Oorspronkelijk geplaatst door andydv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De zin en onzin van een 6e versnelling in België...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenik hou me sowieso strikt aan de snelheidslimiet indien er andere verkeersdeelnemers zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenJa, precies of ik ga mij bezighouden met op die manier chauffeurs te pesten. Ik heb wel zo al verkeersborden tegengekomen waar de snelheidslimiet omhoog gaat einde afdaling.
daar is wel een goede reden voor.
Comment
-
nee, maar ze vinden het wel blijkbaar leuk om daar HEEEEEEEEEEEL traag mee op te trekken. hebben ze waarschijnlijk al hun geld in de auto gestoken en moeten ze nu alles uit de liter diesel halen dat eruit te halen is.
als ik met een remork vol steenpuin (lees grote betonblokken) vertrek aan de lichten, en moet voorliggers voorbij gaan omdat ze te traag optrekken, dan is er iets goed fout.
mijn auto doet de 0-100 in meer dan 20sec. met aanhanger zal dat 30seconden zijn. en ik vind dan nog dat de voorliggers te traag optrekken !!! dat zegt al genoeg.
op 4vaks banen optrekken alsof je aan een schoolzone zit, maar in bebouwde kom, dan vlammen ze door aan 80km/h
Comment
-
Da's niet altijd mogelijk hee. Als ze met 2 naast elkaar als eerste aan de lichten staan en het licht springt op groen, en ze beginnen daar aan een dragrace waarbij ze na 20 seconden aan 50 km/u zitten en nog altijd naast elkaar hangen, dan kun je je daar niet gaan tussen wringen hee. Idem als er maar één baanvak is, je kan die toch niet overgaan op het voetpad.
Ik begrijp andy maar al te goed, dat vind ik ook heel frustrerend. Ze moeten voor mij niet in 3 seconden aan 90 per uur zitten, maar laat het gewoon vooruit gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenDa's niet altijd mogelijk hee. Als ze met 2 naast elkaar als eerste aan de lichten staan en het licht springt op groen, en ze beginnen daar aan een dragrace waarbij ze na 20 seconden aan 50 km/u zitten en nog altijd naast elkaar hangen, dan kun je je daar niet gaan tussen wringen hee. Idem als er maar één baanvak is, je kan die toch niet overgaan op het voetpad.
Ik begrijp andy maar al te goed, dat vind ik ook heel frustrerend. Ze moeten voor mij niet in 3 seconden aan 90 per uur zitten, maar laat het gewoon vooruit gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, maar daar erger ik mij niet aan hoor. Gewoon voorbij steken en gene last meer van. Gaaaazeeeee
Comment
Comment