Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG dieselschandaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr12 Bekijk Berichten

    't gaat toch nog ? Ik kan nog volgen.

    Redelijk onderhoudend zelfs.
    Vind ik ook.

    Ik zou nog wat kunnen schrijven in antwoord op André maar heb er geen zin meer in.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

    Comment


    • Waar is free_ltd naartoe?

      Comment


      • In quarantaine!

        Comment


        • en dat iedereen stopt met quoten van de post die net voor de zijne staat. Dat zou de leesbaarheid in het algemeen ten goede komen.
          www.peugeotforum.be

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            Waar is free_ltd naartoe?
            Heeft zijn account opgezegd.

            Comment


            • in zijn gat gebeten?
              www.peugeotforum.be

              Comment


              • WTF Wat is er dan gebeurd of wat was de aanleiding waardoor hij zijn account heeft opgezegd?
                Ik heb duidelijk iets gemist
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

                  Heeft zijn account opgezegd.
                  Voelde zich beledigd door een uitlating. Praat het dan uit, echt jammer dat die meteen de biezen heeft gepakt. Is het niet waard om zo radicaal te verdwijnen. Spijtig-
                  free als je dit leest, kom terug
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                  Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    en dat iedereen stopt met quoten van de post die net voor de zijne staat. Dat zou de leesbaarheid in het algemeen ten goede komen.

                    De snuggerste post in weken hier

                    Comment


                    • Dieselschandaal! Who cares?


                      WINST OVER BIJNA ALLE MERKEN

                      VOLKSWAGEN GROUP NOTEERT FORSE WINSTGROEI

                      De Volkswagen Group heeft in 2019 een winst van 16,9 miljard euro geboekt, een toename van 21,8 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Vrijwel alle merken binnen de groep draaiden vorig jaar winst.

                      Bij het merk Volkswagen kwam de winst exclusief bijzondere posten uit op 3,8 miljard euro, terwijl de omzet met 4,5 procent steeg tot 88,4 miljard euro. Ook bij Bentley, Porsche, Seat en Skoda schreven zwarte cijfers het afgelopen jaar. Audi zag zowel de winst als de omzet dalen.

                      De bedrijfswagendivisie van Volkswagen produceerde in 2019 min of meer hetzelfde als in 2018 en boekte een operationele winst van 510 miljoen. De vrachtwagens van MAN presteerden beter. Met 1,5 miljard euro draaide de tak 24,8 procent meer winst dan in het voorgaande jaar.

                      Volkswagen-CEO Herbert Diess verwacht dat het bedrijf de komende jaren een toonaangevende rol kan blijven spelen in een markt die volgens hem aan "radicale veranderingen" onderhevig is. Volkswagen kan nog niet zeggen hoe de uitbraak van het coronavirus de resultaten dit jaar gaat beïnvloeden.

                      Bron: Autoweek


                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • en toch is er geen geld om de europese gedupeerden op dezelfde manier te behandelen als de amerikaanse..................................
                        en toch blijft men de mensen wijsmaken dat de ontwikkeling van ev massa's geld kost,en de prijzen dus niet omlaag kunnen..........

                        Comment


                        • Om het eens op een andere manier te bekijken :

                          De volkswagen groep stelt 656000 mensen tewerk wereldwijd.
                          16.9 Miljard winst = 25 762 euro/werknemer.

                          En toch komen er zoveel klanken dat werknemers een te hoge kost zijn, dat er geen mogelijkheid is om arbeiders meer dan 1% verhoging te geven, enz enz.
                          En dat terwijl volkswagen toch in zo'n moeilijke papieren zat.

                          Comment


                          • Da's ook wel simpel gesteld.

                            Als ze dan eens op een jaar wat verlies maken of een miljard investeringen doen, gaan al die werknemers dan zonder morren een procent verlaging aanvaarden ?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                              Da's ook wel simpel gesteld.

                              Als ze dan eens op een jaar wat verlies maken of een miljard investeringen doen, gaan al die werknemers dan zonder morren een procent verlaging aanvaarden ?
                              Wie maakt het nu simpel? Zeg ik ergens dat men dat allemaal moet uitkeren? En er worden sowieso al miljarden geinvesteerd, investeringen worden elk jaar boekhoudkundig afgeschreven en zijn dus al verrekend in de winst.

                              Comment


                              • Ondertussen sluiten ze alle Europese fabrieken voor minsten 2 á 3 weken.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                  Ondertussen sluiten ze alle Europese fabrieken voor minsten 2 á 3 weken.
                                  Ze kunnen het zich dan ook zonder problemen permitteren
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Dieselschandaal! Who cares?


                                    WINST OVER BIJNA ALLE MERKEN

                                    VOLKSWAGEN GROUP NOTEERT FORSE WINSTGROEI

                                    De Volkswagen Group heeft in 2019 een winst van 16,9 miljard euro geboekt, een toename van 21,8 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Vrijwel alle merken binnen de groep draaiden vorig jaar winst.

                                    Bij het merk Volkswagen kwam de winst exclusief bijzondere posten uit op 3,8 miljard euro, terwijl de omzet met 4,5 procent steeg tot 88,4 miljard euro. Ook bij Bentley, Porsche, Seat en Skoda schreven zwarte cijfers het afgelopen jaar. Audi zag zowel de winst als de omzet dalen.

                                    De bedrijfswagendivisie van Volkswagen produceerde in 2019 min of meer hetzelfde als in 2018 en boekte een operationele winst van 510 miljoen. De vrachtwagens van MAN presteerden beter. Met 1,5 miljard euro draaide de tak 24,8 procent meer winst dan in het voorgaande jaar.

                                    Volkswagen-CEO Herbert Diess verwacht dat het bedrijf de komende jaren een toonaangevende rol kan blijven spelen in een markt die volgens hem aan "radicale veranderingen" onderhevig is. Volkswagen kan nog niet zeggen hoe de uitbraak van het coronavirus de resultaten dit jaar gaat beïnvloeden.

                                    Bron: Autoweek


                                    Kwaliteit komt altijd boven.

                                    Comment


                                    • of ge kunt ook heel veel produceren met voldoende winstmarge zonder kwaliteit te leveren

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                        Om het eens op een andere manier te bekijken :

                                        De volkswagen groep stelt 656000 mensen tewerk wereldwijd.
                                        16.9 Miljard winst = 25 762 euro/werknemer.

                                        En toch komen er zoveel klanken dat werknemers een te hoge kost zijn, dat er geen mogelijkheid is om arbeiders meer dan 1% verhoging te geven, enz enz.
                                        En dat terwijl volkswagen toch in zo'n moeilijke papieren zat.
                                        dat klopt helemaal,maar geld niet alleen voor vw
                                        denk maar aan de banksector bv,alles zelf doen en er nog voor laten betalen ook,kantoren sluiten,personeel buitengooien en tegelijkertijd
                                        de ceo riante bonussen uitbetalen..........................

                                        Comment


                                        • Absoluut.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X