Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oei, dan gaan wij snel volgen, kwestie van een beetje tijd nog. Dan ga ik zeker onder de 4 L/100 km geraken met mijn verbruik
Al goed dat ik het merendeel van mijn kilometers in Duitsland doe maar daar raak ik tegenwoordig ook al niet meer vooruit
Ik vind dat allemaal nogal meevallen dat doorvlammen in Duitsland. Oke er zijn wel wat baustellen, maar voor de rest kan je in de onbeperkte stukken toch nog redelijk doorknallen merk ik.
Ik passeer geregeld stukken waar je nog stukken van 10-20km de cc op 200 kunt zetten.
Alleen rond stuttgard was het wel een kleine ramp om te rijden.
Ik vind dat allemaal nogal meevallen dat doorvlammen in Duitsland. Oke er zijn wel wat baustellen, maar voor de rest kan je in de onbeperkte stukken toch nog redelijk doorknallen merk ik.
Ik passeer geregeld stukken waar je nog stukken van 10-20km de cc op 200 kunt zetten.
Alleen rond stuttgard was het wel een kleine ramp om te rijden.
Ik zie andere dingen dan als ik van West (grens) naar Oost (grens) rijd, vroeger deed ik dat in 7u, nu heb ik 10u en meer nodig of ik zou 's nachts moeten rijden maar dat doe ik niet meer.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik zie andere dingen dan als ik van West (grens) naar Oost (grens) rijd, vroeger deed ik dat in 7u, nu heb ik 10u en meer nodig of ik zou 's nachts moeten rijden maar dat doe ik niet meer.
Zou kunnen idd, ik ben alleen nog maar naar het zuiden gereden.
Opweg naar kroatië ging ik ook rond de 170 met dakkoffer. Ik ben eens benieuwd hoe hard zo’n dakkoffer echt kan.
Overlaatst kwam ik terug van de ring en ik reed +- 220 en er passeerde mij een phaeton met dakkoffer
Ik ben onlangs naar Oostenrijk geweest en doe dat jaarlijks rond die periode. Ik zet meestal de CC op 160km/u en dan geeft de coyote 155km/u aan dat ik werkelijk rij. Dat gaat nog. Maar vorig jaar op de terugweg, reed mijne maat (zonder dakkoffer) continu 180km/u en dan ben ik niet meer zo op mijn gemak met de dakkoffer, alhoewel dat geen krimp geeft, maar volgens mij moeten daar toch enorme krachten op staan. 2 weken terug ook stukken nog 180 gereden, maar iets minder als het jaar ervoor.
Dus met dakkoffer doe ik het liever wat kalmer aan.
Wat zou de limiet bepalen: de sterkte van de dakkoffer of het punt waarop de aërodynamica met zo'n koffer op je dak je auto als geheel instabiel maakt?
Als mensen erin slagen met Porsches zonder dakkoffer op de eerste verdieping binnen te vliegen...
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
euro 5 update???????
wanneer het verhaal (vab en vtm nieuws)van vandaag klopt waarin gesteld wordt dat 1 op 8 euro 5 diesels niet in de roettest zou slagen dan zijn we nog wel ff bezig met dieselschandalen.
140000 euro 5 diesels(zonder merken te noemen deze keer) zouden niet slagen in de roettest moest de tech keuring over deugdelijk materiaal beschikken......
en maar klagen dat ze nu al te streng zijn ........
dus euro 5 naar euro 6?????????????weer zo een grapje dat geld opbrengt voor een bepaalde groep zeker?
wordt ongetwijfeld vervolgt
Comment