Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zou een V70 een echte klassieker worden....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De passie druipt van je beschrijvingen vanaf ... als je het geld niet nodig hebt: bijhouden en koesteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Elke 911 die nu het fabriek verlaat
      Is toch echt niet waar hoor, voor de huidige misschien nog de speciale genummerde reeksen, en dan nog...

Momenteel stijgen enkel nog de luchtgekoelde (911,964,993) en de transaxles, en dan nog enkel de goede exemplaren, het vet is daar ook al van de soep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        catalogus =/ verkoopprijs
        Was verkoopprijs bobo, heb de factuur gekregen
        Catalogusprijs was dik in de 60k.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk Berichten
          Is toch echt niet waar hoor, voor de huidige misschien nog de speciale genummerde reeksen, en dan nog...

Momenteel stijgen enkel nog de luchtgekoelde (911,964,993) en de transaxles, en dan nog enkel de goede exemplaren, het vet is daar ook al van de soep.

991 GTS - GT3 - GT3RS
          Cayman GT4

Stijgen allemaal vanaf je ze ophaalt. Ok zijn speciale reeksen, maar het is toch zot om te zien.

Comment

Een klassieker gaat het volgens mij niet worden. Er zullen altijd liefhebbers zijn voor het laatste model V70.
            Het is ook beetje koffiedik kijken, hoe gaat de markt er binnen 10-15 jaar uitzien.
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Ik zou hem ook verkopen eigenlijk. Zie niet in dat die zal stijgen in waarde jammer genoeg.

Comment

Door de milieu normen (en bijhorende fiscaliteit) zal het altijd maar moeilijker en moeilijker worden om bepaalde wagens / wagens met verbrandingsmotor (terug) op de baan te krijgen. Al wat nu oldi is zal nog doenbaar blijven, maar al wat nog oldie moet worden heeft maar weinig toekomst meer. Je hebt meer kans dat je met een 1gen prius een klassieker in huis haalt dan met de V70.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

ik vrees ervoor, zeker omdat dit de generatie is dat onder Ford vleugels ontwikkeld werd
                  bovendien geen top of the range motor onder de kap (niet slecht bedoeld)
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    Door de milieu normen (en bijhorende fiscaliteit) zal het altijd maar moeilijker en moeilijker worden om bepaalde wagens / wagens met verbrandingsmotor (terug) op de baan te krijgen. Al wat nu oldi is zal nog doenbaar blijven, maar al wat nog oldie moet worden heeft maar weinig toekomst meer. Je hebt meer kans dat je met een 1gen prius een klassieker in huis haalt dan met de V70.
                    Dat is ook iets waar ik mee zit...echter is het wel zo dat wagens met een verbrandingsmotor (hoe modern ook) een veel langer leven kunnen hebben dat elketrische voertuigen. Over een 20 tal jaar zal het speuren zijn om nog een accu te vinden voor een huidige Tesla bvb....terwijl verbrandingsmotoren mits goed onderhoud en niet te veel kms quasi het eeuwige leven hebben
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Bite the bullet en verkopen.
                      Het verlies gaat anders almaar groter worden en een klassieker wordt het niet meer, spijtig genoeg.
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

kijk maar op kapaza en dergelijke, de enige volvo's die iets of wat waard zijn zijn de "special editions" aka de p1800's, 850 t5-r en dergelijke. De rest gaat weg voor twee keer niks. Dus buiten de polestars zie ik geen andere volvo's die wat waard zullen zijn.

Comment

Ik zou de wagen ook verkopen.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Heb nog een Hyundai i30 van 2006 staan met 1800km op de teller blijft enkel dalen in waarde.
                            Gekocht aan een prijsje maar ik heb die niet nodig, eerder voor mijn broer maar die wil nog geen auto kost te veel geld aan nafte en verzekeringen :p
                            Polo 6n 1.4

Comment

ik heb de wagen ontdaan van zijn nrplaten en binnen gezet.....we zien wel als we eens terug een auto nodig hebben. Ga hem alvast niet verkopen denk ik
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                              X