Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zwar/wit klopt uw stelling, maar ge houdt geen rekening met de restwaardes. Ik las 2 weken terug de waardeverminderingen op wagens, en een Renault Zoë zou na 3 jaar nog 30% van de nieuwprijs waard zijn. Uwe buurman met een auto van €50000 moet mss een kleinere minwaarde slikken. Hangt natuurlijk van de wagen af, want er zijn evenzeer wagens van €50000 die nog maar 30% waard zijn na 3 jaar. Dus er is een grijze zone.
ik heb nu eenmaal niet de gewoonte om een wagen na 3 jaar weg te doen.
ik heb heus niet de middelen om om de 3 jaar van wagen te veranderen,dus wat dat na bv 10 jaar geeft?
wie zal het zeggen,maar ik vrees dat het op die termijnen bitter weinig verschil gaat geven.
ik heb nu eenmaal niet de gewoonte om een wagen na 3 jaar weg te doen.
ik heb heus niet de middelen om om de 3 jaar van wagen te veranderen,dus wat dat na bv 10 jaar geeft?
wie zal het zeggen,maar ik vrees dat het op die termijnen bitter weinig verschil gaat geven.
Vroeger reed iedereen 10 jaar en langer met een wagen, maar ik merkt toch zeer hard dat de meeste mensen toch om de 4 a 5 jaar wisselen en dan spreek ik niet van bedrijfswagens. Mensen hebben graag eens iets nieuws en krijgen vaak ook nog een mooie duit terug voor hun wagen. Maar volledig oprijden zou nog het beste zijn.
Vroeger reed iedereen 10 jaar en langer met een wagen, maar ik merkt toch zeer hard dat de meeste mensen toch om de 4 a 5 jaar wisselen en dan spreek ik niet van bedrijfswagens. Mensen hebben graag eens iets nieuws en krijgen vaak ook nog een mooie duit terug voor hun wagen. Maar volledig oprijden zou nog het beste zijn.
niet iedereen kan zich dergelijke foliekes permiteren
natuurlijk zijn WIJ al 100 jaar bezig,maar sommigen proberen er in de mate van HUN mogelijkheden iets aan te doen,
anderen vertikken het en hangen liever de egoist uit ,en zijn er nog fier op ook,komen wat zagen over de diesel die weer eens duurder wordt of over ev die meer uitstoot bv
.
als ik rij met een auto van 20000 en mijn buurman met ene van 50000,dan heb ik 30000 over om te investeren in zaken die
mijn portefuille uiteindelijk alleen maar sparen.
die 30000 zie je niet op straat,mss is dat het grootste punt voor velen die liever 50000 besteden?
wie is dan hypokriet?
Is ook te zien hoeveel uw buur verdiend natuurlijk voor je er van uit kan gaan dat jij 30000 meer kan investeren in zaken die je portemonnee uiteindelijk alleen maar sparen.
net een bende klein kinderen,peppie en kokki uurke?
Het past niet in u straatje? Jammer, maar onthou u dan van commentaar.
Het EV gebeuren kan mij ook gestolen worden maar ik respecteer wel de mensen die er wel voor open staan.
Comment