Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaat

Wanneer gaan ze eens iets anders uitvinden dan een lelijke nummerplaat? Da verpest toch elke look van een auto, vooral vooraan dan.
    De dag van vandaag bestaan er toch andere dingen om iemand te controleren? Nen chip ofzo?
    Da zou ik nu is graag zien veranderen!

En wat dan met vluchtmisdrijf? Nubzie je de nr plaat maar met bvb chip is er niets meer. Tenzij iedereen iedereens chip zou kunnen 'lezen' maar dat is dan weer een probleem voor de privacy.

Snap u punt wel zenne, maar denk niet dat er zo 1-2-3 een beter alternatief is.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Dat is opgelost als iedereen een google glass draagt!

Comment

Dat ze eens terug naar het oude formaat gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Dat ze eens terug naar het oude formaat gaan.
          Vooral dat!

Of laten kiezen om ook een motoplaat formaat te hebben zonder dat er toestemming nodig is van de keuring..

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ze mochten nooit onze oude belgische nummerplaat afgeschaft hebben

Comment

Het is idd ni gemakkelijk, maar in de tijd dat we nu zijn zou er toch al een alternatief mogen zijn. GPS, smartphones, bijna overal internet, alles samen moet er toch een manier bestaan?
              Zo een lelijke nummerplaat, da is toch nimeer van deze tijd e!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                En wat dan met vluchtmisdrijf? Nubzie je de nr plaat maar met bvb chip is er niets meer. Tenzij iedereen iedereens chip zou kunnen 'lezen' maar dat is dan weer een probleem voor de privacy.

Snap u punt wel zenne, maar denk niet dat er zo 1-2-3 een beter alternatief is.
                Een app waarbij je alleen de nummerplaat kunt lezen ofzo, geen idee hoor, maar ik kan mij moeilijk voorstellen als daar echt is over nagedacht wordt, dat er geen betere alternatieven zijn.

Comment

Politie: "Hé, heb je die vluchtende auto zijn chip kunnen registreren"?
                  Brave burger: "Nee want mijne gsm was plat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Politie: "Hé, heb je die vluchtende auto zijn chip kunnen registreren"?
                    Brave burger: "Nee want mijne gsm was plat".

Nee maar daar is ook een oplossing voor e, laat die app continu "nummerplaten" registeren in de buurt van uwe smartphone, kunt ge altijd nadien terug opvragen.
                    Dan kunnen we idd gaan discussiëren over de privacy, maar als je veilig wilt leven moet je ook toegevingen doen en ik zou daar alvast geen probleem mee hebben, zolang ze het dan maar niet linken aan een adres en een naam, is dan voor de politie.

Ahja ook stom da ik mijn oude nummerplaat gewoon niet kan behouden bij het kopen van een andere auto. 3 letters 3 cijfers, al wa gemakkelijk is, maar zou graag in de toekomst toch een alternatief willen zien!

Er bestaat zelf een app waarbij je uwe smartphone juist maar naar een vliegtuig moet richten en hopla, meteen alle informatie ter beschikking, komaan moet toch te doen zijn!

Comment

Dan nog, hoe meer van die elektronische toestanden er komen (chip als nummerplaat, kilometerheffing met gps-bakje,...) hoe minder er van onze privacy overblijft.
                      Laten we maar de nummerplaat behouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Nee maar daar is ook een oplossing voor e, laat die app continu "nummerplaten" registeren in de buurt van uwe smartphone, kunt ge altijd nadien terug opvragen.
                        Dan kunnen we idd gaan discussiëren over de privacy, maar als je veilig wilt leven moet je ook toegevingen doen en ik zou daar alvast geen probleem mee hebben, zolang ze het dan maar niet linken aan een adres en een naam, is dan voor de politie.

Ahja ook stom da ik mijn oude nummerplaat gewoon niet kan behouden bij het kopen van een andere auto. 3 letters 3 cijfers, al wa gemakkelijk is, maar zou graag in de toekomst toch een alternatief willen zien!
                        Als de batterij al leeg is, gaat die app juist niets meer registreren...

En 3cijfers en 3letters, is nu niet met die extra 1 ervoor dat het moeilijker is geworden. Franse of spaanse nummerplaten vind ik veel moeilijker om te onthouden, gewoon al omdat we dat systeem van hun samenstelling niet gewoon zijn, net zoals Nl platen, is ook maar 6tekens, maar de samenstelling is variabeler. Ik vind de identificatie goed zo en dat eentje ervoor is nu omdat we van verenigd europa zijn hé. Want moest heel Europa een plaat hebben, zou ze veel groter worden en ingewikkelder dan nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                          Dan nog, hoe meer van die elektronische toestanden er komen (chip als nummerplaat, kilometerheffing met gps-bakje,...) hoe minder er van onze privacy overblijft.
                          Laten we maar de nummerplaat behouden.
                          Je gooit wel heel je leven op Facebook, maar u nummerplaat delen oeee, ni persoonlijk bedoelt, maar altijd da gezaag over privacy, hetzelfde met die drones...
                          Ik wil die lelijke dingen van mijn auto en ik denk dat menig autoliefhebber dat ook zo graag zou zien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                            Als de batterij al leeg is, gaat die app juist niets meer registreren...

En 3cijfers en 3letters, is nu niet met die extra 1 ervoor dat het moeilijker is geworden. Franse of spaanse nummerplaten vind ik veel moeilijker om te onthouden, gewoon al omdat we dat systeem van hun samenstelling niet gewoon zijn, net zoals Nl platen, is ook maar 6tekens, maar de samenstelling is variabeler. Ik vind de identificatie goed zo en dat eentje ervoor is nu omdat we van verenigd europa zijn hé. Want moest heel Europa een plaat hebben, zou ze veel groter worden en ingewikkelder dan nu.
                            Precies of je bent de enige in de buurt met een smartphone op dat moment, de kans dat die plat is is wsl kleiner dan dat je zelf de nummerplaat kan onthouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Je gooit wel heel je leven op Facebook, maar u nummerplaat delen oeee, ni persoonlijk bedoelt, maar altijd da gezaag over privacy, hetzelfde met die drones...
                              Ik wil die lelijke dingen van mijn auto en ik denk dat menig autoliefhebber dat ook zo graag zou zien!
                              Uw leven op facebook gooien, daar kies je zelf voor. Dat is nog iets anders hé.

Comment

Nummerplaat

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Uw leven op facebook gooien, daar kies je zelf voor. Dat is nog iets anders hé.
                                Das waar, maar het zijn net diegene die moeilijk gaan doen als het op privacy aankomt.

Je kan toch nu ook iedereen zijn nummerplaat lezen en eventueel opschrijven? Als een app dat doe, wat is dan het verschil?

Kijk er zijn altijd mensen die slechte bedoelingen hebben, maar als iets verbeterd kan worden, waarom het dan niet is proberen?

Comment

Er is maar een mooie plaat vanvoor
                                  de Zwitserse
                                  Australië is ook nog doenbaar
                                  Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                    de Zwitserse
                                    Zwitserse? Zo'n miniscuul klein plaatje vanvoor?!

Dan eerder:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                      de Zwitserse
                                      Compleet mee eens! Zo een Zwitsers kleine plaatje van voor is wel nice

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Liever geen.

Comment

Working...
                                        X