Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG diesel motoren: updates komende?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VAG diesel motoren: updates komende?

Hallo iedereen,

Stilletjes aan aan het uitkijken voor een nieuwe leasewagen.
    Keuzes voorlopig: Mercedes c, cla of skoda octavia RS.

Bij Mercedes zit de nieuwe diesel generatie eraan te komen (om651).

Zijn er plannen bij VAG omtrent nieuwe diesels? De huidige 2.0tdi 184pk gaat toch al een tijdje mee dacht ik...

ik zelf rij met een skoda octavia rs tdi met 184 pk. Deze blokken gaan idd al een tijdje mee, maar ik moet zeggen dat ik het een erg prettig blok vindt met genoeg power. Als je graag meer info zou hebben pm me maar
    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
    Klikerdeklikhier
    Car name: Octavius Rsus

Comment

Waarom via PB en niet in open forum ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Waarom via PB en niet in open forum ?
        Misschien om geen belachelijke reacties uit te lokken van moeders mooiste op het forum?

Comment

Om651 zit er al lang in bij Mercedes, die wordt binnenkort vervangen door de Om654

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
            Misschien om geen belachelijke reacties uit te lokken van moeders mooiste op het forum?
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
              Om651 zit er al lang in bij Mercedes, die wordt binnenkort vervangen door de Om654
              de renaults gaan eruit, maar komt er dan nog een 3-cylinder 1500 van of blijft de 2.0 de kleinste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                ik zelf rij met een skoda octavia rs tdi met 184 pk. Deze blokken gaan idd al een tijdje mee, maar ik moet zeggen dat ik het een erg prettig blok vindt met genoeg power. Als je graag meer info zou hebben pm me maar
                Heb uw topic is doorgenomen. Knappe wagen! Mijn madame vindt het blauw een prachtige kleur, ik ben eerder voor wit op de RS.
                Al te onthouden: spacerke om de velgen wat breder te zetten doen hem goed, standaard staat hij toch nog wat hoog op zijn poten vind ik...

Voordeel is dat ik de RS wel wat rijkelijker zou kunnen uitrusten dan de mercedes: pana dak, 18duimers, enz.

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                Ik bedoelde idd eigenlijk de om654, die zit nu in de nieuwe E. Maar wanneer gaan ze die in de C / CLA leggen?

Comment

om 651 debuteerde in 2008...tegen het einde van 2010 was de 646 uit het personenwagengamma, maar of het even snel zal gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FloR Bekijk Berichten
                    Heb uw topic is doorgenomen. Knappe wagen! Mijn madame vindt het blauw een prachtige kleur, ik ben eerder voor wit op de RS.
                    Al te onthouden: spacerke om de velgen wat breder te zetten doen hem goed, standaard staat hij toch nog wat hoog op zijn poten vind ik...

Voordeel is dat ik de RS wel wat rijkelijker zou kunnen uitrusten dan de mercedes: pana dak, 18duimers, enz.
                    volgend jaar gaat er een verlagings set van kw onder als ook de spacers. Als je graag eens zou komen om eens mee te rijden kunnen we zeker wel eens afspreken voor een kleine rit
                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                    Klikerdeklikhier
                    Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                      LOL

Comment

tot 2019 duurt het eer de 651 is vervangen, das nog efkes

Ook de nieuwe modulaire dieselmotor van Mercedes-Benz voldoet aan de nieuwe norm. Die motor is nu leverbaar in de nieuwe E-Klasse als 220d. Andere versies van de motor moeten vanaf nu tot en met 2019 ook in andere modellen leverbaar worden. Aan het eind van 2019 wil Mercedes-Benz dat alle auto’s aan de nieuwe norm voldoen.
                        http://autovisie.nl/2016/05/nieuws/m...artikelfilter/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          de renaults gaan eruit, maar komt er dan nog een 3-cylinder 1500 van of blijft de 2.0 de kleinste

Gaan die eruit?
                          Nog niets van gelezen, maar zou niet abnormaal zijn. Want wie zit er nu op ne benz te wachten met ne renaultmotor

Volvo is ook al al na 1 rondje gestopt met die tamme 1.6 PSA bakken.

Comment

'mogelijk'

en mogelijk ook 3 cylinder volgens zelfde artikel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                              Gaan die eruit?
                              Nog niets van gelezen, maar zou niet abnormaal zijn. Want wie zit er nu op ne benz te wachten met ne renaultmotor

Veel liever de Mercedes eigen tractors ;-)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Gaan die eruit?

omdat de link tussen ford en volvo weg was, vermoed ik... zijn de 2.0 4-cilinders er ook niet uitgegaan?

Comment

De verouderde dieselmotor zal bij VW spijtig genoeg nog wel een tijdje mee gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FloR Bekijk Berichten
                                    Hallo iedereen,

Stilletjes aan aan het uitkijken voor een nieuwe leasewagen.
                                    Keuzes voorlopig: Mercedes c, cla of skoda octavia RS.

Bij Mercedes zit de nieuwe diesel generatie eraan te komen (om651).

Zijn er plannen bij VAG omtrent nieuwe diesels? De huidige 2.0tdi 184pk gaat toch al een tijdje mee dacht ik...
                                    beetje vreemd dat de CLA een keuze is want deze is toch een stuk kleiner dan de C en octavia.
                                    wat verwacht je juist van je wagen?
                                    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      beetje vreemd dat de CLA een keuze is want deze is toch een stuk kleiner dan de C en octavia.
                                      wat verwacht je juist van je wagen?
                                      Lease?
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                        Lease?
                                        wat maakt dat nu uit? als je budget 100k is ga je dus een vrachtwagen, een C63 en een tesla in je keuzelijst plaatsen omdat ze binnen dat budget vallen?
                                        lets have some more member berries

Comment

Working...
                                        X