Daarom is het net zo belangrijk dat die tests gebeuren. Vroeger was dat niet het geval en kwam die fraude niet uit. Nu controleren meer instanties en organisaties. Je zou moeten blij zijn er verandert iets, for fuck's sake. Is 't weer niet goed
Niet vergeten dat er veel veranderd is aan de testprocedures. Ik denk dat je pas een ommekeer kan zien vanaf de nieuwe Euro 6d-temp auto's. En de meeste daarvan zijn pas vorig jaar op de markt gekomen.
En partijdig studietje, wat dan met die Renault? Die scoort ook goed, toch, maar wordt enkel afgestraft omdat hij op de snelweg slecht NOx wegwerkt? Dat bepaalde media focussen op de Mercedes is niet de schuld van Mercedes hé noch van Green NCAP. Er zijn ook nog andere wagens getest, waaronder een Opel, een Audi en een Nissan.
Geen complotten zien waar er geen zijn hé. Er is veel slecht in de automobielindustrie, en dat mag gezegd worden, maar als constructeurs het beter doen, mag dat ook gezegd worden.
Diesels stoten minder schadelijke stoffen uit en wie daar niet tevreden mee is, kan beter eens in de spiegel kijken en zich afvragen waarom ze dat slecht vinden.
Niet vergeten dat er veel veranderd is aan de testprocedures. Ik denk dat je pas een ommekeer kan zien vanaf de nieuwe Euro 6d-temp auto's. En de meeste daarvan zijn pas vorig jaar op de markt gekomen.
En partijdig studietje, wat dan met die Renault? Die scoort ook goed, toch, maar wordt enkel afgestraft omdat hij op de snelweg slecht NOx wegwerkt? Dat bepaalde media focussen op de Mercedes is niet de schuld van Mercedes hé noch van Green NCAP. Er zijn ook nog andere wagens getest, waaronder een Opel, een Audi en een Nissan.
Geen complotten zien waar er geen zijn hé. Er is veel slecht in de automobielindustrie, en dat mag gezegd worden, maar als constructeurs het beter doen, mag dat ook gezegd worden.
Diesels stoten minder schadelijke stoffen uit en wie daar niet tevreden mee is, kan beter eens in de spiegel kijken en zich afvragen waarom ze dat slecht vinden.
Comment