even het gedacht van auto liefhebbend vlaanderen....sinds vorige maand heb ik firma wagen waardoor één van onze auto's werkloos blijft. Ik heb echter geen zin om er eentje met verlies te verkopen. Dus mijn vraag....zou de Volvo V70 ooit een klassieker worden? Ik zou de bruine V70 waarmee mijn vriendin nu 5000km mee gereden heeft eventueel kunnen opzij zetten (an sich plaats genoeg). Gezien de kmstand en mijn auto-poets-ziekte is de wagen dus compleet nieuw. Het is een MY2016 V70 Polar Luxury T4 190pk met eigenlijk alle opties;
Een auto met verlies verkopen zie ik echt als geen optie. Dan laat ik hem liever staan tot iemand van mij familie (of ik) eens eentje nodig heeft. En dan te weten dat ik de week voor ik wist een firma wagen te krijgen een andere V70 voor mijn moeder kocht.....(kwestie van slechte timing)
Een auto met verlies verkopen zie ik echt als geen optie. Dan laat ik hem liever staan tot iemand van mij familie (of ik) eens eentje nodig heeft. En dan te weten dat ik de week voor ik wist een firma wagen te krijgen een andere V70 voor mijn moeder kocht.....(kwestie van slechte timing)
Comment