Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zit ik vanaf 2022 in een auto zonder radio?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    FM is zeker geen brol, het is gewoon weer iets waar men geld uit kan slaan, aftermarkterspul + miljoenen radio's die opnieuw gaan aangekocht worden.

net zoals de casette gaat de antenne TV en fm er uit...
    De analoge tv via antenne is er al lang uit, is enkel nog digitaal.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      De analoge tv via antenne is er al lang uit, is enkel nog digitaal.
      De verdeelstekkerfabrikanten lachen nog steeds in hun vuistje.

Die maatregel neem ik Bourgeois (destijds Vlaams minister van media) nog steeds kwalijk. DVB-T ontvangst in huis is hier 0. Met antenne ging dat prima. Leve de vooruitgang...

Comment

tis zeker al 8 jaar geleden dat ik nog eens de radio heb opgezet in de wagen
        lang leve cd/dvd/SD/USB
        lets have some more member berries

Comment

voor het laatste uur van de "top 2000 van de 70s" durf ik de FM nog eens inschakelen.... voor de rest idd USB

Comment

Hier altijd radio

Verstuurd dankzij Android
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              tis zeker al 8 jaar geleden dat ik nog eens de radio heb opgezet in de wagen
              lang leve cd/dvd/SD/USB
              Same. Usb en HDD
              Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              Hier altijd radio

Verstuurd dankzij Android
              Je bedoelt de enkele liedjes tussen het oeverloos gepraat, spelletjes, eindeloze reclameblokken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Same. Usb en HDD

Je bedoelt de enkele liedjes tussen het oeverloos gepraat, spelletjes, eindeloze reclameblokken?
                En wat als je dat net leuk vindt?
                Ik luister altijd radio, 's ochtends altijd MNM 'de grote Peter van de Veire ochtendshow'. Meer gezever van Peter en Julie dan wat anders, maar dat vind ik juist leuk. Ieder zijn goesting zeker?
                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                  Je wil niet weten hoeveel elektro afval in België gerecycleerd wordt.
                  Inderdaad, het wordt zelfs geimporteerd. Edele metalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                    En wat als je dat net leuk vindt?
                    Ik luister altijd radio, 's ochtends altijd MNM 'de grote Peter van de Veire ochtendshow'. Meer gezever van Peter en Julie dan wat anders, maar dat vind ik juist leuk. Ieder zijn goesting zeker?
                    Ik word liever wakker met pompende beats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                      Je wil niet weten hoeveel elektro afval in België gerecycleerd wordt.
                      Zogezegd ja.. Heb er eens een reportage over gezien op Canvas of Één.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Ik word liever wakker met pompende beats.
                        Logisch ook, jij wordt wakker en begint direct te pompen!
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

ik snap niet dat je geen nieuw dingen wil leren kennen via radio, stubru en radio 1 laten minstens elke dag iets op je los wat je nooit hebt gehoord...kan meevallen of niet

cd's of al hetgeen op dragers staat heb je minstens al enkele keren gehoord, ik ben gek van nieuwe dingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik snap niet dat je geen nieuw dingen wil leren kennen via radio, stubru en radio 1 laten minstens elke dag iets op je los wat je nooit hebt gehoord...kan meevallen of niet

cd's of al hetgeen op dragers staat heb je minstens al enkele keren gehoord, ik ben gek van nieuwe dingen
                            Via SoundCloud wekelijks nieuwe mixes downloaden. Altijd nieuwe muziek.

Besides op stubru kunnen ze er wat van met bepaalde songs tot tranens toe te herhalen.

Comment

daar luister ik niet naar

Comment

Analoog is er ook nog steeds hier niemand is verplicht dTV te nemen je hebt de meest courant gekeken zenders nog via analoge kabel.

Comment

daar luister ik niet naar
                                  Radio Maria?

Comment

naar de herhaalde nummers bedoel ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                                      Analoog is er ook nog steeds hier niemand is verplicht dTV te nemen je hebt de meest courant gekeken zenders nog via analoge kabel.
                                      Kabel wel ja, maar via antenne niet meer, dat is enkel nog digitaal.

Wat wel schandalig is, is dat voor analoge kabeltv de prijs niet daalt terwijl het aantal zenders wel daalt.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik ben ook zo iemand die steeds nieuwe muziek wil leren ontdekken. En da hoeft zelfs niet altijd nieuw nieuw te zijn. Soms zijn dat ook nummers uit de jaren 20/30/40/50.
                                        Of groepen die in Europa nauwelijks gekend zijn maar in de USA wel.
                                        Meestal luister ik naar www.radioparadise.com
                                        Onbeperkt internetradio in de wagen zou voor mij een droom zijn. :-p

Als oldtimerliefhebber vind ik het dan wel weer jammer dat Fm verdwijnt. Maar er zal wel een converter bestaan om aan je ori (Becker) radio te hangen

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
                                        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

radio staat in de regel aan op't werk. das genoeg voor mij.

Comment

Working...
                                          X