Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto sleutel bescherming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto sleutel bescherming

Wel net journaal gezien en gehoord dat auto's met automatische vergrendeling en startknop hackbaar zijn, nu ze zeggen in aluminiumfolie wikkelen om te vermijden, lijkt me net niet handig die folie, daarom heb ik al zot zitten googelen voor een handig kastje om deze sleutel dan in te stoppen zo dat je hem toch nog in je broekzak, of keuken tafel kan laten liggen.

Iemand een tip?

is het bij benz net zo ?

Comment

Bij iedere auto met startknop.

Comment

Gaat dat niet - ik heb het journaal niet gezien - enkel over auto's met keyless-go?

Dat er een apparaat bestaat om de signalen van die sleutel te versterken en zo de auto te kunnen openen en starten als de sleutel al een beetje uit de buurt is?
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Sommige wagens kun je enkel keyless starten maar de deuren niet keyless openen dan sla je de raam in en start je hem of zorgt dat je er op een ander manier in geraakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruud62 Bekijk Berichten
            Wel net journaal gezien en gehoord dat auto's met automatische vergrendeling en startknop hackbaar zijn, nu ze zeggen in aluminiumfolie wikkelen om te vermijden, lijkt me net niet handig die folie, daarom heb ik al zot zitten googelen voor een handig kastje om deze sleutel dan in te stoppen zo dat je hem toch nog in je broekzak, of keuken tafel kan laten liggen.

Iemand een tip?
            Naar het schijnt zijn al speciale tasjes verkrijgbaar, zou niet weten waar echter

Comment

Dit zijn toch allemaal voorspelbare zaken. Waarom hoeft een auto nu per sé contactloos te starten. Is het zo lastig uw autosleutel ergens in te steken, tegenwoordig hoef je de sleutel zelfs niet meer om te draaien.

Idem voor dat contactloos betalen met bancontact. Het is gewoon wachten tot de eerste misbruiken opduiken..

Comment

Niemand kan wegrijden met mijn Nissan en dit met nog geen 5 euro aan ingebouwd materiaal.
                Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                  Niemand kan wegrijden met mijn Nissan en dit met nog geen 5 euro aan ingebouwd materiaal.
                  Een schakelaartje ingebouwd zeker .

Comment

Het is wel effectief met key-les systemen en niet zomaar start/stop knop. Mijne DS5 is niet key-les (omdat ik dat gewoon niet handig vind), maar heeft wel start/stop knop. Ik moet nog altijd eerst die logge sleutel in een gleuf steken om te detecteren.

Had ik het geweten, dan had ik toch die keyless genomen. Maar van de andere kant, wie steelt er nu in godsnaam ne PSA wagen Ge maakt u als dief helemaal belachelijk dan en ge komt in die autodiefkringen aan de wall of shame te hangen.

Comment

Voor mensen zonder omnium bouw gewoon een schakelaartje in . Zet dat schakelaar op een makkelijk te bereiken maar niet opvallende plaats. Het gaat u maar een paar euro kosten en het goedkoopste en beste manier van beveiliging. Ik zou de pomp onderbreken .
                      Ik heb omnium dus mijne mogen ze pikken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Voor mensen zonder omnium bouw gewoon een schakelaartje in . Zet dat schakelaar op een makkelijk te bereiken maar niet opvallende plaats. Het gaat u maar een paar euro kosten en het goedkoopste en beste manier van beveiliging. Ik zou de pomp onderbreken .
                        Ik heb omnium dus mijne mogen ze pikken .
                        Tot ze dan aan uw bed staan met de "vraag" om even de wagen te starten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                          Ik zou zelfs nog geen schakelaartje zetten en aan mijn bed komen ze ook niet. Want voordat ze aan de trap zijn, hebben ze de sleutel en reservesleutel al Zou enkel jammer zijn van mijn deur van het huis die ze naar de kloten helpen.

Comment

is een sleutel eigenlijk altijd de zender?
                            lets have some more member berries

Comment

Keyless nemen omdat je dan je je sleutel niet zou moeten gebruiken en hem dan toch altijd uit een zakje moeten nemen ter bescherming

Comment

Idd is bij de stiefvader van mijn vriendin al gebeurd. Hij heeft zijn sleutels en reservesleutels moeten afgeven..
                                Hij is er anderhalfjaar jaar voor in therapie geweest.
                                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                  Idd is bij de stiefvader van mijn vriendin al gebeurd. Hij heeft zijn sleutels en reservesleutels moeten afgeven..
                                  Hij is er anderhalfjaar jaar voor in therapie geweest.
                                  Kennen onrechtstreeks ook mensen die hun sleutels van hun x6 en 1reeks hebben mogen afgeven. Stonden ook aan hun bed. Is ondertussen 4 jaar geleden gebeurd en due mensen slapen nog steeds niet gerust.
                                  ge moogt er niet aan denken dat ze dan ook uw kinderen bedreigen.

Is uiteindelijk nog niet "slecht"dat ze sommige wagens gemakkelijk wegkrijgen zonder aan uw bed te moeten staan.

Comment

Kennen onrechtstreeks ook mensen die hun sleutels van hun x6 en 1reeks hebben mogen afgeven. Stonden ook aan hun bed. Is ondertussen 4 jaar geleden gebeurd en due mensen slapen nog steeds niet gerust.
                                    ge moogt er niet aan denken dat ze dan ook uw kinderen bedreigen.

Is uiteindelijk nog niet "slecht"dat ze sommige wagens gemakkelijk wegkrijgen zonder aan uw bed te moeten staan.
                                    Zoiets hakt er inderdaad serieus in. Hij zat er mentaal volledig door. Slapeloze nachten en als hij dan toch eens sliep schoot hij bij het minste geluidje terug klaarwakker. Sindsdien laat hij zijn sleutels ook niet meer in zijn zakken zitten maar hangt hij ze gewoon aan een haakje in de keuken. Als het nog eens zou gebeuren hoeven ze de sleutel niet meer te komen 'vragen' maar kunnen ze hem gewoon meepakken.
                                    Maar soit, terug on toppic.

Comment

Ge kunt dan ook gewoon uw sleutel op 't contact laten zitten en een bord op de auto plakken met "kom hier pak hem maar mee".
                                      't Is niet omdat ze in uw huis inbreken dat ze uw auto willen meepikken, maar als de sleutel dan toch op de tafel ligt, waarom niet, natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                        Ge kunt dan ook gewoon uw sleutel op 't contact laten zitten en een bord op de auto plakken met "kom hier pak hem maar mee".
                                        Tuurlijk, trek het maar in het belachelijke

Comment

Working...
                                        X