Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Volgens mij is er geen enkele (regerings)partij (die is er niet) die het klimaatprobleem ontkennen. (Gelukkig zou ik zeggen).
    Het is niet omdat er eens eentje uit zijn nek ligt te lullen dat die heel zijn achterban ja-knikkers zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

      Dan stem jij dus voor de partijen, die de hoogste belasting op arbeid heft...(en blijft alles zoals vroeger….)

      Want de belasting op milieu + transport is in België, bij de laagste van de EU ...

      https://twitter.com/edwindeboeck/sta...15617880981504

      http://www.energieoverheid.nl/2015/0...78332519531250

      http://www.europarl.europa.eu/resour...0_original.jpg
      Bla bla bla

      1. De taksen op diesel zijn gestegen. Voor wie met een dieselauto gaat werken dus tevens de taksen op arbeid.

      De taksen op arbeid zijn niet evenredig gedaald

      2. We hebben reeds een overheidsbeslag van meer dan 50pct en de hoogste belastingen ter wereld. Nog meer belastingen heffen dient nietm omde belastingen te laten zakken: dat bewijst de realiteit in België.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten

        Bla bla bla

        1. De taksen op diesel zijn gestegen. Voor wie met een dieselauto gaat werken dus tevens de taksen op arbeid.

        De taksen op arbeid zijn niet evenredig gedaald

        2. We hebben reeds een overheidsbeslag van meer dan 50pct en de hoogste belastingen ter wereld. Nog meer belastingen heffen dient nietm omde belastingen te laten zakken: dat bewijst de realiteit in België.
        Niet evenredig gedaald? En de taks op benzine ook niet veranderd zeker?

        Het blijft ook een ingewikkeld gebeuren. Een reden te meer om je oogkleppen af te nemen.

        Comment


        • Met nieuwjaar enkele werknemers bij ons een netto opslag van 250 euro gegeven, dat kost ons per werknemer welgeteld 713 euro... en als die brave werknemer dan met zijn 250 euro gaat gaan winkelen dan zit er op alles dan nog eens 21% BTW... ik denk dat in ons landje het overheidsbeslag toch al meer dan over de top zit...
          Maar geen nood , als je kalf Calvo bezig hoort dat gaat ie dat via andere tax shifts volledig rechttrekken... er zijn toch nog mensen die op wereld komen die eigenlijk beter op een miskraam waren geeindigd...
          Last edited by Audidriver; 24/03/2019, 12:12.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
            Met nieuwjaar enkele werknemers bij ons een netto opslag van 250 euro gegeven, dat kost ons per werknemer welgeteld 713 euro... en als die brave werknemer dan met zijn 250 euro gaat gaan winkelen dan zit er op alles dan nog eens 21% BTW... ik denk dat in ons landje het overheidsbeslag toch al meer dan over de top zit...
            Maar geen nood , als je kalf Calvo bezig hoort dat gaat ie dat via andere tax shifts volledig rechttrekken... er zijn toch nog mensen die op wereld komen die eigenlijk beter op een miskraam waren geeindigd...
            X2

            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
              Met nieuwjaar enkele werknemers bij ons een netto opslag van 250 euro gegeven, dat kost ons per werknemer welgeteld 713 euro....
              Hoe kom je daar aan?

              Edit: Sorry, zie nu dat het een netto bedrag betreft... Dan kan het ongeveer kloppen.
              Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 24/03/2019, 14:34.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Met nieuwjaar enkele werknemers bij ons een netto opslag van 250 euro gegeven, dat kost ons per werknemer welgeteld 713 euro... en als die brave werknemer dan met zijn 250 euro gaat gaan winkelen dan zit er op alles dan nog eens 21% BTW... ik denk dat in ons landje het overheidsbeslag toch al meer dan over de top zit...
                Maar geen nood , als je kalf Calvo bezig hoort dat gaat ie dat via andere tax shifts volledig rechttrekken... er zijn toch nog mensen die op wereld komen die eigenlijk beter op een miskraam waren geeindigd...
                beter een firma wagen dan.... wordt gesubsidieerd door alle belastingbetalers en voordeliger voor de werkgever.... van een miskraam gesproken, gelukkig enkel in België

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

                  beter een firma wagen dan.... wordt gesubsidieerd door alle belastingbetalers en voordeliger voor de werkgever.... van een miskraam gesproken, gelukkig enkel in België
                  Daar gaat het mij niet om, het gaat mij erover dat een klimaatrakker zegt dat ie dat voordeel simpelweg via wat taxshiftjes gaat compenseren... zalig zijn de armen van geest zou ik zeggen...

                  Comment


                  • Voor VW blijkt het in België geen probleem te zijn, daar er ooit gevreesd werd dat het merk ten gronde zou gaan omdat niemand het nog zou kopen.
                    De verkoop doet er niet minder om.

                    Vakorganisatie Febiac maakte de inschrijvingscijfers voor nieuwe auto’s voor het eerste kwartaal bekend. Tijdens de eerste drie maanden van 2019 werden er 155.866 nieuwe auto’s in het Belgische verkeer gebracht. Minder dan één op drie daarvan was een diesel. Benzine is veruit de populairste aandrijfoptie en het aandeel voor alternatieve aandrijfvormen (LPG, hybride en elektrisch) tikt af op 7,6%. Maar wat zijn de populairste automodellen bij de Belg? Een top 10.


                    Comment


                    • ondertussen wel is bewezen dat vw mag uitspoken wat ze willen,kopen doen ze toch.
                      mensen hebben nu eenmaal een kort geheugen als het om hun voorkeurmerken gaat.

                      Comment


                      • André, toen Renault Vilvoorde dicht ging, ging niemand in België nog Renaults kopen... toen Ford Genk dicht ging, ging Ford failliet gaan...
                        De mensen zijn niet zijn niet blind, ze kijken wat ze voor hun geld krijgen, en daarmee gedaan !
                        Ik wil nog gerust ooit een VW kopen, dat waren in verleden mijn betere keuzen...

                        Comment


                        • wel,dat bedoel ik nu net,mensen vergeten vlug.
                          wat die sluitingen betreft ,toch een ander verhaal dan klanten bedriegen.
                          niemand heeft gekozen voor een wagen met gesjoemel,maar een aantal hebben het wel gekregen....
                          bij de meeste is het opgelost maar wat indien het niet aan de grote klok was gehangen?
                          moest een kleine middenstander zoiets doen,hij kon zen winkel sluiten.
                          ieder denkt er het zijne van,maar ik vermoed dat vw nog lang geconfronteerd wordt met gesjoemel,ondanks electrificatie van het gamma
                          de ene koopt ne stoeme renault of ford de andere ne sjoemel vw
                          Last edited by ; 04/05/2019, 15:17.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                            ondertussen wel is bewezen dat vw mag uitspoken wat ze willen,kopen doen ze toch.
                            mensen hebben nu eenmaal een kort geheugen als het om hun voorkeurmerken gaat.
                            Maar goed ook dat we een kort geheugen hebben, als je zou weten waar er allemaal mee 'gesjoemelt' wordt (het stopt niet enkel bij auto's) ge zou nogal ogen trekken. Zelfs in sommige huishoudapparaten zit 'sjoemelsoftware'.

                            Die etiketten op je nieuwe wasmachine, koelkast, diepvries, droogkast waar opstaat hoe energie zuinig ze wel niet zijn. Geloof er maar niet te veel van.

                            Maar waarom wordt dat niet aangepakt? Heel simpel, ze willen mensen niet uit hun droomwereldje halen.

                            Bron: mijn vriendin werkt in een labo en test bovenstaande zaken.
                            2012 Abarth 500 'esseesse'

                            Comment


                            • als je zou weten waar er allemaal mee 'gesjoemelt' wordt
                              Er wordt zelfs met de Nederlandse taal gesjoemeld.
                              Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 04/05/2019, 18:50.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Voor VW blijkt het in België geen probleem te zijn, daar er ooit gevreesd werd dat het merk ten gronde zou gaan omdat niemand het nog zou kopen.
                                De verkoop doet er niet minder om.

                                Vakorganisatie Febiac maakte de inschrijvingscijfers voor nieuwe auto’s voor het eerste kwartaal bekend. Tijdens de eerste drie maanden van 2019 werden er 155.866 nieuwe auto’s in het Belgische verkeer gebracht. Minder dan één op drie daarvan was een diesel. Benzine is veruit de populairste aandrijfoptie en het aandeel voor alternatieve aandrijfvormen (LPG, hybride en elektrisch) tikt af op 7,6%. Maar wat zijn de populairste automodellen bij de Belg? Een top 10.

                                de meesten hebben geen kwaliteit nodig maar een imago op de weg/oprit/schoolpoort.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

                                  de meesten hebben geen kwaliteit nodig maar een imago op de weg/oprit/schoolpoort.
                                  Dus VW is geen kwaliteit dan?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

                                    Maar goed ook dat we een kort geheugen hebben, als je zou weten waar er allemaal mee 'gesjoemelt' wordt (het stopt niet enkel bij auto's) ge zou nogal ogen trekken. Zelfs in sommige huishoudapparaten zit 'sjoemelsoftware'.

                                    Die etiketten op je nieuwe wasmachine, koelkast, diepvries, droogkast waar opstaat hoe energie zuinig ze wel niet zijn. Geloof er maar niet te veel van.

                                    Maar waarom wordt dat niet aangepakt? Heel simpel, ze willen mensen niet uit hun droomwereldje halen.

                                    Bron: mijn vriendin werkt in een labo en test bovenstaande zaken.
                                    tuurlijk wordt er meer gesjoemeld,maar dat wil nog niet zeggen dat we het allemaal maar moeten goedkeuren of ondergaan.

                                    Comment


                                    • Ik trek het me alleszins helemaal niet aan. Mocht ik VW-liefhebber zijn, ik kocht me meteen weer eentje. Sterker nog, eigenlijk zou ik VW dankbaar moeten zijn dat ik jaren lang minder belasting heb moeten betalen door de op papier lagere uitstoot.

                                      Kan mij dat wat schelen... ‘sjoemelen’.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                      Comment


                                      • Mijn laatste 2 sjoemelwagens hebben mij op vlak van kosten op bijna 450.000km totaal welgeteld 0 euro gekost ( jawel ! ) , buiten smeren, filters, banden en remblokjes geen enkele breuk of mankement , en ze reden nog zuinig ook... dat is wat telt voor mij , al de rest kan me worst wezen. En weet je wat , ik heb me 2 weken terug terug zo'n sjoemelwagen gekocht.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          Ik trek het me alleszins helemaal niet aan. Mocht ik VW-liefhebber zijn, ik kocht me meteen weer eentje. Sterker nog, eigenlijk zou ik VW dankbaar moeten zijn dat ik jaren lang minder belasting heb moeten betalen door de op papier lagere uitstoot.

                                          Kan mij dat wat schelen... ‘sjoemelen’.
                                          dat dacht ik al,zolang het niet in uwe portemanai voelbaar is.
                                          we leven nu eenmaal in een egoistische maatschappij waar het vaak ieder voor zich is.
                                          en dan staan ze ervan versteld dat wanneer ze in de problemen geraken,niemand klaar staat om te helpen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X