Oei.. ben niet meer mee. Wat is het verschil?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De zin en onzin van een 6e versnelling in België...
Collapse
X
-
Nu het hier toch halvelings over automaten gaat.
Zit er nog een verschil tussen de DSG7 en S-tronic 7? of enkel het verschil tussen gebruik bij VW en audi?
Blijkbaar kan de DSG7 maar 250 NM aan? Hoe doen ze dit bij chiptuning dan? Of word het koppel niet verhoogd?2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenToch wel een must hier op langere ritten, 120/140 teller is net onder/boven 3000 in 6e, voor de 5 zit dat rond de 4000.
zou wel anders zijn als je maar 5 versnellingen had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo2 Bekijk BerichtenMijn 114i draait 1200 t/m in 6de bij 60 km/h en dit gaat perfect, draait lekker soepel of het goed is voor het 2de massawiel durf ik nie zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk BerichtenNu het hier toch halvelings over automaten gaat.
Zit er nog een verschil tussen de DSG7 en S-tronic 7? of enkel het verschil tussen gebruik bij VW en audi?
Blijkbaar kan de DSG7 maar 250 NM aan? Hoe doen ze dit bij chiptuning dan? Of word het koppel niet verhoogd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo2 Bekijk BerichtenEn met een momentverbruik van 3.7l.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk heb 5 versnellingen en 120 is 3900 toeren.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Bij 70km/u 1400rpmLast edited by Timmie; 06/06/2016, 21:40.
Comment
-
dat is net zoals die schakelindicator op het dashboard, als je die volgt dan doe je pas je massawiel naar de knoppen, de auto zit dan altijd te laag in toeren.
Misschien wel goed voor het verbruik, maar slecht voor andere zaken.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment