoplettend bezig was en eigenlijk ni in staat is om te rijden, werken,... Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Ik begrijp jullie ze en ik snap de regels. Maar ik zie ze als maar strenger en strenger worden.

Comment

Ik heb het nog hihi

Comment

Jullie denken waarschijnlijk da ik het dubbel rij van wat mag, maar ik spreek hier wel maar over 20 km/u e... 70 waar 50.
                                    Ik wil gewoon maar duidelijk maken da de goei het altijd moeten bekopen met de slechte. Op alle gebied. Je mag 10 jaar op de een manier werken, rijden,... Er gebeurd 1 accident door nen idioot en plots moet je op een andere manier rijden, werken,... Aja want plots is da nimeer veilig op die ene manier. Waar ze dan geen rekening mee houden is da die persoon waarschijnlijk onoplettend bezig was en eigenlijk ni in staat is om te rijden, werken,... Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Ik begrijp jullie ze en ik snap de regels. Maar ik zie ze als maar strenger en strenger worden.
                                    Ik begrijp je helemaal, maar spijtig genoeg zijn er meer en meer idioten... Zoals jij ze omschrijft...
                                    nb : op een forum nooit iets persoonlijk nemen! We zijn tenslotte maar vreemden van mekaar die een hersenscheet laten... ;-)
                                    Last edited by ; 24/04/2016, 16:20.

Comment

Van leven ga je dood

Altijd maar dat zeveren over oudere auto's en vervuiling, stadscentra autovrij maken enz... Een hoop repressieve maatregelen die op termijn contraproductief gaan zijn en de middenstand niet ten goede gaan komen. Triestig als je ziet wat ze met onze "vrije" samenleving aan het doen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                        Van leven ga je dood

Altijd maar dat zeveren over oudere auto's en vervuiling, stadscentra autovrij maken enz... Een hoop repressieve maatregelen die op termijn contraproductief gaan zijn en de middenstand niet ten goede gaan komen. Triestig als je ziet wat ze met onze "vrije" samenleving aan het doen zijn.
                                        de mensheid is zelfdestructief op langere termijn.... Stel je voor, dat je dat begint in te zien...

ja, paniekregelgeving...

Comment

Darwinisme is geweldig toch

Comment

Working...
                                          X