Oorspronkelijk geplaatst door chaosGP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto(nieuw) wordt niet geleverd wegens veiligheidsrisico???? Al wel betaald.
Collapse
X
-
Verleden jaar bij de aflevering van onze Volvo XC70 iets soortgelijks meegemaakt. Luttele uren voor de aflevering van de wagen een telefoontje van de verkoper gekregen met de boodschap dat zij van Volvo Zweden de wagen niet mochten vrijgeven wegens een software-update. Onze V60 was op dat moment particulier verkocht en wij gingen 2 dagen later naar Spanje vertrekken met de nieuwe wagen. Mijn ontgoocheling geventileerd bij de verkoper die onmiddellijk en spontaan een V70 voorstelde voor de volle 14 dagen, gratis en voor niks. Aangezien ik het liefst met mijn eigen materiaal ronduit heb ik dit aanbod niet aangenomen (met onze Skoda Yeti vertrokken) en als commercieel gebaar heb ik dan de eerste onderhoudsbeurt gratis mogen laten uitvoeren. Nog even vermelden dat ik een nieuwe klant was bij hen en op g??n enkel moment heb moeten dreigen of eisen. Het betreft hier de Volvo garage in Halle. Het kan dus ook anders!
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Comment
-
Toch een dubbel gevoel hierbij. De garagist kan er op zich weinig aan doen. Als hij meteen open kaart had gespeeld, zou de frustratie al een stuk minder zijn geweest. Ook het initieel weigeren om een vervangwagen ter beschikking te stellen, pleit ook niet in z'n voordeel.
Toen wij vorig jaar nieuwe auto kochten, was de levering ook nipt. Reis was geboekt en de levering zou ca. 1 à 2 weken voordien zijn. De garagist heeft toen ook 5 keer gezegd dat ze ervoor gingen zorgen dat we hoe dan ook op reis konden vertrekken.
Vind dat in dit geval de garagist ook iets guller mag zijn tegenover een klant. is ook geen autootje van 10.000 euro hé...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenWas je daarnet niet aan het klagen over het gebrek aan motor in die 5....?
Ik mis m'n coyote alleszins niet in die 18d lol.
Comment
-
Dat is volledig verkeerd RX8. Dat hij zijn auto verkocht heeft omdat zijn nieuwe klaar stond en die nu geblokkeerd wordt is gewoon superveel pech hebben. En het verschil zal wel iets meer dan 100 euro geweest zijn
Jij hebt toch ook verschillende garages afgelopen voor je MX5 om 100 Euro meer te krijgen? Da's net hetzelfde als waar van je TS verwijt. Sorry, vind dit een verkeerde opmerking van u.
Comment
-
Ik had vroeger een topic X5 of Espace. De x5 was ook omdat we een 320D Touring (luxury edition) vervangen door grotere gezinswagen (nu 3 kinderen) . In de garage wilden ze de BMW overnemen als premium. Moest overgenomen zijn voor 7 juni om premium te zijn (geen 100000 km en geen 5 jaar, gekende historie ). Nu heeft die nog geen 100000 maar over week wel 5 jaar en dat gaat niet door. Daarom heb ik zelfs met renault niet gehad over overname. Dus had ik de X5 gekocht was er nu geen probleem.
En voor alle duidelijkheid als de garage mij een copy mailt van het roze formulier(om door te mailen naar verzekering)heb ik wel echt een bewijs als het voor rechtbank komt dat de wagen klaar was om af te halen.
Ik koop de duurste wagen bij Renault, in de duurste uitvoering en met alle opties (ja echt elke optie zelfs reservewiel) , je maakt dit mee en pas na dreigen v d rechtsbijstand krijg ik een Megane. (basisuitvoering)...... (beter Volvo ) gekocht.
Nu zegt de garage dat alle lasten voor hun zijn en niet renault (dus zij draaien op voor vervangwagen). Als de wagen al geleverd zou zijn dan zijn de kosten voor Renault en daarom mogen ze niet leveren van Renault.
Comment
-
Dus tot voor twee weken reed je met een auto waar ook geen configuratie met de kinderstoelen mogelijk was. Dan kan je je toch nog wel even behelpen met een megane? Even geduld, en dat staat de ruime espace voor Uw deur en ben je al deze 'ellende' vergeten.saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
Porsche 993 (1994)
Comment
-
zo iets regel je altijd beter onderling......wel triest Renault dat ze je geen vervang Espace aanbieden. Maar ok,wacht maar afBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door klep Bekijk BerichtenVerleden jaar bij de aflevering van onze Volvo XC70 iets soortgelijks meegemaakt. Luttele uren voor de aflevering van de wagen een telefoontje van de verkoper gekregen met de boodschap dat zij van Volvo Zweden de wagen niet mochten vrijgeven wegens een software-update. Onze V60 was op dat moment particulier verkocht en wij gingen 2 dagen later naar Spanje vertrekken met de nieuwe wagen. Mijn ontgoocheling geventileerd bij de verkoper die onmiddellijk en spontaan een V70 voorstelde voor de volle 14 dagen, gratis en voor niks. Aangezien ik het liefst met mijn eigen materiaal ronduit heb ik dit aanbod niet aangenomen (met onze Skoda Yeti vertrokken) en als commercieel gebaar heb ik dan de eerste onderhoudsbeurt gratis mogen laten uitvoeren. Nog even vermelden dat ik een nieuwe klant was bij hen en op g??n enkel moment heb moeten dreigen of eisen. Het betreft hier de Volvo garage in Halle. Het kan dus ook anders!
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met TapatalkBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Domme zet van de garage om zoiezo al niet direct zelf een vervangwagen voor te stellen , als wij hier op het bedrijf beloven van iets te leveren die een klant nodig heeft en 2 dagen voor levering zeggen , sorry jongens , ge gaat een beetje moeten wachten dan ben ik er 99% zeker van dat ze die machine de volgende keer elders bestellen ( of dat je simpelweg een creditnota mag maken op het einde van de rit voor het boeteclausule bedrag dat in 90% van de contracten staat tegenwoordig) , in de industrie werkt dat nu eenmaal zo…
Dat de dealer misschien niet alles in de hand heeft kan wel goed zijn maar dan is het zijn taak om met Renauld/invoerder te gaan praten...
Toen ik m’n huidige wagen aankocht had ik ook een voorstel voor de overname van m’n vorige , aangezien dit een niet zo makkelijk te verkopen motorisatie was ( 3l -6 cilinder diesel ) had de verkoper zelf het voorstel gedaan dat ik hem ook voor een hoger bedrag zelf te koop stelde , 2 weken later heb ik plots een liefhebber die wil komen kijken en hem direct tegen m’n vraagprijs wil overnemen, echter ging m’n nieuwe pas 2 maand later bij de dealer zijn. Het telefoontje naar de dealer heeft 2 minuten geduurd , ik deed m’n verhaal en het enige wat hij zij was als je hem voor die prijs kan verkopen , direct doen en wij gaan de rest wel voor u oplossen. 2 dagen later mocht ik een nagenoeg nagelnieuwe A3 sportback gaan ophalen en heb daar nog 6 weken ofzo mee rondgereden. Dat is service die je bij blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDomme zet van de garage om zoiezo al niet direct zelf een vervangwagen voor te stellen , als wij hier op het bedrijf beloven van iets te leveren die een klant nodig heeft en 2 dagen voor levering zeggen , sorry jongens , ge gaat een beetje moeten wachten dan ben ik er 99% zeker van dat ze die machine de volgende keer elders bestellen ( of dat je simpelweg een creditnota mag maken op het einde van de rit voor het boeteclausule bedrag dat in 90% van de contracten staat tegenwoordig) , in de industrie werkt dat nu eenmaal zo…
Toen ik m’n huidige wagen aankocht had ik ook een voorstel voor de overname van m’n vorige , aangezien dit een niet zo makkelijk te verkopen motorisatie was ( 3l -6 cilinder diesel ) had de verkoper zelf het voorstel gedaan dat ik hem ook voor een hoger bedrag zelf te koop stelde , 2 weken later heb ik plots een liefhebber die wil komen kijken en hem direct tegen m’n vraagprijs wil overnemen, echter ging m’n nieuwe pas 2 maand later bij de dealer zijn. Het telefoontje naar de dealer heeft 2 minuten geduurd , ik deed m’n verhaal en het enige wat hij zij was als je hem voor die prijs kan verkopen , direct doen en wij gaan de rest wel voor u oplossen. 2 dagen later mocht ik een nagenoeg nagelnieuwe A3 sportback gaan ophalen en heb daar nog 6 weken ofzo mee rondgereden. Dat is service die je bij blijft.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDecancq Tielt.
Comment
-
Eerlijk waar, ik kan daar geen slecht woord over zeggen... steeds zeer correct behandeld geweest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik na 5 Audi's op rij ook nog nooit echte problemen heb gehad. Het grootste euvel die ik heb voorgehad was bij m'n derde Audi een Xenon koplamp die een tijdje last had gehad van damp bij regenweer , dit was plots vanzelf gestopt maar een jaar ofzo later kreeg ik een brief dat m'n wagen uit garantie zou gaan en ik me bij de dealer mocht melden met alle zaken die niet ok waren, toen gewoon eens binnengeweest en je zag nog een klein beetje aangedroogde aanslag , ze hebben dit bekeken en een paar dagen later mocht ik de wagen binnendoen om een volledige nieuwe koplampunit te steken.
Ik ben ook een trouwe klant, ik rij altijd ongeveer 3 a 4 jaar ( de laatste jaren wat langer omdat ik minder km's doe dan vroeger ) tot de wagens een 200k op de teller hebben , dan komt er telkens een nieuwe. Scheelt ook wel denk ik, bij mij zouden ze niet veel moeten simpel doen hoor, andere dealers genoeg...
Comment
-
Ik heb dan weer het tegengestelde gehad , ik ging naar de garage en viel in panne voor de garagepoort ,total loss, ik was het beu en kocht een nieuwe ter plaatse , omdat het een cng wagen was , was er een wachttijd van een paar maanden bij de eerste garage, de eigenaar van de eerste garage heeft me een vervangwagen gratis gegeven en me aangeraden naar een andere opel-garage te gaan en daar mijn nieuwe wagen te bestellen omdat het daar vlugger zou gaan , hij zou dan alles wel regelen met de 2de garage , na een paar maanden kreeg ik mijn nieuwe wagen die bij mijn eerste garage werd afgeleverd en deze heeft nu een zeer tevreden klant erbij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWees blij dat Renault betrouwbaarheid en goede afwerking voorop stelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDat is toch sarcastisch bedoeld veronderstel ik?
Comment
-
Ik kan het niet laten om toch even te reageren hier....jongens ,jongens wat een gezever hier....stel eens voor dat het bij jezelf gebeurt, dat je vlot + 50000 euro aan een auto uitgeeft en dit voor hebt....als het bij mij gebeurt mogen ze hunne wagen steken waar de zon nie schijnt,advocaat op de zaak,geld terug en schadevergoeding.... Maakt niet uit wie hier schuldig is renault of de dealer, als ik zoveel geld uitgeef wil ik ook waar voor mijn centen.... Het onveiligheidsgevoel met deze wagen zal ook nooit volledig weggaan....ik moest hem nie meer hebben !!!!! Stockwagen x5 halen,deze week nog geleverd....
Comment
Comment