Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen: Megane RS Trophy 1-LPH-416

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
    Omnium? Tegen diefstal? Neen offerte mijn cupra (gelijkaardige wagen) : 550€/jaar ba en mini omnium(diefstal/hagel/enz)
    Wel, net een offerte voor onze Juke ontvangen (momenteel is deze nog omnium)
    BA+omnium: 1000
    BA+kleine omnium : 600
    BA: 400

We zijn ook verzekerd op cataloguswaarde (21K). Ik ga bij diefstal dus ook niet helpen zoeken

On topic: knappe wagen en ik hoop dat hij in goede staat wordt teruggevonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ikzelf ben full omnium en ik zou me toch bijzonder slecht voelen mochten ze m'n auto stelen. Zelfs al is hij toen verzekerd op cataloguswaarde met waardevermindering vanaf de 24ste maand. Het is toch je auto waar je al veel van genoten hebt.
      Bij wagens die je gewoon terug nieuw kan bestellen, zou het me weinig uitmaken eerlijk gezegd.

Deze kan je niet meer bestellen dus is het een beetje ongemakkelijk
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Nummerplaat zou 1-LPH-416 zijn. Kleine rechtzetting

Comment

ne keyless ?

Comment

Ikzelf ben full omnium en ik zou me toch bijzonder slecht voelen mochten ze m'n auto stelen. Zelfs al is hij toen verzekerd op cataloguswaarde met waardevermindering vanaf de 24ste maand. Het is toch je auto waar je al veel van genoten hebt.
            Zou mij geen bal kunnen schelen , als ze hem pikken de 23 maand hebt ge bijna 2 jaar gratis gereden .( juist jammer van al die papier zever van de verzekering)

Het is en blijft een stuk ijzer die vervangbaar is , waar ik veel van geniet en evengoed morgen vervang door een andere.

Comment

de nieuwe is dan terug opnieuw genieten? K zou er niet te veel van maken, tenzij ze hem komen halen aan mijn bed. Pff zou mijn ergste nachtmerrie zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                ne keyless ?
                Zoals elke Trophy ja...
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                  Bij wagens die je gewoon terug nieuw kan bestellen, zou het me weinig uitmaken eerlijk gezegd.

Deze kan je niet meer bestellen dus is het een beetje ongemakkelijk
                  Ivm mijn Alfa zou ik niet kwaad zijn, nieuw model bestellen beetje opleggen en voor een QV gaan
                  Ivm mijn M3 zou ik het niet leuk vinden

Comment

Golf GTI is hier ook ooit gestolen geweest in Aalst. Ook omnium verzekerd. Blijft toch een zeer wrang gevoel dat achterblijft. Telkens als ik nu de wagen ergens achterlaat is het met een zekere schrik of hij er nog staat als ik terug kom. Het blijft hangen, ook al is het al jaren geleden.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Diezelfde nacht is er in het straat erachter nog een Clio gestolen ook.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Golf GTI is hier ook ooit gestolen geweest in Aalst. Ook omnium verzekerd. Blijft toch een zeer wrang gevoel dat achterblijft. Telkens als ik nu de wagen ergens achterlaat is het met een zekere schrik of hij er nog staat als ik terug kom. Het blijft hangen, ook al is het al jaren geleden.
                        Same here. Ik leg zo weinig mogelijk in de auto en dubbelcheck altijd of 'm vast is.

Comment

Ik heb niet veel schrik dat ze m'n 316i (met badge) gaan pikken. Of t zou moeten zijn voor de HK audio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                            Ik heb niet veel schrik dat ze m'n 316i (met badge) gaan pikken. Of t zou moeten zijn voor de HK audio
                            Ze halen er wel je idrive en navigatiescherm uit hoor. Op een 5 tal minuten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                              Same here. Ik leg zo weinig mogelijk in de auto en dubbelcheck altijd of 'm vast is.
                              Idem hier....3 dubbel zelf.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                Slot maakt echt geen verschil!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  Slot maakt echt geen verschil!
                                  I know maar 't is een gewoonte geworden..
                                  Dat uw kar is gestolen geweest blijft u bij.

Comment

Nice Post.

Comment

IbifaHo

is er ondertussen al nieuws? Is even geleden en ik vermoed dat dit topic sticky houden weinig nut heeft.
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                        IbifaHo

is er ondertussen al nieuws? Is even geleden en ik vermoed dat dit topic sticky houden weinig nut heeft.
                                        Nop, heeft wel oot telefoontje gehad van politie dat em gevonden was maar was uiteindelijk vals alarm.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                        X