Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • En de camions bollen wel tegen 90-100 door?

    Zal een schoon zicht geven
    BMW X5 45e

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      En de camions bollen wel tegen 90-100 door?

      Zal een schoon zicht geven
      "Ik rij op de begrenzer meneer" maar alles voor de verkeersveiligheid natuurlijk

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

        dus mogen we hopen dat de stad ons binnenkort gaat betalen om hun lucht te zuiveren als we een moderne diesel kopen ?
        HOOP doet leven
        de premie's kunnen ze alvast betalen met de snelheidsboete's
        Last edited by ; 13/11/2019, 09:38.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

          Oei, dan gaan wij snel volgen, kwestie van een beetje tijd nog. Dan ga ik zeker onder de 4 L/100 km geraken met mijn verbruik

          Al goed dat ik het merendeel van mijn kilometers in Duitsland doe maar daar raak ik tegenwoordig ook al niet meer vooruit
          pfffff ,binnenkort al die hollanders die naar hier komen en 'doorvlammen'

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

            Oei, dan gaan wij snel volgen, kwestie van een beetje tijd nog. Dan ga ik zeker onder de 4 L/100 km geraken met mijn verbruik

            Al goed dat ik het merendeel van mijn kilometers in Duitsland doe maar daar raak ik tegenwoordig ook al niet meer vooruit
            Ik vind dat allemaal nogal meevallen dat doorvlammen in Duitsland. Oke er zijn wel wat baustellen, maar voor de rest kan je in de onbeperkte stukken toch nog redelijk doorknallen merk ik.

            Ik passeer geregeld stukken waar je nog stukken van 10-20km de cc op 200 kunt zetten.

            Alleen rond stuttgard was het wel een kleine ramp om te rijden.
            BMW X5 45e

            Comment


            • Naar Oostenrijk toch ook vrij vaak +-160-170 kunnen rijden (de dakkoffer liet niet meer toe). Hopelijk blijft dat ook nog duren.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

                Ik vind dat allemaal nogal meevallen dat doorvlammen in Duitsland. Oke er zijn wel wat baustellen, maar voor de rest kan je in de onbeperkte stukken toch nog redelijk doorknallen merk ik.

                Ik passeer geregeld stukken waar je nog stukken van 10-20km de cc op 200 kunt zetten.

                Alleen rond stuttgard was het wel een kleine ramp om te rijden.
                Ik zie andere dingen dan als ik van West (grens) naar Oost (grens) rijd, vroeger deed ik dat in 7u, nu heb ik 10u en meer nodig of ik zou 's nachts moeten rijden maar dat doe ik niet meer.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Naar Oostenrijk toch ook vrij vaak +-160-170 kunnen rijden (de dakkoffer liet niet meer toe). Hopelijk blijft dat ook nog duren.
                  Opweg naar kroatië ging ik ook rond de 170 met dakkoffer. Ik ben eens benieuwd hoe hard zo’n dakkoffer echt kan.

                  Overlaatst kwam ik terug van de ring en ik reed +- 220 en er passeerde mij een phaeton met dakkoffer
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                    Ik zie andere dingen dan als ik van West (grens) naar Oost (grens) rijd, vroeger deed ik dat in 7u, nu heb ik 10u en meer nodig of ik zou 's nachts moeten rijden maar dat doe ik niet meer.
                    Zou kunnen idd, ik ben alleen nog maar naar het zuiden gereden.
                    BMW X5 45e

                    Comment


                    • Ik verwacht een bijzonder grote stijging van de inkomsten uit boetes van snelheidsovertredingen in NL.

                      Alles voor het milieu.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

                        Opweg naar kroatië ging ik ook rond de 170 met dakkoffer. Ik ben eens benieuwd hoe hard zo’n dakkoffer echt kan.

                        Overlaatst kwam ik terug van de ring en ik reed +- 220 en er passeerde mij een phaeton met dakkoffer
                        deed toch eens +200 met zijn 535D? Dat hoeft voor mij nu toch ook niet

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

                          Opweg naar kroatië ging ik ook rond de 170 met dakkoffer. Ik ben eens benieuwd hoe hard zo’n dakkoffer echt kan.

                          Overlaatst kwam ik terug van de ring en ik reed +- 220 en er passeerde mij een phaeton met dakkoffer
                          Ik ben onlangs naar Oostenrijk geweest en doe dat jaarlijks rond die periode. Ik zet meestal de CC op 160km/u en dan geeft de coyote 155km/u aan dat ik werkelijk rij. Dat gaat nog. Maar vorig jaar op de terugweg, reed mijne maat (zonder dakkoffer) continu 180km/u en dan ben ik niet meer zo op mijn gemak met de dakkoffer, alhoewel dat geen krimp geeft, maar volgens mij moeten daar toch enorme krachten op staan. 2 weken terug ook stukken nog 180 gereden, maar iets minder als het jaar ervoor.

                          Dus met dakkoffer doe ik het liever wat kalmer aan.

                          Comment


                          • thule speelt op safe en zegt max 130

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              thule speelt op safe en zegt max 130
                              I know, ik heb een thule

                              BMW X5 45e

                              Comment


                              • Hapro hier, ook 130.
                                Carver 8.4 model.



                                Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk


                                Last edited by Namaz; 13/11/2019, 13:33.

                                Comment


                                • Wat zou de limiet bepalen: de sterkte van de dakkoffer of het punt waarop de aërodynamica met zo'n koffer op je dak je auto als geheel instabiel maakt?
                                  Als mensen erin slagen met Porsches zonder dakkoffer op de eerste verdieping binnen te vliegen...
                                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                                  Comment


                                  • Qua stabiliteit had ik nu eigenlijk geen probleem. Ik heb die wel bevestigd op de uiterste kanten van de bak.

                                    Maar 200 laat ik aan mij passeren ze.

                                    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                                    Comment




                                    • gratis, vrijwillige software-update bij een euro 5 diesel van mercedes , werkt niet



                                      potentiele hardware update van €1500 voor een euro 5 diesel (de 28d variant in usa) naar euro 6, wél werkend...maar bmw wil niet mee

                                      Comment


                                      • euro 5 update???????
                                        wanneer het verhaal (vab en vtm nieuws)van vandaag klopt waarin gesteld wordt dat 1 op 8 euro 5 diesels niet in de roettest zou slagen dan zijn we nog wel ff bezig met dieselschandalen.
                                        140000 euro 5 diesels(zonder merken te noemen deze keer) zouden niet slagen in de roettest moest de tech keuring over deugdelijk materiaal beschikken......
                                        en maar klagen dat ze nu al te streng zijn ........
                                        dus euro 5 naar euro 6?????????????weer zo een grapje dat geld opbrengt voor een bepaalde groep zeker?
                                        wordt ongetwijfeld vervolgt
                                        Last edited by ; 25/02/2020, 20:41.

                                        Comment


                                        • Vind het maar normaal dat een roetfilter moet werken.
                                          Anders is het euro 0 ipv euro 5

                                          Rijden ook genoeg charlatans rond die hun roetfilter en EGR softwarematig hebben laten wegschrijven.

                                          Als ze consequent zijn moeten alle diesels pre-Euro6dTemp van de baan worden gehaald.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X