Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kinderzitje voor in kuipzetels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kinderzitje voor in kuipzetels

Heeft er iemand ervaring met hetvolgende ?
    Ik zou graag een kinderzitje in m'n wagen willen plaatsen omdat mijn zoontje graag eens mee wilt rijden en hij te klein is voor gewoon in de wagen te zitten.
    Nu heb ik dus geprobeerd om een kinderzitje te monteren in de zetel, maar de kinderzitjes die ik heb zijn onderaan te breed en die passen dus niet op de zetel met die opstaande randen van de kuipzetels.
    Zijn er speciale kinderzitjes hiervoor die smaller onderaan zijn of zou ik eventueel eerst een klein verhoogje of een kussen kunnen plaatsen in de zetel waarop ik dan het kinderzitje kan plaatsen ?
    Mag dit of is dit niet aan te raden ?

ik heb voor mijn twee kinderen twee kinderkuipzetels van recaro. Kost wel wat, wegen heel wat, maar die hebben een smalle voet en een smal ruggedeelte. Naar voren toe zijn die breder en volledig in de breedte ter hoogte van de schouders instelbaar alsook de hoogte.
    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      ik heb voor mijn twee kinderen twee kinderkuipzetels van recaro. Kost wel wat, wegen heel wat, maar die hebben een smalle voet en een smal ruggedeelte. Naar voren toe zijn die breder en volledig in de breedte ter hoogte van de schouders instelbaar alsook de hoogte.
      maar of die ook gaan passen in grote kuipzetels?
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

hij zoekt er die smaller onderaan zijn of op een voet staan en dat hebben die recaro's.

hij mag 'm altijd eens komen passen hier thuis (de stoel dus)
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          Weet je ook de modelnaam?

Comment

't zijn al oudere modellen en ik weet niet of ze die nu nog maken
            ik ga eens kijken op hun website
            www.peugeotforum.be

Comment

trekt hier heel hard op, maar dit is blijkbaar het nieuwere model

www.peugeotforum.be

Comment

Working...
              X