Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAG diesel motoren: updates komende?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    beetje vreemd dat de CLA een keuze is want deze is toch een stuk kleiner dan de C en octavia.
    wat verwacht je juist van je wagen?
    Ik ben er nog niet aan uit of ik binnenruimte wil opofferen voor wat meer opties en andere motorisatie. Ik heb een budget waarmee ik een standaard C break kan leasen, datzelfde budget in CLA geeft meer mogelijkheden (maar dus ten koste ruimte).

Comment

In de superb steken ze een 190pk TDI 400nm. Is dat een andere motor dan de Octavia 184pk 380nm?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FloR Bekijk Berichten
        In de superb steken ze een 190pk TDI 400nm. Is dat een andere motor dan de Octavia 184pk 380nm?
        is de zelfde motor, alleen beetje anders afgesteld. Maar ik kan je zeggen dat men rs je dik over de 184 pk zit 195 pk namelijk
        Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
        Klikerdeklikhier
        Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
          is de zelfde motor, alleen beetje anders afgesteld. Maar ik kan je zeggen dat men rs je dik over de 184 pk zit 195 pk namelijk
          Ik heb nog gehoord dat de RS vaak meer pk's heeft.
          Zou ook nog een pak veilige marge op zitten.

Comment

Hoe zit het met dat 184 / 190 pk blok? Zijn die gekend voor bepaalde problemen of dingen waarop men moet letten?
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
              Hoe zit het met dat 184 / 190 pk blok? Zijn die gekend voor bepaalde problemen of dingen waarop men moet letten?
              bij mijn weten niet
              Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
              Klikerdeklikhier
              Car name: Octavius Rsus

Comment

Dat klinkt goed, morgen er dan eentje halen.
                Database error.
                The database has encountered a problem.

Comment

Working...
                X