Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
    Wat moet het in de middeleeuwen toch leuk leven geweest zijn ...
    Toen ging het om het langste zwaard en het paard met de grootste lul tussen de ridders. En die paarden kakten op straat.
    Basically nothing changed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Zwar/wit klopt uw stelling, maar ge houdt geen rekening met de restwaardes. Ik las 2 weken terug de waardeverminderingen op wagens, en een Renault Zoë zou na 3 jaar nog 30% van de nieuwprijs waard zijn. Uwe buurman met een auto van €50000 moet mss een kleinere minwaarde slikken. Hangt natuurlijk van de wagen af, want er zijn evenzeer wagens van €50000 die nog maar 30% waard zijn na 3 jaar. Dus er is een grijze zone.

ik heb nu eenmaal niet de gewoonte om een wagen na 3 jaar weg te doen.
      ik heb heus niet de middelen om om de 3 jaar van wagen te veranderen,dus wat dat na bv 10 jaar geeft?
      wie zal het zeggen,maar ik vrees dat het op die termijnen bitter weinig verschil gaat geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

ik heb nu eenmaal niet de gewoonte om een wagen na 3 jaar weg te doen.
        ik heb heus niet de middelen om om de 3 jaar van wagen te veranderen,dus wat dat na bv 10 jaar geeft?
        wie zal het zeggen,maar ik vrees dat het op die termijnen bitter weinig verschil gaat geven.
        Vroeger reed iedereen 10 jaar en langer met een wagen, maar ik merkt toch zeer hard dat de meeste mensen toch om de 4 a 5 jaar wisselen en dan spreek ik niet van bedrijfswagens. Mensen hebben graag eens iets nieuws en krijgen vaak ook nog een mooie duit terug voor hun wagen. Maar volledig oprijden zou nog het beste zijn.

Comment

• Ik zie toch nog veel mensen die hun wagen “op” rijden ook hoor. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar met mijn huidige wil ik blijven rijden
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik wisselde om het jaar van auto, nu ik een salariswagen moet ik het iets langer volhouden en dat is niet simpel

Ik ben al volop opvolgers aan het configureren
            BMW X5 45e

Comment

• Goedkoper dan ieder jaar van vrouw wisselen!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Vroeger reed iedereen 10 jaar en langer met een wagen, maar ik merkt toch zeer hard dat de meeste mensen toch om de 4 a 5 jaar wisselen en dan spreek ik niet van bedrijfswagens. Mensen hebben graag eens iets nieuws en krijgen vaak ook nog een mooie duit terug voor hun wagen. Maar volledig oprijden zou nog het beste zijn.
                niet iedereen kan zich dergelijke foliekes permiteren

Comment

• Blijven herhalen Andre, ze willen het hier niet verstaan die blagueurs

kefkie dikke nek!

Comment

natuurlijk zijn WIJ al 100 jaar bezig,maar sommigen proberen er in de mate van HUN mogelijkheden iets aan te doen,
                    anderen vertikken het en hangen liever de egoist uit ,en zijn er nog fier op ook,komen wat zagen over de diesel die weer eens duurder wordt of over ev die meer uitstoot bv
                    .
                    als ik rij met een auto van 20000 en mijn buurman met ene van 50000,dan heb ik 30000 over om te investeren in zaken die
                    mijn portefuille uiteindelijk alleen maar sparen.
                    die 30000 zie je niet op straat,mss is dat het grootste punt voor velen die liever 50000 besteden?
                    wie is dan hypokriet?
                    Is ook te zien hoeveel uw buur verdiend natuurlijk voor je er van uit kan gaan dat jij 30000 meer kan investeren in zaken die je portemonnee uiteindelijk alleen maar sparen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Ik wisselde om het jaar van auto, nu ik een salariswagen moet ik het iets langer volhouden en dat is niet simpel

Ii ken dat gevoel. Langste ooit bij mij was 4 jaar bij eigen wagens en de tiguan gaat de eerste firmawagen zijn die 4 jaar wordt bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Goedkoper dan ieder jaar van vrouw wisselen!
                        Kan goed zijn, een echtscheiding zou me veel geld kosten vrees ik
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Blijven herhalen Andre, ze willen het hier niet verstaan die blagueurs

kefkie dikke nek!
                          Ik had erbij moeten vermelden dat het over 3 seats ging en 1 bmw van 15 jaar oud, dat is al wat minder blasé
                          BMW X5 45e

Comment

Ik wisselde om het jaar van auto, nu ik een salariswagen moet ik het iets langer volhouden en dat is niet simpel

Om de 6 a 12 maanden hier, de zoektocht is wel leuker als de vangst gezien ik dat rap beu ben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• net een bende klein kinderen,peppie en kokki uurke?

Comment

Kan goed zijn, een echtscheiding zou me veel geld kosten vrees ik
                                Als je ieder jaar van vrouw wisselt, moet je die ook niet kopen, maar leasen he!

Comment

• Toch maar oppassen met zulke uitspraken andre, der zijn er hier al voor minder buiten gevlogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Als je ieder jaar van vrouw wisselt, moet je die ook niet kopen, maar leasen he!
                                    Of per nacht huren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                      Toch maar oppassen met zulke uitspraken andre, der zijn er hier al voor minder buiten gevlogen
                                      de waarheid kwetst?

Comment

net een bende klein kinderen,peppie en kokki uurke?
                                        Het past niet in u straatje? Jammer, maar onthou u dan van commentaar.
                                        Het EV gebeuren kan mij ook gestolen worden maar ik respecteer wel de mensen die er wel voor open staan.

Ik zou het zelfde doen als ik jou was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Nu je het zegt, ik krijg werkelijk zin om nog eens een andere vrouw te leasen.

Comment

Working...
                                          X