Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto sleutel bescherming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
    wel persoonlijk zou ik het niet erg vinden om een manueel raampje te hebben.
    hoewel electriche ramen ook handig zijn :p

maar contact sleutel moeten ze mij niet afpakken.

ik heb al genoeg mensen in mijn buurt zien klagen over die keyless dingens....
    Lol! Ik rij al 10 j. keyless met verschillende wagens en nog NOOIT 1 probleem ermee gehad, kan me zelfs geen enkel nadeel bedenken...

Comment

Keyless kaarten die knikken. Sinds 2002 keyless en nooit geknikte kaarten gehad. Vraag me af hoe je er moet mee omgaan om die dingen uberhaupt te kunnen plooien. Die zijn best wel stevig hoor. Je moet ze enkel niet wassen in de wasmachine, maar da's bij een beetje moderne sleutel ook zo.

Comment

Aan drive-in movies heb ik er toch al veel zien staan sukkelen met hun keyless. Bij sommige systemen kan je uw auto niet gewoon in de accessoire-stand zetten. Waardoor je niet enkel uw radio kan laten spelen, zonder dat hij na x aantal tijd automatisch uitvalt. Ofwel krijgen ze hun lichten niet uit want drl's gaan ook direct mee met keyless. Het is dat ofwel kunnen die allen niet met hun wagen werken, dat kan ook natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
          Aan drive-in movies heb ik er toch al veel zien staan sukkelen met hun keyless. Bij sommige systemen kan je uw auto niet gewoon in de accessoire-stand zetten. Waardoor je niet enkel uw radio kan laten spelen, zonder dat hij na x aantal tijd automatisch uitvalt. Ofwel krijgen ze hun lichten niet uit want drl's gaan ook direct mee met keyless. Het is dat ofwel kunnen die allen niet met hun wagen werken, dat kan ook natuurlijk.
          Denk dat ze dan niet met hun auto kunnen werken, zijn gewoon de instellingen van de wagen die je moet aanpassen alleja bij mij kan je dat toch aanpassen (is batterijbesparingsmodus)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Keyless kaarten die knikken. Sinds 2002 keyless en nooit geknikte kaarten gehad. Vraag me af hoe je er moet mee omgaan om die dingen uberhaupt te kunnen plooien. Die zijn best wel stevig hoor. Je moet ze enkel niet wassen in de wasmachine, maar da's bij een beetje moderne sleutel ook zo.
            De kaart van mijn Laguna III (eerste model, die lelijke, versie Initiale) is eens mee de wasmachine ingegaan... zonder probleem nadien.
            Die kaart was waterproof: waren overal dichtingen, zelfs aan het batterijklepje.
            De eerste kaart die ik had bij mijn Laguna II, die was toch van een wat bedenkelijker allooi en diende met meer zachtheid behandeld te worden.

Verder nooit problemen met de keyless gehad, zou het zelfs missen mocht het niet meer worden aangeboden.
            De eerste keer dacht ik 'wat een idioot gadget', maar is echt wel zeer handig.

Comment

Working...
            X