Het is niet alsof ik er niet aan gedacht heb om toch maar een andere auto te kopen. Maar de auto is zo geschikt voor onze noden. 3 echte zitplaatsen 2de rij en redelijk wat luxe. Renault klantendienst heeft gebeld maar dat toch vreselijke mensen. Zijn woorden : Ja dat heeft de garage niet goed gedaan. Terwijl het Renault is die zegt dat de wagen niet geleverd mag worden. En dat terwijl er heel veel rondrijden met hetzelfde probleem en die moeten toch niet direct stoppen en hun wagen aan de kant zetten? Hij had wel gebeld voor dat stuk en dat zou eind deze week binnenkomen in het verdeel centrum. (niet noodzakelijk voor mijn wagen). Ik bel dan naar de garage en daar hadden ze ook dat bericht gekregen en ze hoopten dat ze 'voorrang' kregen omdat ze al bij iedereen bij Renault hadden gesproken over mijn probleem en omdat ze 'al enkele weken' dat stuk hadden besteld. Dus ze wisten het al enkele weken en niet vrijdag zoals ze mij voorheen vertelden.......
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto(nieuw) wordt niet geleverd wegens veiligheidsrisico???? Al wel betaald.
Collapse
X
-
Och zo'n veiligheidsprobleem gaat dikwijls om onbenulligheden. Heb zo ooit een Ibiza moeten binnendoen voor een veiligheidsprobleem... het hendeltje van de motorkap keerde niet volledig terug in sommige gevallen. Terugroepaktie hiervoor. Mocht het echt een zwaar probleem zijn, je hoorde er wel van in de media.
Comment
-
Natuurlijk zal het niet zo erg zijn. Het gaat erom dat Renault zelf geen vervangwagen zal willen betalen en daarom mag de garage de auto niet afleveren. Ik zei ook tegen 'het hoofd van de werkplaats/mijn contactpersoon sinds vrijdag'. Hoe vaak heb ik ABS nodig maar volgens zijn uitleg deed dat ABS blok meer dan alleen de remmen, had ook iets te maken met de 4 wiel sturing en zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk BerichtenKrijg maandag een megane als ik wil. Ik zei , kunnen daar 3 kinderzitjes in vanachter? Nee.
Ben aan t twijfelen. Wil als vervangwagen iets waar 3 kleine kinderen waarvan 1 baby , 1 klasse 1 en 1 verhoogkussen vanachter in kunnen.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenEn nog een chauffeur ook erbij?
de wagen wordt verzekerd , mijn oude w gekeurd en verkocht. En dan krijg ik te horen dat de mensen er niet zijn van de dienst na verkoop. Daarna moet hij gekuist worden, daarna nog een paar dingen en 3 weken word je aan t lijntje gehouden. Voor een klacht moet je betalen bij Renault. En pas als je dreigt met rechtsbijstand krijg je te horen wat er met de auto is, dat het nog heel lang kan duren en dat je een simpel ding krijgt als vervangwagen. Ik verloor geld op verkoop en ik verlies elke dag geld op de verzekering. In de garage beweren ze dat ik dat maar verzin dat de wagen al verzekerd is dus ik neem de papieren mee om te bewijzen. Dan zal ik een lastige mens zijn voor u.
Comment
-
Heb zelf heel veel goede ervaring met Renault maar kan niet zeggen dat uw dealer en Renault het hier heel professioneel hebben aangepakt. Daar heb je voor mij een punt.
Verder, als vervangwagen met 3 Isofix voldoet een Kangoo. Als (gebrek aan) standing voor u niet al teveel probleem betekent, tenminste...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenHeb zelf heel veel goede ervaring met Renault maar kan niet zeggen dat uw dealer en Renault het hier heel professioneel hebben aangepakt. Daar heb je voor mij een punt.
Verder, als vervangwagen met 3 Isofix voldoet een Kangoo. Als (gebrek aan) standing voor u niet al teveel probleem betekent, tenminste...
Zijn er hier alleen maar idioten op dit forum dan......???
Als je een auto koopt van + 50000? ( voor de veiligheid en de plaats voor je gezin)je betaald 'm,je verzekerd 'm,je wacht al 3 weken zonder wagen.....zou jij dan tevreden zijn met een kangoo ( zeeeeer veilig en zeeeeer veel plaats tov een espace) en dit voor misschien nog een paar weken of maanden.... En dat heeft niks te maken met standing ?....het gaat hier simpelweg om het punt dat je een wagen betaald en verzekerd en na 3 weken nog geen meter gereden hebt !!!
jij zou daar dus mee akkoord zijn....pipo !!!
Rechtsbijstand onmiddelijk inschakelen,geld terug,schadevergoeding eisen en heel de boel annuleren...dat zou ik doen tenminste!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenWat voor onzin vertel jij nu weer !!!
Als je een auto koopt van + 50000? ( voor de veiligheid en de plaats voor je gezin)je betaald 'm,je verzekerd 'm,je wacht al 3 weken zonder wagen.....zou jij dan tevreden zijn met een kangoo ( zeeeeer veilig en zeeeeer veel plaats tov een espace) en dit voor misschien nog een paar weken of maanden.... En dat heeft niks te maken met standing ?....het gaat hier simpelweg om het punt dat je een wagen betaald en verzekerd en na 3 weken nog geen meter gereden hebt !!!
Rechtsbijstand onmiddelijk inschakelen,geld terug,schadevergoeding eisen en heel de boel annuleren...dat zou ik doen tenminste!!!
Comment
-
Misschien moeten we ook eens de versie van de dealer en van renault aanhoren.
qui n'entend q'une cloche.....
mogelijks werd er aangedrongen om snel de documenten te hebben en naar de verzekering te brengen, wie weet. Verzekering kan je trouwens schorsen he. En wat voor een hautain gedoe hier omtrend een auto van een bepaalde waarde. Wat de waarde van een auto ook is, klanten behandel je gelijk....btw ik heb een audi a1 ter vervanging van de p, and I like it. Heb ook 3 kinderen en die neem ik er graag mee mee ??. (Dit terwijl er ook een grand espace op de oprit staat)saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
Porsche 993 (1994)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenWat voor onzin vertel jij nu weer !!!
Feit: er is een terugroepactie op de wagen die voor TS samenvalt met de levering waardoor het voertuig niet wordt uitgeleverd.
Feit: TS krijgt een vervangwagen (spijtig genoeg na aandringen wat niet zou mogen zijn)
Feit: het voertuig is betaald en de verzekering loopt. Wederom spijtig, maar dit geldt voor iedereen die zijn wagen voor langere tijd moet missen tijdens een terugroepactie. Hij dan zijn verzekering tijdelijk laten schorsen.
Comment
-
Ik zou ook niet annuleren tenzij ik ergens een stockwagen zou kunnen vinden.
Die terugroepactie en vertraging is een zaak die kan gebeuren, dat liegen helemaal niet. Ik weet niet wat me ongeruster zou maken, een niet levering "uit veiligheidsoverwegingen" of een garage die zo'n probleem eerst als "de poetsdoeken moeten eerst gewassen" voorstelt.
Comment
-
Inderdaad, het opnieuw wachten is al een reden om niet de bestelling op te zeggen. Voor de rest is de auto precies wat we zoeken. En op zeggen verzekering, daar hebben we voor gebeld(ethias) en ze zeiden om de platen terug te sturen. De omnium is al bij ING(ingewikkeld). Ik was dinsdag van plan om dat te doen maar dan kregen we bericht dat 'de stukken eind deze week er zouden zijn' en dat begin volgende week de wagen klaar zou zijn. Als onze garage dat stuk kreeg natuurlijk. En dan vind ik het weer teveel werk om voor 1 week platen in te sturen. pffffffffLast edited by Dak; 09/06/2016, 11:32.
Comment
-
Wij hebben dat met onze Grand Scenic ook meegemaakt. Hier was volgens mij echter de garage de enige schuldige.
Half december was de wagen binnen, ik had gevraagd om hem pas in januari in te schrijven en op te halen. Geen probleem afspraak werd gemaakt voor 5 of 6 januari af te halen.
Auto ingeschreven, verzekering inorde, 3 uur voor de levering telefoon van de garage, .... ze waren de sleutels van de auto kwijt.
Dat heeft uiteindelijk ook dik 3 weken geduurd om nieuwe sleutels in te lezen (nieuw model, en is iemand vanuit Frankrijk voor moeten komen)
Aan de andere kant, heb ik gedurende die 3 weken wel een huurwagen (want ik wilde ook een monovolume) gekregen van de garage. Dus geen vervangwagen. Ze hadden een opel zafira gehuurd)
Mijn wagen was volgetankt bij aflevering, 2 flessen cava, 2 gratis renault kinderstoelen en mijn eerste onderhoudsbeurt was ook gratis.
Voor mij was dat dik inorde zo2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Zal het gaan met wat te liggen schelden op mij?
Ik hoef van niemand te accepteren dat men mij uitmaakt voor idioot.
Met mijn antwoord is niks mis:
1. ik geef de topicstarter gelijk dat er een probleem is
2. binnen het gamma van Renault is de Kangoo de eerste met 3 isofix vanachter én bovendien vrij veel aanwezig om te kunnen dienen als vervangwagen
3. inderdaad, de binnenruimte in een Kangoo moet niet veel onderdoen voor een Espace. enkel de Grand Scenic komt ook in de buurt
4. met de veiligheid van een Kangoo is er geen probleem bij mijn weten
5. mij is standing niet belangrijk en voor mij zou inderdaad een Kangoo voldoen om me enkele dagen/weken uit de nood te helpen. so shoot me
Er kwam een woord -meerdere eigenlijk- bij me op om u verder van antwoord te dienen, maar ik ga het hierbij houden. Ik heb dan wel geen standing, ik heb wél manieren.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJust... er wordt hier veel te veel op de man gespeeld ipv op het onderwerp.
Het is in elk topic hetzelfde.
Humor en sarcasme kent men ook al niet meer.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
tijd dat ze het internet weer afschaffen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment