Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onmiddellijke inning op attest goed gedrag en zeden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onmiddellijke inning op attest goed gedrag en zeden?

Ik heb zonet een brief gekregen van de politie dat ik geflitst ben, onderaan staat dat een tweede brief zal toegestuurd worden om de onmiddellijke inning te betalen.

Enkele vragen hierbij, het is namelijk de eerste keer dat het me voorvalt.

Ik beoefen een beroep waar een blanco attest van goed gedrag en zeden nodig is, komt het in dit geval erop?

Ten tweede, ik moet verder niets doen (er zit namelijk een tweede blad bij, maar dat is als ik het betwist zeker?) tot ik die tweede brief heb en dan gewoon betalen?

Merci

Dit is een minnelijke schikking, komt niet op je attest.
    Als je geen vodden wil, dan "gewoon" direct betalen.
    Ik betaal zoiets altijd direct, en dan hoor je daar niks meer van.

Voor een boete van 50 of 100€ wil ik echt niet voor een rechter gaan staan.

Comment

Denk dat de meeste hier in dat geval al een serieus strafblad kunnen voorleggen

geen paniek, onmiddelijke inning komt gelukkig niet op je strafblad
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        Denk dat de meeste hier in dat geval al een serieus strafblad kunnen voorleggen

geen paniek, onmiddelijke inning komt gelukkig niet op je strafblad
        Inderdaad, anders had ik al een pagina of 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Inderdaad, anders had ik al een pagina of 2
          Bij mij was het al bijlage op aanvraag

Comment

Komt enkel en alleen erop te staan als ge via de politierechter verschenen zijt. Zo stonden in mijn jonge jaren er 3 op
            Maar na een x aantal jaar gaat dat daar weer automatisch vanaf.

Straffe job als ze u al voor een verkeersovertreding zouden buiten sjotten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Hij is politierechter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Komt enkel en alleen erop te staan als ge via de politierechter verschenen zijt. Zo stonden in mijn jonge jaren er 3 op
                Maar na een x aantal jaar gaat dat daar weer automatisch vanaf.

Bewaking vb moet je echt niet zover gaan zoeken, sommige chauffeurs, politie ook?

Comment

Rijschoolinstructeurs ook.
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

ik werkte vroeger in de IT, en om bij ING binnen te mogen om een printer te vervangen, moest ik al zo een bewijs voorleggen. of ik kreeg geen badge en mocht dus ook niet gaan werken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                      ik werkte vroeger in de IT, en om bij ING binnen te mogen om een printer te vervangen, moest ik al zo een bewijs voorleggen. of ik kreeg geen badge en mocht dus ook niet gaan werken
                      Cel data?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

geen idee, zaten een paar onderaannemers tussen.
                        weet wel dat er intern wat wrijving is tussen de oude BBL werkmensen en de niewe IT dienst.
                        voor ING heb ik gewerkt door printers in hoofdbureau te gaan vervangen in brussel en de pc's om te zetten van de mercator bank die naar record over ging.
                        kan zijn dat ik toen onrechtstreeks voor cel data werkte. k moest in ieder geval altijd opletten als ik mezelf voorstelde.

als ik bv voor getronics werkte, en die mij bij cel data zetten.
                        moest ik bij ING zeggen dat ik van cel data was
                        moest ik bij cel data zeggen dat ik van getronics was
                        moest ik bij getronics zeggen dat ik van xxx was.
                        ...

ooit bij ministerie van de vlaamse gemeenschap (of was het financien...) gestaan om de parking binnen te gaan, en ik zei: ik ben andy D...V... van de firma... euhm..... euhm. en de bewaker moest mij de firma zeggen die hij op zijn lijst zag want ik wist het niet meer
                        Last edited by andydv; 04/05/2016, 19:01.

Comment

Zolang ge niet een paar kg coke hebt verscheept of een aantal moorden hebt gepleegd moet ge u geen zorgen maken

Comment

Valt zoiets niet onder de 'zeden'?

Comment

Op uw attest van goed gedrag en zeden staan geen verkeersovertredingen hoor

Comment

wel als je voor de politierechtbank veroordeelt bent. 3 jaar blijft dat erop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                                  Maar er is nog altijd een verschil tussen voorleggen of blanco zijn hé. Ik heb mijn ook een paar keer moeten voorleggen omdat 20 jaar geleden werd dit toch nog regelmatig gevraagd als ge ging solliciteren. Zelfs bij privé bedrijven. En geloof ook destijds toen ik mijn stagecontract ging doen op Ford Genk. Maar mijn waren destijds niet blanco, omwille die 3 boetes. En dan vroegen ze altijd wel eens lachend of ik ne zware voet had. En dan zei ik altijd: 'ik had gene zware pols, maar mijne brommer ging gewoon te hard. Die had ik zo gekocht'
                                  Last edited by ; 05/05/2016, 09:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                    Dan is dat al korter geworden, want geloof bij mij dat dit 5 of 6 jaar was eer dat eraf ging. En denk dat er tussen de 3 zelfs nog 2 jaar verschil zat. Dus hebben wel enkele jaren wat op gestaan.

Zou zelfs niet meer weten hoe zo een blad er uitziet ondertussen, want denk al 18 jaar niet meer moeten opvragen. Maar ben wel zeker dat het blanco is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                      zeker weten, ik mocht onlangs op bezoek bij 'Dhondt" en één van de mannen voormij had hij een lijstje van bij, +20 overtredingen ... en dan nog 3 bladzijden corercitonele veroordelingen

Comment

Working...
                                      X