Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toyota's gefoefel bij crashtests is geen thema voor onze pers en minstens zo laakbaar als nr1 van de wereld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Komt mss omdat de betreffende wagens hier niet verkocht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        Toyota's gefoefel bij crashtests is geen thema voor onze pers en minstens zo laakbaar als nr1 van de wereld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
        Toyota is samen met de regeringen de grootste sponsor van onze pers.

Comment

• selectieve pers, als het echt niet anders meer gaat...make it or break it

de advertenties van de zelf-opladende hybrides brengen geld in kas

(die van de muskobielen duidelijk niet )

Comment

selectieve pers, als het echt niet anders meer gaat...make it or break it

de advertenties van de zelf-opladende hybrides brengen geld in kas

(die van de muskobielen duidelijk niet )
            Tja, TESLA geeft gewoon geen geld uit aan advertenties, billboards etc. Er zijn genoeg youtubers, instagrammers etc die het merk onder de aandacht houden.
            Dat zal bij kranten etc weinig invloed hebben op de berichtgeving, maar des te meer in de uitstervende "autoboekskes".

Comment

• tja, de ene hoge boom staat soms meer uit de wind, toch in onze (opinie)kranten

gaat hier over moedwillig aanpassen van de testmodellen specifiek om de tests beter te doorstaan, net als vw

Comment

tja, de ene hoge boom staat soms meer uit de wind, toch in onze (opinie)kranten

gaat hier over moedwillig aanpassen van de testmodellen specifiek om de tests beter te doorstaan, net als vw
                Omdat veel van die journalisten papegaaien zijn die elkaar naschrijven. Dat hele Toyota verhaal is véél minder in de media geweest dan het VW verhaal.
                Trouwens ook de andere (duitse) fabrikanten waren hevig aan het sjoemelen...

Comment

• das idd het probleem he tommie, kwasi alles is hier staatsgesponsord (en zelfs wordt mee gesjoemeld ) en deelt alles uit linkse woke-hoek...letterlijk elk nieuws wordt hier uit zelfde belichtingshoek geschreven er zijn geen checks en balances meer...twitter, apache en die rechtse zooi doen meer voor de berichtgeving in be dan al de rest samen

corr, zelfs apache is gesubsidieerd

Last edited by bobo; 17/05/2023, 13:55.

Comment

• Dus toch nog.....

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In vergelijking met de States is dat wel gene vette, maar toch beter dan niks.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat meer uitleg:

Een Brusselse rechtbank verplicht Volkswagen om ook in ons land een schadevergoeding uit te keren aan duizenden kopers van auto’s met sjoemelsoftware. VW moet hen 5 procent van de aankoopprijs terugbetalen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• The gift that keeps on giving:

In sommige diesel-SUV's van BMW is door de Duitse verkeersautoriteit sjoemelsoftware ontdekt. De autofabrikant zelf zegt dat de betrokken auto's vóór 2014 zijn gemaakt. De toezichthouder voor transport, Kraftfahrt-Bundesamt (KBA), kwam erachter dat de uitstootwaarden van schadelijke gassen in sommige dieselauto's van BMW gemanipuleerd kunnen worden. Volgens BMW gaat het om ongeveer 33.000 X3-modellen in Duitsland.

In sommige diesel-SUV's van BMW is door de Duitse verkeersautoriteit sjoemelsoftware ontdekt. De autofabrikant zelf zegt dat de betrokken auto's vóór 2014 zijn gemaakt.

Comment

• Hoewel de Dieselgate-affaire al enige tijd geleden plaatsvond, is deze nog steeds niet afgesloten. In een Europees land heeft de rechtbank de autofabrikant net veroordeeld… die nu meer dan 1.000 euro moeten betalen per klant die is opgelicht. Een operatie die Volkswagen miljoenen euro’s gaat kosten.

Comment

• Clickbait. "In dit land", "In een Europees land" ...
                                  Zeg dan gewoon waar ...
                                  Topsite. HLN niveau.

Comment

• Dieselgate: Volkswagen will compensate 60 thousand customers in Italy with 1.100 euros each

https://www.firstonline.info/en/dies...-1-euros-each/

Comment

Working...
                                    X