Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Ik kan niet over de topprestaties spreken, daar ik nooit zo hard rijd.
    De frekwentie van de regeneraties is ook bij mij toegenomen

    Bij gewoon rijden kan ik dat verschil niet merken.
    Ik heb het eigenlijk per toeval gemerkt.

    De boordcomputer heeft een snelheidssignaal. Dat had ik dus aanvankelijk op 210 gezet vermits dat de topsnelheid volgens het boekje was. Bij de eerste rit in D is dat afgegaan.
    Dat heb ik telkens verhoogd tot het op 230 stond, en dat heb ik voor de update nooit gehaald, ook niet bergaf.
    Na de update ineens tijdens een rit een dikke piep.... 230 gehaald. Dan heb ik het op 240 gezet, en tijdens de terugrit heb ik ook dat gehaald zonder dat ik er echt op aan het letten was.


    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten


      Bij gewoon rijden kan ik dat verschil niet merken.
      Ik heb het eigenlijk per toeval gemerkt.

      De boordcomputer heeft een snelheidssignaal. Dat had ik dus aanvankelijk op 210 gezet vermits dat de topsnelheid volgens het boekje was. Bij de eerste rit in D is dat afgegaan.
      Dat heb ik telkens verhoogd tot het op 230 stond, en dat heb ik voor de update nooit gehaald, ook niet bergaf.
      Na de update ineens tijdens een rit een dikke piep.... 230 gehaald. Dan heb ik het op 240 gezet, en tijdens de terugrit heb ik ook dat gehaald zonder dat ik er echt op aan het letten was.

      ge meugt er preus up zin...

      Comment


      • Wat is er mis met in D eens goed te planken als er voldoende plaats is op de autostrade.
        Ik leg altijd een portefeuille naast mij op de zetel, en heb die er nog nooit moeten af "remmen" als ik wat doorduw.
        Dat is mijn manier om na te gaan hoe dikwijls ik in "gevaarlijke" situaties terecht kom.

        Comment


        • niet echt fair als je dan je portefeuille op zo'n sticky gel ding legt natuurlijk :p
          lets have some more member berries

          Comment


          • Dat lijkt mij inderdaad een zeer wetenschappelijk onderbouwde test met die portefeuille.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Wat is er mis met in D eens goed te planken als er voldoende plaats is op de autostrade.
              Ik leg altijd een portefeuille naast mij op de zetel, en heb die er nog nooit moeten af "remmen" als ik wat doorduw.
              Dat is mijn manier om na te gaan hoe dikwijls ik in "gevaarlijke" situaties terecht kom.
              Ge kunt altijd een wiel verliezen . K ga dienen piep ook is proberen, maar heb geen portefeuille op de passagiersplaats maar wel iets dat meer lawaai begint te maken vanaf een goei 200... En kan da ni afzetten verdorie

              Comment


              • je vrouw? de mijne maakt al lawaai als ik boven de 150 ga en da stopt ni tot dak terug op 130 zit
                lets have some more member berries

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  je vrouw? de mijne maakt al lawaai als ik boven de 150 ga en da stopt ni tot dak terug op 130 zit
                  Rohypnol een uurtje voor de rit helpt in vele gevallen... (Ni zelf nemen he, aan uw vrouw geven!)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

                    Ge kunt altijd een wiel verliezen .
                    Ik rij wel met een Audi hé. Dat gaat niet kapot. :-)

                    Maar ook eerlijk, nu bijna 140k op de teller, en die is zo betrouwbaar als een zwitsers uurwerk. Nog nooit een opmerking moeten geven bij onderhoud dat ze iets speciaal moeten nakijken.
                    Last edited by Tommie1; 24/12/2017, 12:59.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      je vrouw? de mijne maakt al lawaai als ik boven de 150 ga en da stopt ni tot dak terug op 130 zit
                      Geen ballast mee nemen.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                        Ik rij wel met een Audi hé. Dat gaat niet kapot. :-)

                        Maar ook eerlijk, nu bijna 140k op de tellet, en die is zo betrouwbaar als een zwitsers uurwerk. Nog nooit een opmerking moeten geven bij onderhoud dat ze iets speciaal moeten nakijken.
                        Ja ma ja, ge weet toch nooit zulle

                        Comment


                        • K

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1

                            Ik rij wel met een Audi hé. Dat gaat niet kapot. :-)

                            Maar ook eerlijk, nu bijna 140k op de tellet, en die is zo betrouwbaar als een zwitsers uurwerk. Nog nooit een opmerking moeten geven bij onderhoud dat ze iets speciaal moeten nakijken.
                            Keer an namaz vragen

                            Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                              Ik rij wel met een Audi hé. Dat gaat niet kapot. :-)
                              Kapot misschien niet, maar...




                              Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

                              Comment


                              • Smileys ook bekijken hé mannen.
                                Ik weet ook dat de motor van mijn kar in 65 verschillende modellen ligt, en niet beter is omdat er een paar ringen op de koffer staan. Ik heb momenteel gewoon geen klagen, en voorlopig is het mijn meest betrouwbare auto ooit.

                                Comment


                                • Sjoemelsoftware eruit, en plots heeft Volkswagen tal van storingen

                                  http://www.standaard.be/cnt/dmf20180119_03308334

                                  Voorsprong door techniek, de voordelen zijn voor altijd....

                                  Comment


                                  • Das al effe bekend, was te verwachten dat dit niet vlekkeloos ging zijn.

                                    Comment


                                    • Anderzijds zijde niet verplicht om hem te laten herprogrammeren...
                                      En is natuurlijk moeilijk uit te maken in hoeverre pannes een gevolg hiervan zijn, of er effectief vermogenverlies is,... Mensen zullen hunne wagen met argusogen bekijken na een reprog he.

                                      Comment


                                      • Ik hoorde dat heel veel VAG bezitters hun sjoemelbakske buitentrappen en overstappen naar Alfa.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                          Ik hoorde dat heel veel VAG bezitters hun sjoemelbakske buitentrappen en overstappen naar Alfa.
                                          Mo gij... meende dat ? VAG kan Alfa misschien opslorpen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X