Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na Daimler roept ook Audi 850.000 dieselauto’s terug

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zouden we niet beter een nieuw topic opstarten met als titel: "hoe de heilige drievuldigheid toch niet zo heilig waren en de consument in hun kruis nam".
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
        Zouden we niet beter een nieuw topic opstarten met als titel: "hoe de heilige drievuldigheid toch niet zo heilig waren en de consument in hun kruis nam".
        Ze hebben daar ook een naam voor: "premium".

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Ze hebben daar ook een naam voor: "premium".
          Ja, dan mag je al eens shit over je krijgen natuurlijk.

Het laatste hebben we hier nog niet over gelezen vrees ik. Nu ja, ze zullen alles, in zijn grootste vorm, wat met emissie te maken heeft terug moeten herschrijven denk ik. Van, het te berekenen naar productie, via testen over normen, alles zullen ze terug mogen herzien. Misschien wel het begin van't einde voor diesel. De tijd zal het uitmaken.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Zouden we niet beter een nieuw topic opstarten met als titel: "hoe de heilige drievuldigheid toch niet zo heilig waren en de consument in hun kruis nam".
            The EU has opened an investigation into claims that Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche and Volkswagen colluded on software manipulation in secret diesel meetings

misschien wel, LOL

Comment

• Deze avond op TV1 : Audi zou nog een groot aantal dieselwagens terugroepen "simpelweg" om de uitstoten "vrijwillig" (idem Mercedes) te verlagen.
              Ik ben al geweest voor ontsjoemeling, zal ik opnieuw mogen gaan ? Even vragen maandag aan mijn dealer...

Comment

• Alleen v6 tdi en v8 TDI.. sjoemelsoftware was 1.2 1.6 en 2.0 tdi

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  Deze avond op TV1 : Audi zou nog een groot aantal dieselwagens terugroepen "simpelweg" om de uitstoten "vrijwillig" (idem Mercedes) te verlagen.
                  Ik ben al geweest voor ontsjoemeling, zal ik opnieuw mogen gaan ? Even vragen maandag aan mijn dealer...
                  De mijne hebben ze deze week al gratis ontsjoemeld in Polen. Een uurtje werk samen met nog enkele updates. No problemo
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    Deze avond op TV1 : Audi zou nog een groot aantal dieselwagens terugroepen "simpelweg" om de uitstoten "vrijwillig" (idem Mercedes) te verlagen.
                    Ik lig daar niet echt wakker van. Laat het gewoon op mij afkomen en zal het wel horen van mijn dealer. Zolang mijn voertuig maar blijft bollen wanneer het moet is dat voor mij allemaal goed wat ze ook mogen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De mijne hebben ze deze week al gratis ontsjoemeld in Polen. Een uurtje werk samen met nog enkele updates. No problemo
                      Amai, ik ga zo ver niet hoor om aan m'n wagens te laten sleutelen.

Comment

• -
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Amai, ik ga zo ver niet hoor om aan m'n wagens te laten sleutelen.
                          Ik zit daar bijna zoveel als hier dus....

Comment

• En wij hebben een Pool die zijn wagen bij ons laat onderhouden, slechts uiterst zelden in Polen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                              En wij hebben een Pool die zijn wagen bij ons laat onderhouden, slechts uiterst zelden in Polen.
                              Dat compenseert dan Hier komt iig geen MB dealer nog aan mijn auto.

Comment

• Het dieselschandaal blijft uitbreiden. Het Duitse tijdschrift Der Spiegel bracht aan het licht dat autoproducenten van dieselwagens onderling afspraken maakten over technieken en prijzen.

Comment

• Dat is ondertussen al "oud nieuws" hé. Het gaat hier soms wel iets vlugger.

Comment

Misschien wel het begin van't einde voor diesel. De tijd zal het uitmaken.
                                    Twijfel je daar nog aan?

De geschiedenis staat vol “monumenten” die onaantastbaar leken, maar die sommigen nu al niet meer kennen.
                                    • Stoomtrein
                                    • Petroleumlamp
                                    • Zwartwit TV
                                    • Internet inbel verbinding
                                    • CD –DVD speler /recorder
                                    Ter herinnering: Ondanks een verlies van 60% tot 75% beurswaarde, voor de Duitse (kern) energiebedrijven, zette de Duitse regering (rechts) door om alleen nog voor "groene" energie te gaan.

Reactie van de Duitse regering, na de schokgolf in 2011 op de Duitse beurs: “ook Duitse bedrijven moeten mee met hun tijd” !
                                    Het is tijd om de renoveren en niet om te klagen (na een verlies van zo'n 100 miljard euro voor de aandeelhouders) (zowat BMW en Mercedes samen)

Nieuwe en strengere milieuzones leggen ook in Nederland het autoverkeer aan banden, maar in Europa is Duitsland koploper. Daar mogen zelfs nog jonge diesels binnenkort niet meer overal rijden

ps
                                    Toyota en Honda, brengen geen diesel versie uit, op hun nieuwste modellen voor de Europese markt....

Comment

• en in vb australie komt de diesel net op gang... men zou wat actiever moeten gaan aansturen wanneer men voor diesel of benzine moet kiezen want de helft van de bevolking heeft een diesel en doet zelden snelweg trajecten.
                                      mensen die bijna uitsluitend lange snelweg trajecten doen zijn zowel financieel als economisch beter af met een diesel en toch worden die ook extra belast
                                      lets have some more member berries

Comment

• Na de diesel de doodsteek te hebben gegeven, komt wel benzine aan de beurt... de ecologisten zullen maar tevreden zijn de dag dat wij allemaal met de fiets rijden (of in een rolstoel voor degenen die de fiets niet meer op kunnen)

Comment

• allemaal sterk overdreven, zeker als je in Antwerpen of een andere havenstad woont :-O

Comment

Working...
                                          X