Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto(nieuw) wordt niet geleverd wegens veiligheidsrisico???? Al wel betaald.
Wij hebben dat met onze Grand Scenic ook meegemaakt. Hier was volgens mij echter de garage de enige schuldige.
Half december was de wagen binnen, ik had gevraagd om hem pas in januari in te schrijven en op te halen. Geen probleem afspraak werd gemaakt voor 5 of 6 januari af te halen.
Auto ingeschreven, verzekering inorde, 3 uur voor de levering telefoon van de garage, .... ze waren de sleutels van de auto kwijt.
Dat heeft uiteindelijk ook dik 3 weken geduurd om nieuwe sleutels in te lezen (nieuw model, en is iemand vanuit Frankrijk voor moeten komen)
Aan de andere kant, heb ik gedurende die 3 weken wel een huurwagen (want ik wilde ook een monovolume) gekregen van de garage. Dus geen vervangwagen. Ze hadden een opel zafira gehuurd)
Mijn wagen was volgetankt bij aflevering, 2 flessen cava, 2 gratis renault kinderstoelen en mijn eerste onderhoudsbeurt was ook gratis.
Voor mij was dat dik inorde zo
Niet te snappen dat ze een auto op 2 minuten kunnen stelen maar 3 weken nodig hebben voor een sleutel te programmeren????
Uw geval is mooi opgelost,(of toch redelijk) ik ben benieuwd of ik iets ga krijgen. En de vervangwagen was er pas na dreigen van rechtsbijstand.
En van standing lig ik niet wakker. Als het een Kia of Daewoo was die even veilig comfortabel of even goed uitgerust lag ik er niet van wakker. Heb evenveel respect voor een vuilnisman als een chirurg ZOLANG die jun job met met evenveel inzet doen.
En voor alle duidelijkheid gpdude , het verschil tussen crashtest kangoo (4 sterren en bv maar 2 sterren voetgangers) is ENORM. Renault Espace 5 sterren 89% voor kinderen in kinderzitjes en 70 procent voor voetgangers. Niet te spreken over de 80% voor safety assist dankzij technische snufjes.
Wat moest ik niet denken toen ik die auto bestelde als gezinswagen.....
Niet te snappen dat ze een auto op 2 minuten kunnen stelen maar 3 weken nodig hebben voor een sleutel te programmeren????
Uw geval is mooi opgelost,(of toch redelijk) ik ben benieuwd of ik iets ga krijgen. En de vervangwagen was er pas na dreigen van rechtsbijstand.
En van standing lig ik niet wakker. Als het een Kia of Daewoo was die even veilig comfortabel of even goed uitgerust lag ik er niet van wakker. Heb evenveel respect voor een vuilnisman als een chirurg ZOLANG die jun job met met evenveel inzet doen.
En voor alle duidelijkheid gpdude , het verschil tussen crashtest kangoo (4 sterren en bv maar 2 sterren voetgangers) is ENORM. Renault Espace 5 sterren 89% voor kinderen in kinderzitjes en 70 procent voor voetgangers. Niet te spreken over de 80% voor safety assist dankzij technische snufjes.
Wat moest ik niet denken toen ik die auto bestelde als gezinswagen.....
langs de andere kant, per dag dat ge uwen nieuwen auto moet missen blijft de garantie langer lopen... kan nog van pas komen....
Vanmorgen gebeld. Stuk is niet geleverd maar zou in verdeelcentrum zijn en morgen geleverd worden (maar dan werken ze niet° Indien het morgen geleverd wordt beginnen ze maandag eraan. Persoonlijk vind ik dat ze iemand hadden kunnen sturen voor dat stuk en misschien zelfs is op een zaterdag werken. Maar ja
Niet leuk.
Ik heb ooit een auto binnengedaan bij Citroen met een vermogens/verbruiksprobleem.
Ik had een C8 en kreeg een Peugeot Partner.
Ze hebben dat 6 weken laten aanslepen om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ze de injectoren moesten vervangen.
Op de werkfiche stonden amper 4 uren werk, en ik kreeg de auto terug met een hoop karton en plastic achter de zetels, en van voor tot achter vol duivenstront langs buiten.
Heb daarvoor een briefje geschreven, maar wacht nog altijd op het antwoord.
Vanmorgen gebeld. Stuk is niet geleverd maar zou in verdeelcentrum zijn en morgen geleverd worden (maar dan werken ze niet° Indien het morgen geleverd wordt beginnen ze maandag eraan. Persoonlijk vind ik dat ze iemand hadden kunnen sturen voor dat stuk en misschien zelfs is op een zaterdag werken. Maar ja
Rechtsbijstand; test aankoop; vervangwagen te klein; eis hier en daar; ik zou mijn winkel ook niet speciaal opendoen en een mechanieker quality time met zijn gezin ontzien....
Losstaand van alle problemen vraag ik me af of jij ooit nog graag met die wagen zal rijden . Heb je deze aangekocht bij Renault dealer A'pen (Noorderlaan?).
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment